antenne forstærker

  • Jeg er ikke den store ekspert, men købte en 4 kanals forstærker i Bilka - til 249,- og den virker upåklageligt. Mener ikke de har større modeller, men ellers prøv i en radioforetning eller forstærk med flere undervejs. Bilka havde også 1 og 2ér så du kan kombinere dem med hinanden.


    Jeg fandt iøvrigt 15m støbte antennekabler hos Getmore til en fornuftig pris, mener mærket var sandberg. :9xo

    Chieftec DragonMidi 750W Silverstone Gold PSU E6400@3,3GHz 32GB GSKILL 3200MHz (capped 2933), 1TB Evo 960, 2x500GB EVO 850, NEC4551A, Sapphire RVII, Asus Pro Gaming Z170

  • Quote

    Originally posted by jesdals
    Jeg er ikke den store ekspert, men købte en 4 kanals forstærker i Bilka - til 249,- og den virker upåklageligt. Mener ikke de har større modeller, men ellers prøv i en radioforetning eller forstærk med flere undervejs. Bilka havde også 1 og 2ér så du kan kombinere dem med hinanden.


    Jeg fandt iøvrigt 15m støbte antennekabler hos Getmore til en fornuftig pris, mener mærket var sandberg. :9xo


    Hvad er støbte antennekabler? Og hvad er der specielt ved dem i forhold til ganske almindelige antennekabler

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by jesdals
    Jeg er ikke den store ekspert, men købte en 4 kanals forstærker i Bilka - til 249,- og den virker upåklageligt. Mener ikke de har større modeller, men ellers prøv i en radioforetning eller forstærk med flere undervejs. Bilka havde også 1 og 2ér så du kan kombinere dem med hinanden.


    Jeg fandt iøvrigt 15m støbte antennekabler hos Getmore til en fornuftig pris, mener mærket var sandberg. :9xo


    Pas på med at bruge flere forstærker, du kan brænde indgangene af