alternate.de, erfaringer.

  • Hvad er jeres erfaringer med alternate.de, og hvor meget har i skulle slippe i fragt til DK?

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Afhænger af vægten, men er ikke urimligt meget..
    Tror du skal undersøge hvilke transport muligheder der er istedet, og hvorvidt de sender udenrigs, kan ikke huske om de gør, en af de store kæder dernede gør nemlig desværre ikke, og kan huske navnet på den kæde der.. Var meget tæt på at bestille et bundkort fra dem i sommers, men gjorde det ikke da jeg fik tilsendt fra USA en uges tid før..
    Ellers kan du spørge en af tyskerne fra XS om hvilke muligheder der er, bare roligt, du kan stadig sende PM's efter du er blevet banned.

  • Hvor ved du fra jeg er blevet banned?


    Ok, tjekker lige op på det med uderigs forsendelse.


    EDIT: Seriøst den eneste jeg har snakket om mit Ban med er Viking og en anden ven fra XS. Så sys det er lidt sjovt du ved det.

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

    Rettet en gang, sidst af nano ().

  • irev210, er ret sikker på han er tysker, kan dog være det er belgier.. Af dem som er online nu..
    - Ottonase er tysker, og han vil nok gerne hjælpe hvis det er, men han er ikke online på nuværende tidspunkt..
    W1zzard er ligeledes tysker, men hvis du spørg ham skal du nok vente lidt på svar, og ikke sikkert han gider svare hvis det ikke omhandler ATI Tool, og du ikke kender ham iforvejen..

  • Fik du svar fra en af dem??


    Iøvrigt, du kender ikke noget til member-ID=45382, vel? Oprettet i dag, forhåbenligt ikke clone bruger..


    Er lige pt. følgende på du kan spøge i øjeblikket:
    2fink,