Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

61

onsdag, 3. januar 2007, 21:59

Jeg kører cykelløb i C-rækken - Forsøger at holde mig i form her om vinteren, og holder mig fra alkohol i sommer-halvåret (Bliver dog svært til sommer når man får hue).

Lige et billede fra min sejr i begynder-klassen i Vejle i 2006:

Det er mig i front ;)

P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
ECS L4S8A2 Bundkort
1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
500 W Akasa PSU

62

søndag, 7. januar 2007, 13:24

Citeret

Originally posted by The_Dude

Citeret

Originally posted by Cecil

Citeret

Jamen, Gummimogens, Cecil og Deef! Show us the pics! Kom igang! ;)

hehe ja skal nok når den er færdig.. regner med her i midten af febuar.. da pengene ikk hænger på træerne jo..:P

Vi kan jo lige så godt følge processen :D

http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=116267 here u go..
sådan ser det ud pt..

63

søndag, 7. januar 2007, 15:45

Ganske enkelt.

Computeren har ikk fået så meget opmærksomhed som den burde, har nok ligget på den lade side de sidste 1½ år.

Jeg bruger primært tid og penge på mine biler - det er en ubehagelig dyr hobby, men den er dejlig.

Så bruger jeg også ufattelig meget tid på at kigge på damer.

Og i ny og næ giver jeg den gas i friluftslivet. Har været FDF'er i snart 12 år, og har været leder de sidste 3½ år.

MacBook Pro 15" OS X Yosemite
PowerMac G4 Cube OS X Tiger
Stationær Windows 8.1 Pro
Server Windows Server 2012
Internet Yousee 80/40 Mbit
-----------------------------------
Website http://www.gruset.dk - WordPress
Website http://www.gruset.com - Drupal

64

søndag, 7. januar 2007, 17:06

Citeret

Originally posted by Zalam

Citeret

Originally posted by HAM
Hmm.. Lad mig se..

Svømning - 8x2 timer om ugen.
Styrketræning - 2x1½ time om ugen.
Cykling - Mest i sommerhalvåret.
Film - Elsker at se film.
Musik - Kan godt lide at høre musik. Gider ikke lave det selv.
Og kæresten selvfølgelig :crazyeyes:

Tror vist det var det.

@Zalam
Hvor svømmer du henne? Måske kender jeg dig.
Ved at der findes mindst en anden (eks)svømmer herinde, men vil ikke røbe navnet. Må personen selv gøre.

Svømmer lige nu i en lille klub, som hedder Erritsø, har svømmet mere men pga. lektier valgte jeg og gå ned i træningsmængde.

Vi har da en rigtig rigtig dygtig årgangssvømmer herinde en af de aller bedste i hans gruppe - nu må vi så se om han tør stå frem.

Ja det er så mig :) Der var dygtig. :p Ligesom Arnsbak har jeg trænet 9 gange om ugen... Men har i løbet af de sidste år fundet ud af det ikke er mig.. Jeg er mere en "chiller" person som ikke skal have noget fast.

Mine hobbies er:

Fotografering
Computer
Styrketræning sammen med en ven 2 gange om ugen
Venner
Arbejde
Også er hi-fi begyndte at vække lidt interesse.

65

søndag, 7. januar 2007, 17:43

Citeret

Originally posted by celfa

Citeret

Originally posted by Zalam

Citeret

Originally posted by HAM
Hmm.. Lad mig se..

Svømning - 8x2 timer om ugen.
Styrketræning - 2x1½ time om ugen.
Cykling - Mest i sommerhalvåret.
Film - Elsker at se film.
Musik - Kan godt lide at høre musik. Gider ikke lave det selv.
Og kæresten selvfølgelig :crazyeyes:

Tror vist det var det.

@Zalam
Hvor svømmer du henne? Måske kender jeg dig.
Ved at der findes mindst en anden (eks)svømmer herinde, men vil ikke røbe navnet. Må personen selv gøre.

Svømmer lige nu i en lille klub, som hedder Erritsø, har svømmet mere men pga. lektier valgte jeg og gå ned i træningsmængde.

