Har du nogensinde fået et job fra jobmarkeder?

  • Tjaa som overskriften lyder, har I nogensinde fået et job fra alle jobmarkeder såsom jobindex.dk osv....



    Er bare nysgerrig... og selvfølgelig gælder det også hvor godt man søger og kvalifikationer osv.



    Hvor længe tog det Jer at få et job gennem de opslag på nettet....?


    I må meget gerne poste hvad I fik og hvor længe I ventede... :P

  • Jeg har fået jobs igennem Moment Studenterhjælpen som fungerer lidt på samme måde. Det var dog tidsbegrænsede stillinger som jeg selv valgte at stoppe med efter et par gange.


    Men hvis du ikke har kvalifikationer som virksomheden kan bruge, så vil det jo tage ret lang tid. Du kan evt. tilmelde dig diverse vikarbureau'er hvis du har mod på at komme til at lave alt muligt forskelligt.

  • hehe jeg fik engang et tilbud om et natte job hos 7-eleven.
    Og det selvom jeg havde sat min profil ind som IT-relateret.
    Mener det var stepstone.


    Du kan evt. også prøve nogle vikar jobs hos Tempteam eller Adeco. Der har hvertfald muligheden for at prøve noget forskelligt.
    Jeg har igennem Tempteam haft job i Harald Nyborg og Orange m.m.
    Telefon sælger hos Nørklit partners også hehe.
    /Avartar

  • Quote

    Originally posted by Burger
    Jeg har fået jobs igennem Moment Studenterhjælpen som fungerer lidt på samme måde. Det var dog tidsbegrænsede stillinger som jeg selv valgte at stoppe med efter et par gange.
    Men hvis du ikke har kvalifikationer som virksomheden kan bruge, så vil det jo tage ret lang tid. Du kan evt. tilmelde dig diverse vikarbureau'er hvis du har mod på at komme til at lave alt muligt forskelligt.



    Jo jo hvis man har de kvalifikationer.... Lidt dumt at forvente at forvente man får en stilling som it chef hos mærsk når man lige har afsluttet 9.klasse

  • Jeg har fået tilbudt 2 jobs.. Et på lager, og et inden for noget montør-haløj. Dog ikke noget som havde min interesse.. Men synes JobIndex fungerer ganske fint.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb