til tweaks medlemmer

  • jeg synes det er for ringe at når man søger hjælp at nogle medlemmer kommer med smarte bemærkninger istedet for at være flink og prøve at hjælpe jeg føler nogle er lidt for arrogante og tror de er gud til pc vi er jo kun mennesker jeg synes selv jeg gør hvad jeg kan for at hjælpe andre så forventer jeg da osse jeg får en rimelig behandling retur alle skulle vel gerne have en god oplevelse ved dette forum istedet for at folk skriver noget bæ skulle de hjælpe istedet for jeg mener intet ondt med dette her bare at folk godt må tænke lidt inden de taster på deres tastatur jeg er heller ikke perfekt det er der ingen der er men skriv pænt til hinanden...og hjælp hinanden på en fair måde no hard feelings


    men istedet for at blære sig med det man kan og holde det for sig selv burde man hjælpe lidt det er vel trods alt dette forum er til håber der bare er nogle der forstår lidt af det jeg har skrevet

  • Jeg undskylder hvis det er mig der tænkes på, ved jeg kan virke sådan på en række folk, uden det er min hensigt.. For det, beklager jeg, såfremt tilfælde..


    Når det er sagt, har jeg en forvirrende periode, spids belastet i disse dage i verdenen væk fra computeren, og beklager hvis jeg deraf agere irrationelt overfor folk online..


    EDIT:
    JA, jeg er taget tidlig hjem fra byen iaften... - Og nej, det var ikke min hensigt, men har nogle sager der MÅ ordnes inden vi rammer lørdag formiddag..

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    Jeg undskylder hvis det er mig der tænkes på, ved jeg kan virke sådan på en række folk, uden det er min hensigt.. For det, beklager jeg, såfremt tilfælde..


    Når det er sagt, har jeg en forvirrende periode, spids belastet i disse dage i verdenen væk fra computeren, og beklager hvis jeg deraf agere irrationelt overfor folk online..


    EDIT:
    JA, jeg er taget tidlig hjem fra byen iaften... - Og nej, det var ikke min hensigt, men har nogle sager der MÅ ordnes inden vi rammer lørdag formiddag..


    Dine indlæg er sjove at læse. Dit overforbrug af fremmedord er nærmest latterligt. Taler du også sådan til hverdag? Eller er det bare for at lyde smart her på Tweak? Hvis jeg mødte én der førte sig frem på dén måde var jeg da løbet skrigende bort..heh. Fatter det heller ikke, for du opførte dig ikke sådan dengang du spillede CS på Boomtown med mig. Det beviser jo også bare hvor påtaget det er... :9xo


    Denne tråd "leverer" ikke. Det er ret tydeligt, at du (OP)hentyder til en særlig oplevelse du har haft? Men at du ikke nævner den osv. gør at tråden ligesom falder lidt til jorden. Du skulle nok have valgt at PMe dem du havde i tankerne i stedet. Der er ikke rigtig behov for endnu en af de der "hvorfor kan vi ikke alle bare være venner"-tråde.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • Quote

    Originally posted by Berleburg


    Dine indlæg er sjove at læse. Dit overforbrug af fremmedord er nærmest latterligt. Taler du også sådan til hverdag? Eller er det bare for at lyde smart her på Tweak? Hvis jeg mødte én der førte sig frem på dén måde var jeg da løbet skrigende bort..heh. Fatter det heller ikke, for du opførte dig ikke sådan dengang du spillede CS på Boomtown med mig. Det beviser jo også bare hvor påtaget det er... :9xo


    Denne tråd "leverer" ikke. Det er ret tydeligt, at du (OP)hentyder til en særlig oplevelse du har haft? Men at du ikke nævner den osv. gør at tråden ligesom falder lidt til jorden. Du skulle nok have valgt at PMe dem du havde i tankerne i stedet. Der er ikke rigtig behov for endnu en af de der "hvorfor kan vi ikke alle bare være venner"-tråde.


    Jeg beklager, kan ikke følge dig, men er blevet kontaktet af author af tråden, om at jeg ikke bør føle mig truffet, da det ikke er mig den er myntet på..


    Berle, latterlige, det er et nedladende udtryk, undlad det venligst i fremtiden..
    ja, jeg bruger mindst ligeså mange fremmedord i den virkelige verden, og guess what... Jeg slipper godt fra det.. Problemet ligger andet steds, men emne skift, vi skal ikke snakke om mig, jeg er dybt splittet her til aften, og vil ikke indvilde jer andre i hva' jeg mener og tænker..
    - Men tro mig, det er ikke påtaget, jeg er mindst ligeså stort asshole i den virkelige verden :)

  • 'Latterlig' er ikke et nedladende ord. At noget er latterligt betyder, at det fremkalder latter i én. Ligesom en klovn i cirkus er latterlig. At du så føler dig truffet og mener at jeg nedlader dig, det er helt op til dig selv. Du er frit stillet til, at tillægge mine ord en hvilken somhelst betydning du vil. Men du kunne evt. forhøre dig, enten hos mig, eller i en ordbog før du begynder at tolke løs.


    Jeg synes dog at det er mærkværdigt, at en person der prøver at fremføre sig selv som så intelligent i form af sine ord og vendinger, ikke formår at se det store billede. Konsekvent at formulere sine indlæg som var det et formelt brev virker arrogant, og i mine øjne er det et tegn på manglende situationsfornemmelse og så virker det samtidig socialt nedbrydende, i og med du bevidst forsøger at løfte dig op over os andre. Om det så i grunden er bevidst eller ubevidst...det skal jeg da ikke kunne afgøre.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • okay så takker vi af for denne gang berleburg forstod ikke mit budskab så jeg lukker tråden da jeg ved det ikke fører til noget godt men jeg håber de rigtige forstår denne tråd og måske ændrer deres adfærd/synspunkt lidt over for andre mennesker.... RESPEKTER dog hinanden jeg vil ikke være højere end andre bare behandles pænt og ikke svines til