21

onsdag, 10. januar 2007, 14:30

Vil jeg lige læse på en af dagene, bliver nok først d.22 :)

Hmm, så var jeg lige oppe og snakke, det ville være fornemt hvis det kunne inddrages, for "som du siger, så står tiden jo ikke stille, og vil bestemt ikke tælle nedaf på jeres rapport, da det var 100% uforudsigeligt da i skrev rapporten - at inddrage det vil være et fornemt supplement til rapporten"

EDIT:
Hmm, stor spredning i folks karakterer.. Fra 03 til 10.. Tilmed ikke en eneste som har trukket "Monopsony" som har fået under 9.. Hmm, laks?

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "M.Beier" (10.01.2007, 14:31)

22

onsdag, 10. januar 2007, 15:25

Citeret

Originally posted by M.Beier
Hmm, så var jeg lige oppe og snakke, det ville være fornemt hvis det kunne inddrages, for "som du siger, så står tiden jo ikke stille, og vil bestemt ikke tælle nedaf på jeres rapport, da det var 100% uforudsigeligt da i skrev rapporten - at inddrage det vil være et fornemt supplement til rapporten"

Det ville også være underligt hvis det kunne trække nedad. Jeg tror endnu ikke jeg har været til en eksamen hvor det ikke var positivt at tage noget nyt med i fremlæggelse m.v. og har efterhånden været til ret mange eksamner :crazyeyes:

Men held og lykke når du skal op.

23

onsdag, 10. januar 2007, 16:24

Jeg takker :)

Nu skal mikro imorgen lige overleves først.. Ikke ligefrem mit stærkeste fag :\
Opkast og manglende appetit, jæs, så er det som det skal være.. :\

EDIT:
Nerverne er svage, hmm, føler mig nogenlunde sikker, læst mit stof, men, ingen appetit, og nu en flaske X.O cognac som er ældre end jeg selv, ved min side.. - Kritisk..

take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "M.Beier" (10.01.2007, 18:01)

24

onsdag, 10. januar 2007, 18:25

Nu spørger jeg lige dumt, og det her ikke nødvendigvis for at fornærme dig (der skal ikke så meget til, så her trædes varsomt), men hvorfor har du en eksamensoversigt i din signatur?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Carlsen" (10.01.2007, 18:29)

25

onsdag, 10. januar 2007, 18:56

Citeret

Originally posted by M.Beier
EDIT:
Nerverne er svage, hmm, føler mig nogenlunde sikker, læst mit stof, men, ingen appetit, og nu en flaske X.O cognac som er ældre end jeg selv, ved min side.. - Kritisk..

;) Jeg synes ikke der er nogen grund til at køre dig selv helt ned over en eksamen, og det er nok slet ikke en god idé at drikke af din Cognac, uanset hvor gammel den så er ...

Det er én eksamen ud af mange, og ikke et spørgsmål om liv og død. :)

Ellers tag noget beroligende, det andet virker jo nærmest helt sygelig i mine øjne ... :boxed:

26

onsdag, 10. januar 2007, 19:16

Gør jeg imorgen tidlig Mikkel.. (det med beroligende..)

Cognac virker iøvrigt beroligende IMO, gør stærk alkohol...
nej er ikke liv og død, men mikro1 er 6,5 ECTS... KV er 9,0 regnskabslærer: 5,0 - drift MC: 25% af 11 ECTS.. Metode 3,5 ECTS...

Altså er mikro1 en af de helt store.. KV er sikret temmelig, men mikro1 er det rene quiz, pensum er super stort, så selvsagt skal der nok være noget man ikke er knivskarp i..

EDIT:
20% af dem som har været oppe, har fået 03...

take your next paycheck.

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "M.Beier" (10.01.2007, 20:33)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.