Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 11. januar 2007, 11:47

Heysa

Fik I nogensinde jeres varer fra konkurrencen? Jeg har stadig ikke modtaget noget.

Det var konkurrencen fra Tweak.dk' tidligere webhost... Jeg vandt en dvd, vin og 1 års gratis hosting..

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
|8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
|120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
|FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

3

torsdag, 11. januar 2007, 13:15

Sry :O

4

torsdag, 11. januar 2007, 14:37

Husk at luk din tråd, så der ikke kommer nogle unødvendige kommentar ;)

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

5

torsdag, 11. januar 2007, 15:06

den tråd der bliver linket kan han ikke bruge til noget. for han er ikke den eneste der ikke har modtaget nogle "gaver" endnu. jeg spurgte martin for 3 dage siden hvad der skete og han ville lige kontakte EDF.dk men jeg har ikke fået noget svar endnu tilbage fra ham

7

torsdag, 11. januar 2007, 15:43

Citeret

Originally posted by Bit Phreak
den tråd der bliver linket kan han ikke bruge til noget. for han er ikke den eneste der ikke har modtaget nogle "gaver" endnu. jeg spurgte martin for 3 dage siden hvad der skete og han ville lige kontakte EDF.dk men jeg har ikke fået noget svar endnu tilbage fra ham

Du gider jo ikke en gang kigge i tråden, hvordan kan du så udtale dig? Hvis du gad kigge ville du få svar.

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

8

torsdag, 11. januar 2007, 15:46

Citeret

Originally posted by GrillRotten
Se hvad jeg fandt ... :crazyeyes:

http://www.html.dk/nyhedsgrupper/dk_edb_…news.tele.dk%3E

Det ser jo ikke så godt ud :rolleyes:
Ikke sært de ikke vil af med noget når de mangler penge :)

Lehn

9

torsdag, 11. januar 2007, 19:20

Citeret

Originally posted by Butcher

Citeret

Du gider jo ikke en gang kigge i tråden, hvordan kan du så udtale dig? Hvis du gad kigge ville du få svar.

hvad helvede ved du lige om hvad jeg gider og ikke gider.
jeg kiggede i den tråd her i dag omkring klokken 12.30 og der var der ikke noget der havde postet noget. ud over det skriver happy at han har fået at vide at det bliver afsendt onsdag/torsdag. det er jo så ikke første gang at vi har fået det at vide. hvis du da "gider" at kigge længere oppe i tråden

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bit Phreak" (11.01.2007, 19:21)

10

torsdag, 11. januar 2007, 19:44

Det er vist for sent med denne tråd :)

Det ser ikke godt ud nej. Godt nok er det ikke den største skandale, men havde da glædet mig til få tingene...

11

torsdag, 11. januar 2007, 20:08

Citeret

Citeret

Originally posted by Butcher

Citeret

hvad helvede ved du lige om hvad jeg gider og ikke gider.
jeg kiggede i den tråd her i dag omkring klokken 12.30 og der var der ikke noget der havde postet noget. ud over det skriver happy at han har fået at vide at det bliver afsendt onsdag/torsdag. det er jo så ikke første gang at vi har fået det at vide. hvis du da "gider" at kigge længere oppe i tråden

Siden du ikke havde læst at happy havde skrevet svaret på dit spørgsmål er det vel rimeligt at antage at du ikke gad læse den tråd.

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

Seneste tests og artikler

0

Enermax Hot-swap og Harddisk Enheder

I denne test skal vi ikke kun
Læs Mere

0

be quiet! Straight Power 10 - 600 watt

Du kender garanteret den tyske
Læs Mere

0

ASRock X99 WS

Efter en lille pause fra X99-v
Læs Mere

0

Synology DiskStation DS115j

Det er efterhånden meget lang
Læs Mere
Seneste nyheder

2

Buet SD590C LED skærm fra Samsung

Samsung er kommet med deres ny
Læs Mere

1

AMD Tonga får 384 bit hukommelses interface

AMDs kommende Tonga chip får e
Læs Mere

1

LG på vej med 3G Smartwatch

Et uannonceret smartwatch fra
Læs Mere

0

Forza Horizon 2 gameplay video

Hvis du ikke kan vente på at F
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.