Databutikken.com - Huh?!

  • Halløj i skuret..


    Ja, jeg har lige bestilt en Shuttle SN26P - eller gjort et forsøg ihvertfald..


    Bestilling og betaling er gennemført, men fatter da brik af det her.. 8o



    Har smidt et Screenshot på hvos der - som i kan se kun står at jeg har købt en porto (fedt) og har heller ikke modtaget en bekræftelses mail.. :ohmy:


  • den var billig, kan du ikke også bestille en til mig :cheers:

  • Quote

    Originally posted by Happy^
    Du har sikkert ventet for lang tid inden du gennemførte ordren - så rydder den nemlig indkøbskurven.


    Men kan ikke se problemet.. Lav en ny ordre, og skriv en mail til dem at den første skal annuleres.



    Ja okay, kan godt ske.. Har en anden til at fikse det for mig da jeg ikke selv har Visa, og nu er han jo selvfølgelig offline :(

  • Quote

    Originally posted by Happy^
    Du har sikkert ventet for lang tid inden du gennemførte ordren - så rydder den nemlig indkøbskurven.


    Men kan ikke se problemet.. Lav en ny ordre, og skriv en mail til dem at den første skal annuleres.


    Well, nu har jeg skrevet en mail til dem, og gjort dem opmærksom på fejlen.


    Mon ikke det er muligt at få selve "varen" tilføjet sin porto så? :))


    Bliver pænt ristet i knoppen hvis de sender en tom papkasse :boxing: :T :pokey:

  • Jeg harkøbt 2 grafikkort igennem den butik uden problemer, bare smid en mail efter dem, de plejer at være til at snakke med.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr


  • På visa må de som regel ikke øge det beløb der er blevet bekræftet - derfor vil de bede dig oprette en ny ordre.

  • Quote

    Originally posted by Slacker


    På visa må de som regel ikke øge det beløb der er blevet bekræftet - derfor vil de bede dig oprette en ny ordre.


    Okay..


    Well, afventer lige svaret og ser hvad vi gør :cheers:

  • i deres betalings system siger de bare nej til at overføre pengene i stedet for at hæve dem.
    Pengene må først hæves når varen er sendt
    Og der er jo kun porto der, så de siger nok bare nej.

  • Ja nu begynder de da virkelig at irritere mig..


    Der er stadig kun det samme at se når jeg kigger på mine aktive ordrer, og så har de ikke besvaret den mail jeg sendte til dem i aftes.. :ph34r:

  • Quote

    Originally posted by Slacker


    På visa må de som regel ikke øge det beløb der er blevet bekræftet - derfor vil de bede dig oprette en ny ordre.


    De hverken kan eller må, så det er nemt klaret ;)
    Når man lægger sin ordre, så accepterer man et beløb og godkender ved at indtaste kort oplysninger. Det sendes videre til PBS, og derved er det kun muligt for butikken maksimalt at trække det beløb som der er godkendt.

  • Okay.. Well, nu er det forsøgt med at afbestille ordren via mail, og så lave en ny..


    Nu kommer der så følgende fejl ved bestilling:
    Sorry! The request made by your browser generated an error. Please click the link below to go back to this domains homepage:


    Det er ved betaling den gør det. Fejlen kommer både ved Visa og MasterCard ;(

  • Nu har jeg så prøvet at bestille pr efterkrav istedet..


    Nu står det hele da også rigtigt ved bestillingen, men den mail jeg skal have for at bekræfte bestillingen dukker altså bare aldrig op.. X(


    Nu siger jeg da bare snart fuck dem og sparer 2000,- mere op og køber den i DK



    EDIT*


    Ved bestilling pr. efterkrav kører ordren igennem som den skal..


    Så lad os se hvornår den dukker op.. :T