Vi har da en rigtig rigtig dygtig årgangssvømmer herinde en af de aller bedste i hans gruppe - nu må vi så se om han tør stå frem.

Ja det er så mig :) Der var dygtig. :p Ligesom Arnsbak har jeg trænet 9 gange om ugen... Men har i løbet af de sidste år fundet ud af det ikke er mig.. Jeg er mere en "chiller" person som ikke skal have noget fast.

Mine hobbies er:

Fotografering
Computer
Styrketræning sammen med en ven 2 gange om ugen
Venner
Arbejde
Også er hi-fi begyndte at vække lidt interesse.

Er du stoppet med svømning? Danm knægt dit talent man :boxing: Ej kan sagtens følge dig og der er mange som vælger og stoppe pga. træningsmængde og det skal jeg hele tiden være lysten som driver en.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Zalam" (07.01.2007, 17:43)

66

søndag, 7. januar 2007, 18:09

hobby...tjae at hjælpe lidt til herinde og sætte pcere sammen for folk...samt lidt wow og bf2 og feste med vennerne......

Asus Rampage RoG x48, QX9770 @ 3,6ghz, pc8000/8500/ 4*2Gb, Seasonic 750W PSU,
Sapphire R9 270X 4GB OC Corsair H80, orthos stable 24/7.

67

mandag, 8. januar 2007, 10:56

Jeg spiller guitar ;)

Citeret

Originally posted by Deef

Citeret

Originally posted by Raller

Citeret

Originally posted by GummiMogens
Grafitti - Hovedsagligt på lovlige steder, men smuttere kan forekomme :roller:

Krybdyr & Insekter

Og så dødsmaskinen - Puch Maxi K!!! <'33 8)

Du har vel ikke nogle billeder af hva du har lavet ? Maler nemlig også selv..

OG HAR OGSÅ EN MARKPLØJER - Maxi E50 K ! hehe ..

Du kan også sende PM ..

Jeg har også været lidt inde for det miljø for noget tid siden, det blev til en del billeder.

Se billederne her: http://deef.dk/pictures/graffiti/

Er selv kommet i det miljø, da jeg har skatede meget før i tiden, sov næsten med skøjterne på hehe ;)

Der er da nogle rigtig fede iblandt :)

flying-trickster

Gæst

68

tirsdag, 9. januar 2007, 05:01

1. Tricking
2. Styrketræning
3. Editing af samplers osv, EFTER tricking :P
4. Mit website

Det hele hænger stort set sammen for mig. Hehe

69

tirsdag, 9. januar 2007, 13:42

Citeret

Originally posted by flying-trickster
1. Tricking
2. Styrketræning
4. Mit website

Lol - vidste sgu ikke at du også var her på tweak.dk!

Du er jo for syg, knægt! Nogle fede videoer du laver! Har du egentlig overvejet at kaste dig over parkour eller traceur? Tror du ville være rimelig bad-ass til det...

Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

flying-trickster

Gæst

70

tirsdag, 9. januar 2007, 13:51

Citeret

Citeret

1. Tricking
2. Styrketræning
4. Mit website

Du er jo for syg, knægt! Nogle fede videoer du laver! Har du egentlig overvejet at kaste dig over parkour eller traceur? Tror du ville være rimelig bad-ass til det...

Hva mener du, havde du set min side før her da? :P
Ja, jeg har overvejet det fordi så mange fans skriver og siger jeg skal lave parkour videoer osv. Men ved nu ikke. Jeg overvejer det, jeg skal have nogle moves op at køre først, så kan det være der kommer nogle Parkour videoer også.

71

tirsdag, 9. januar 2007, 14:05

Citeret

Citeret

Citeret

1. Tricking
2. Styrketræning
4. Mit website

Hva mener du, havde du set min side før her da? :P
Ja, jeg har overvejet det fordi så mange fans skriver og siger jeg skal lave parkour videoer osv. Men ved nu ikke. Jeg overvejer det, jeg skal have nogle moves op at køre først, så kan det være der kommer nogle Parkour videoer også.

