Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 1. januar 2007, 20:49

Halløj,

Lidt dumt spørgsmål måske!
Men jeg skal snart investere i et Måndeskort til lidt offentlig transport men har et lille spørgsmål angående billede du skal have på.

Er det okay hvis man tager et normal "Pasfoto" og printer ud, ellers skal det laves i en pasfoto maskine, sådan et specialt lamineret papir.

Eller er det ligemeget?

Tak

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Sethos" (01.01.2007, 20:56)

2

mandag, 1. januar 2007, 21:00

Du skal vel have et "rigtigt" billede, men for at være helt sikker så kan du jo ringe og spørge DSB.

http://www.dsb.dk/kontakt

... Eller skrive og spørge dem via det link. Hvis du altså ikke lige kommer forbi en DSB-station i den nærmeste fremtid.

3

mandag, 1. januar 2007, 21:25

Ja det er nok smartest at ringe og spørge dem du skal have det ved.

Fx til Odense's bybusser kopiere de det billede du har med ind og bruger
det.
Så man får sit billede med tilbage..

Men det er nok forskelligt fra sted til sted..

4

mandag, 1. januar 2007, 21:52

Det skal du ikke ;).. Billedet skal bare overholde bestemte krav.. Kan dem ikke lige i hovedet, men det er noget med;

Skarphed, lysforhold, synliggørelse af højre øre osv..

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

5

mandag, 1. januar 2007, 22:08

Åh ja,

Pas maskinen overfaldte mig også med de krav :))
Men brugte det samme billede da jeg skulle have Pas, nu har en kopi liggende på PCen, gad bare ikke at bruge 60-70kr på det.

Mange tak!

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.