Opfordring til køb / salg brugerne

  • Hej


    Husk nu at lukke jeres tråde når i har købt / solgt et produkt.


    Det gør det meget mere overskueligt at man med det samme kan se at den handel er afsluttet, når man bladrer siderne igennem.

  • Jeg synes også generelt at tweakere skal huske at lukke deres tråde når et emne er helt afsluttet, så undgår vi posthunt og "genåbning" af gamle tråde :)

  • Quote

    Originally posted by Kenny
    Jeg synes også generelt at tweakere skal huske at lukke deres tråde når et emne er helt afsluttet, så undgår vi posthunt og "genåbning" af gamle tråde :)


    Nemlig - et rigtig godt forslag. :9xo


    Og til Aerial's indlæg - burde være en selvfølgelighed. Men er det desværre ikke !

  • Ja - er enig med jer andre, det temmelig trælst at kigge en tråd igennem hvor man på side 3-4 finder ud af at varen allerede er solgt :crazyeyes:


    Mht. de andre forums så vil jeg ikke mene det strengt nødvendigt at lukke sådanne tråde, da folk jo kan have spørgsmål osv efterfølgende....Men tror jeg vil til at lukke mine tråde når jeg har de svar jeg selv skal bruge - Så må andre brugere med spørgsmål jo sende PM til mig eller de folk der har skrevet en evt. løsning :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Skriver da også til en mod hver gang i køb/salg, i de andre er jeg ikke så god til at huske det :O
    Kan ikke selv lukke mine tråde af en eller anden grund..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Quote

    Originally posted by JuiCe
    Ja - er enig med jer andre, det temmelig trælst at kigge en tråd igennem hvor man på side 3-4 finder ud af at varen allerede er solgt :crazyeyes:


    Mht. de andre forums så vil jeg ikke mene det strengt nødvendigt at lukke sådanne tråde, da folk jo kan have spørgsmål osv efterfølgende....Men tror jeg vil til at lukke mine tråde når jeg har de svar jeg selv skal bruge - Så må andre brugere med spørgsmål jo sende PM til mig eller de folk der har skrevet en evt. løsning :)


    Præcis :) altså når man har fået et svar og ved at det virker, skal tråden lukkes og så kan man evt. sende en PM som du selv skriver.
    Desværre er der bare mange der ikke bruger PM så meget...


    Og så synes jeg da det er en selvfølge at man ikke skriver i tråde der er 2 måneder gamle :)