Jeg stødte på din side for et godt stykke tid siden nu - lidt over 1½ år tror jeg... Det var i forbindelse med styrketræning, at jeg lige kom forbi. Stod i en butik for indtil et ½ år siden, hvor jeg solgte fitnessudstyr. Der vejledte jeg en del folk der syntes om træning med egen kropsvægt, til lige at tjekke din side ud for inspiration til øvelser. Havde du forresten ikke postet nogle nakkeøvelser på et tidspunkt?

Jeg har også selv overvejet at begynde at dyrke parkour, men tror måske lidt mere at jeg er traceur typen, da jeg synes det ville være fedt bare at kunne tonse derudaf uden at have nogen reelle ting der stoppede en...
Mangler bare lidt gode locations rundt omkring... Indtil videre har jeg kun set Panum instituttet som et godt sted...

Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

72

tirsdag, 9. januar 2007, 19:18

Jeg har et lille fritidsarbejde, hvor jeg pakker slik i en hyggelig specialbutik.

Så er jeg hjælpetræner på et gymnastikhold med 3-4 årige unger. De er så søde - de fleste.

For øjeblikket er jeg også vikar på et hold med 5-6 årige piger.

Ud over det går jeg selv til noget rytmegymnastik. En blanding af dans, smidighedsøvelser og en smule styrke.

Så elsker jeg at læse gode bøger. Fx Harry Potter, Ringenes Herre, og alle af Dan Brown, for at nævne et par stykker.

Der er selvfølgelig også vennerne.

Plus, at jeg vasker tøj.

Oven i det kommer skole og hvad dertil hører, men det kan man vel ikke rigtig kalde hobby.

Lad dig ikke narre af hårfarven ;)

73

tirsdag, 9. januar 2007, 20:15

Citeret

Originally posted by tunfisk
mine hobbies?
sidder foran computeren
sejler i gummibåd min gummibåd her skal lige siges jeg har fået 15 hk motor til men har ike lige nogle billeder!
og skal så til at styrketræne! her i 2007

Hehe du er pige :P ? Ved ikke lige hvad jeg syntes om muskuløse piger :crazyeyes: Det er fair nok hvis det bare er almindelig kondi træning. Men at styrketræne er ikke så feminint.

74

onsdag, 10. januar 2007, 08:16

Citeret

Originally posted by celfa

Citeret

Originally posted by tunfisk
mine hobbies?
sidder foran computeren
sejler i gummibåd min gummibåd her skal lige siges jeg har fået 15 hk motor til men har ike lige nogle billeder!
og skal så til at styrketræne! her i 2007

Hehe du er pige :P ? Ved ikke lige hvad jeg syntes om muskuløse piger :crazyeyes: Det er fair nok hvis det bare er almindelig kondi træning. Men at styrketræne er ikke så feminint.

han er jo så ikk en pige..! der står godt nok Female i hans profil, han kender åbenbart ikk forskel på female og male.
for da der var sådan en tråd om noget med noget billeder af brugere så jeg ham og der lignede det rigtig meget en dreng. og hvis du går ind på han hjemmeside står der også Mathias bla bla bla

Seneste tests og artikler

0

AMD A10-7800 Kaveri APU

For ikke så længe siden anmeld
Læs Mere

42

Stor AMD og PowerColor Mantle Konkurrence

Tweak.dk udlodder i samarbejde
Læs Mere

0

Corsair Voyager Air 2

For noget tid siden testede vi
Læs Mere

0

Enermax Aeolus Vegas laptopkøler

Sidder du og læser denne test
Læs Mere
Seneste nyheder

0

AMD er klar med tre nye Kaveri APU chip

AMD er i dag kommet med tre sp
Læs Mere

10

Nyt Lian Li PC-V2130 kabinet

Lian Li er klar med et nyt sto
Læs Mere

5

Du kan prøve Final Fantasy XIV: A Realm Reborn gratis

Square Enix har annonceret, at
Læs Mere

0

EIZO FlexScan EV3237 UHD skærm på 31.5 tommer

EIZO er kommet med en FlexScan
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.