Hehe, lidt sjov med getmore

  • Skrev en mail til getmore for at spørge dem om hvorfor deres priser på et DFI Infinity, var næsten det dobblete af hvad de koster i DE, og om man mulightvis kunne få det til den pris man har set det til et andet sted (altså om de yde den service)


    Svaret fra dem var så:


    Getmore A/S er et online firma, som fra starten har lagt stor vægt på at have de laveste priser muligt. For at kunne realisere dette, har vi sparet på vores mandskabsomkostninger, hvilket medfører, at vi ikke yder adviseringer vedr. pris, leveringstider, produktanbefalinger, kompatibilitetsforespørgsler og produkttekniske spørgsmål.


    Hehe, sys bare det var lidt sjovt :D

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Det er jeg ikke i tvivl om det er, men det er bare det at de sparee der for at få de billigste priser, men satidigt er ret dyre, iforhold til de konkurerende naboerner :D

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Jep den er god nok. De arbejder ud fra færdige modeller :D se selv her.. var ved at rive hovedet af dem forleden dag..


    Skal siges jeg har ventet en måned på en varer, hvor de skulle have den på lager da jeg bestilte.


    Quote

    Mail fra mig:


    > hvad er det dog i venter på?!
    >
    > hvis det er selve macbook neoprentasken, så kan i bare sende den i sort istedet. gider simpelthen ikke og vente længere


    > Vi kan ikke tilføje varer til en eksisterende bestilling herfra, hvis det samlede fakturabeløb overstiger det oprindelige fakturabeløb, vi kan evt. slette hele bestillingen, så du kan lave en ny bestilling online.
    > Du skal altid oplyse varenummer (ikke modelnavn el. nummer) fra vores hjemmeside på de varer som skal slettes / tilføjes din bestilling, således at det samlede fakturabeløb ikke overstiger det oprindelige beløb, ellers kan vi ikke håndtere ombytningen for dig.
    > Vi yder ikke service/anbefalinger eller tidsestimater i forbindelse valg af evt. erstatningsvarer.


    Det mystiske er bare, at varen var billigere


    må sige jeg blev sur, da jeg modtog 3 mails i træk om at varen kan afsendes i morgen, og da jeg så får denne mail:


    Quote

    XBOX MS Microsoft Xbox360 Controller for Windows G – er desværre udgået. Skal denne vare slettes fra bestillingen så resten kan blive sendt?


    besvarer naturligvis i min utilfredshed...


    Quote

    Jeg vil gerne have en grund til den lige pludselig fra dag til anden er udgået!? I har de sidste 2 dage skrevet at den ville blive afsendt dagen efter jeg fik svar. Hvorfor kan i så lige pludselig sige varen ikke er tilgængelig! det lyder satme som om i har været for dovne til at undersøge sagen og at man bare skriver med en programmet mailserver. Prøv for en gang skyld at skrive bare en smule menneskeligt og begrunde


    så får man sgu bagefter denne mail.


    Quote

    Grunden til at du ikke kan få varen er at den er udgået. Vi kan af gode grunde ikke vide hvorfor at netop denne vare er udgået, men kun konstatere at vi ikke længere har mulighed for at skaffe pågældende vare hjem.


    De undgår direkte konflikter og spørgsmål :D det er så sygt, at jeg simpelthen har sagt, at de så kan rende mig et godt stykke...


    må sige at man venter halvanden måned på sin julegave, og så afslutter de lortet sådanne. Ingen undskyld eller beklagelse. Varen er udgået ønsker du andet, spasser ? :)

  • Getmore svarer ikke ordentligt på mails hvis de da overhovedet svarer. De yder svag RMA hvis overhovedet ingen RMA. De har et TLF nr. men de bruger det ikke til noget.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Kan huske jeg engang bestilte nogen ram fra dem..


    Lige pludselig mindst 3mdr efter, seriøst modtager jeg så en pakke pr efterkrav.. Hmm tænkte jeg, men kørte sq på posthuset efter den, og damn, pakken var sq fra Getmore med mine ram..


    Yderligere kan jeg lige tilføje at de blev leveret uden faktura hvilket da virkelig er rart X(

  • Quote

    Originally posted by RAC
    Getmore svarer ikke ordentligt på mails hvis de da overhovedet svarer. De yder svag RMA hvis overhovedet ingen RMA. De har et TLF nr. men de bruger det ikke til noget.


    Pas på du ikke underdriver. Getmore yder absolut INGEN RMA. Jeg har nu ventet i 2½ måned på at få mit mobo lavet. Det skulle være sendt til mig i onsdags sagde de, men jeg har endnu ikke modtaget det. Jeg har aldrig nogensinde oplevet så dårlig service. Og jeg, som syntes, at PC Netto var dårlige, da de var 1½ måned om at give mig nogle nye ram. Lad dette være en advarsel til alle: Brug A-L-D-R-I-G Getmore. Det er umuligt at ringe til dem. Enten er der optaget, eller også tager de ikke telefonen. E-mails svarer de ikke på. Først da jeg skrev til dem tredie gang og også sendte et anbefalet brev, fik jeg dem i tale. Kan jeg egentlig ikke få pengene tilbage, hvis det ikke er kommet på mandag? Mit mobo altså.

  • Quote

    Originally posted by Bill Ward


    Pas på du ikke underdriver. Getmore yder absolut INGEN RMA. Jeg har nu ventet i 2½ måned på at få mit mobo lavet. Det skulle være sendt til mig i onsdags sagde de, men jeg har endnu ikke modtaget det. Jeg har aldrig nogensinde oplevet så dårlig service. Og jeg, som syntes, at PC Netto var dårlige, da de var 1½ måned om at give mig nogle nye ram. Lad dette være en advarsel til alle: Brug A-L-D-R-I-G Getmore. Det er umuligt at ringe til dem. Enten er der optaget, eller også tager de ikke telefonen. E-mails svarer de ikke på. Først da jeg skrev til dem tredie gang og også sendte et anbefalet brev, fik jeg dem i tale. Kan jeg egentlig ikke få pengene tilbage, hvis det ikke er kommet på mandag? Mit mobo altså.


    Getmore er ejet af MultimediaWorld-fyrene, så det kan vel ikke ligefrem overraske.. :rolleyes: Jeg mener at ku huske en reklamation skal udføres inden for "rimelig tid" - hva det så end betyder.. Burger er vist vores ekspert på KBL :)