Har i nogle nytårsfortsæt?

  • Mener altid vi plejer at have sådan en tråd, så hvorfor ikke i år.
    Er der nogle ting i vil lave om på, forbedre eller stoppe med her i det nye år.
    Personligt tror jeg bare jeg vil se om jeg ikke kan komme lidt væk fra min computer :P, sidder her sku lidt for ofte.


    Såååå, skriv jeres nytårsfortsæt :)


    PS: Ved sku ikke helt om der allerede er en tråd om dette emne, men det regner jeg ikke med.


    :cheers:

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

    Rettet en gang, sidst af MvK ().

  • Var også på sin plads med en sådan tråd. :9xo Havde slet ikke selv tænkt på det.


    Tja, går os efter at bruge mere tid andre steder end pc'en, og ellers ved jeg sku ikke...Måske prøve at lave lektierne i go tid så de ikke hober sig op :ohmy:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Mit eneste nytårsfortsæt er at komme i form til at kunne løbe Copenhagen Marathon og kunne gennemfører Jægerkorpsets Optagelsesprøve.


  • http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=75403&sid= ;)

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Dropper kæresten, drikke mere og spille mere computer..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • At få nydt 2. semester af min uddannelse, inden det går hen og bliver presset.. :)


    At holde kontakten til familien i top, det er noget jeg prioriterer højt, og ønsker at fortsætte med, uanset hvor mange fester der end måtte være..


    Ikke at feste så meget igennem på hverdage at jeg ikke er frisk til undervisningen dagen efter, har jeg også holdt hidtil, men er bange for det er en rushebane..


    Ikke at ta' nogle one night stands..


    EDIT:
    De sidste vil jeg holde for mig selv :)


  • Du er et one night stand :)) (LOL)

  • Jeg har ikke noget nytårsforsæt, men der er da masse jeg vil fortsætte med at gøre i 2007 (Mon det er det der kaldes nytårsfortsæt? ;) )


    Er der dårlige vaner der skal skiftes ud med gode, så kræver det, at man er 110% motiveret, og det bliver jeg personligt ikke bare fordi det er nytår, så når jeg finder ud af, at der er noget jeg har lyst til at ændre, så gør jeg det, uanset om det er nytår eller ej ;)

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden


    Du er et one night stand :)) (LOL)


    Sådan kan man godt se på det :P
    Well, ikke så meget fordi det ikke er rart, men, mit stille hjerte vil bare finde lidt ro og tryghed.. :)

  • Skal fiske mere, tjene flere penge, udvide min horisont mht. mine evner og viden. Begynde at være skoleflittig :roller:




    puma99dk -> skulle det forestille at være en joke ? For sjov var den bestemt ikke :rolleyes: