Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

mandag, 1. januar 2007, 23:21

Citeret

Originally posted by BukkeMand
Skal fiske mere, tjene flere penge, udvide min horisont mht. mine evner og viden. Begynde at være skoleflittig :roller:

puma99dk -> skulle det forestille at være en joke ? For sjov var den bestemt ikke :rolleyes:

ik min første post BukkeMand jeg joker aldrig... Det ved folk som mig os...

22

tirsdag, 2. januar 2007, 00:53

Har ikke noget egentligt nytårsforsæt, dvs har ikke stået nytårsaften og sagt dette er mit nytårsforsæt. Når det er sagt er planen da helt sikkert at intensivere min motions- og styrketræning her i det nye år, og som sagt i en tidligere tråd, ikke falde i søvn over min kandidatafhandling som stort set er det eneste jeg skal lave det næste halve år!

23

tirsdag, 2. januar 2007, 00:59

Sad faktisk og tænkte over det i bilen i dag.. tror det må være at holde fartbegrænsingerne :rolleyes: har en rigtigt dårlig vane med konsekvent at køre langt hurtigere end det tilladte

24

tirsdag, 2. januar 2007, 01:00

Jeg skal have smidt mindst 20 brugere ud fra Tweak. :boxing:

Nej - spøg til side - hvis jeg endelig skal have opnået noget i løbet af 2007 må det være at finde en uddannelse jeg kan trives med. Lige pt. læser jeg HA, men har nu indset at den ikke går længere ... :( Det er simpelthen for intenst og teoretisk for mig. :rolleyes:

25

tirsdag, 2. januar 2007, 01:03

Har ingen. Hvis man vil ændre noget kan man vel bare gøre det. Man behøver vel ikke vente til det nye år?
Nytårsforsætter holder alligevel aldrig.

26

tirsdag, 2. januar 2007, 01:06

Citeret

Originally posted by fhqwhgad
Har ingen. Hvis man vil ændre noget kan man vel bare gøre det. Man behøver vel ikke vente til det nye år?
Nytårsforsætter holder alligevel aldrig.

Jo for 7% af os, har jeg hørt. :))

27

tirsdag, 2. januar 2007, 02:11

Citeret

Originally posted by puma99dk|
at hoppe ud fra min altan fra 9sal hvis jeg ik får det bedre....

tvivler på du kommer til at have det meget bedre ved at hoppe ud fra 9 sal.
:boxed:

nytårsforsæt.... finde mig et job som ikke har noget med telefon support at gøre :| er nået det punkt at jeg er tæt på at give kunderne "Google er din ven" svaret.

TBA!

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "denully" (02.01.2007, 02:12)

28

tirsdag, 2. januar 2007, 02:37

Tjaa.... Blive mere seriøs med styrketræningen og ellers feste igennem...

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

Hardstyler

Gæst

29

tirsdag, 2. januar 2007, 04:49

Igang med en mere seriøs træning samt have et arbejde der har faste arbejdstider på dag/nat så jeg kan holde vores basket klub i live!

30

tirsdag, 2. januar 2007, 07:14

Har ikke lavet et reelt nytårsfortsæt, men julefedtet og lidt til skal vel afsættes her i løbet af januar :)

31

tirsdag, 2. januar 2007, 10:40

nej jeg har ikke rigtig noget sådan lige, har dog taget 10 kg på, på under 3 uger pga, noget medicin dem sakl jeg da have smidt igen ;)

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=15807&sid=[/IMG]

32

tirsdag, 2. januar 2007, 12:28

Citeret

Originally posted by DXC

Hehe lige styrketræne, også tage noget på :crazyeyes:

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

33

tirsdag, 2. januar 2007, 12:54

få noget af det overflødige fedt væk, det ville være dejligt med en krop man selv godt kunne lide :)

34

tirsdag, 2. januar 2007, 12:59

Nytårsforsæt er et dumt begreb, der presser mennesker til at sige de vil gøre noget, når de selv ved at det kun holder til midten af januar, grundet manglende selvdiciplin. Det kan jo lige så godt være på alle andre tider af året.

Så det tror jeg ikke på :b

Men hvis det skulle være noget, så ville det være mere punani! Eller i hvert fald forsøge :roller:

Folk kaster hænder op som kannibaler med bulimi !

35

tirsdag, 2. januar 2007, 14:58

Citeret

Originally posted by DXC

Ja for de to ting kører nemlig hånd i hånd ;)

36

tirsdag, 2. januar 2007, 15:20

skal til at styrketræne :D og måske ikke være til så mange fester! :$

Maskinmester studerende Svendborg
Macbook air medio 2012
Diving - Sailing - Photography

37

tirsdag, 2. januar 2007, 16:30

Citeret

Originally posted by puma99dk|

Citeret

Originally posted by teko
Dropper kæresten, drikke mere og spille mere computer..

hvorfor li det første? er lidt nyskerig... sorry for ot...

Fordi nummer et udelukker de to første ;) Og så er jeg ved at være træt af hende, så nu skal det være noget nyt, det er ligesom med biler, man bliver jo træt af de fleste modeller før eller siden :razz:

Lian Li V2000B - HX1000W
DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
måske en MD20 til salg

38

tirsdag, 2. januar 2007, 16:40

Citeret

Originally posted by teko
Dropper kæresten, drikke mere og spille mere computer..

yiir! :hb:

jeg vil da lige tage et par kilo på, så jeg har lidt mere at arbejde med når jeg styrketræner ;)
eller at tage mig generelt sammen og rent faktisk lave de ting, jeg skal lave :dance:

"Play like it's your last play!"

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Poco" (02.01.2007, 16:58)

39

tirsdag, 2. januar 2007, 17:42

Citeret

Originally posted by Mikkel
Jeg skal have smidt mindst 20 brugere ud fra Tweak. :boxing:

Nej - spøg til side - hvis jeg endelig skal have opnået noget i løbet af 2007 må det være at finde en uddannelse jeg kan trives med. Lige pt. læser jeg HA, men har nu indset at den ikke går længere ... :( Det er simpelthen for intenst og teoretisk for mig. :rolleyes:

Held og lykke Mikkel, er vildt så mange der hopper fra HA studiet, men ja, det er meget teoretisk, men baseret på logik det hele, heldigvis :)
Synes det er lækkert med selvstudie, som det jo i den grad er, man læser meget hjemme og har lidt undervisning, imodsætning til DTU hvor man mere eller mindre bor på skolen.. :\

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

40

tirsdag, 2. januar 2007, 17:46

Træne noget mer, så enkelt er det ;)
Selvom jeg ikk ved hvordan jeg skal få tid til det...

Lehn

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.