News: Saddam hænges kl.4 inat..

  • To små nyheder jeg vil dele med de mange taknemmelige brugere her i tweak.dk's offtopic sektion.


    Kl.4 i nat hænges Saddam, iflg. CNN.com


    d.27/12/2006: Tidligere præsident Gerald Ford døde i en alder af 93, Ford var USA's præsident i 1974 efter Nixon, og var den ældste levende Amerikanske præsident..


    - Bare rolig mine faste læsere, jer med det gode humør, det skal sikkert nok komme i jeres ugeblade på senere tidspunkt :))
    (Kom så, gør det i er gode til, flame med jeres meget skarpe bemærkninger... Wuhuu :roller: )

  • Synes nu ikke der er nogen grund til at Flame... :)


    Tilgengæld synes jeg at Saddam slipper for let ved "bare" at blive hængt... Han skulle, imo, ha lov at rådne langsomt op!

    * 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
    * SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *

  • Hvori ligger behovet for at vi skal til at snakke om dig igen M.Beier? Kan du ikke nøjes med at lave en tråd om Saddams henrettelse kun?


    Tror faktisk du laver denne tråd som undskyldning for at vi igen skal snakke om dig. Sådan tolker jeg det i hvert fald...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • -Saddam ville have bedre af at fedte den af med sig selv i en celle resten af sit liv. Dødstraf ved jeg sku ikke rigtig med. Selvom mange af hans tidligere underlagte nok vil sætte pris på at se ham tømme tarmsystemet i bukserne på sig selv når rebet strammer sig ved hængningen.


    -Synd for Ford, men 93år er også noget af en alder. Han har nok set det han skulle.


    Jeg forstår ikke lige hvorfor du gennemsyrer din post med sarkasme, det viser tydeligt at du har behov for at give udtryk for din utilfredshed med reaktionerne du modtog før. Men altså, du laver nogle (med så meget respekt man nu kan sige det) pænt fesne tråde ind i mellem, med de mest kringlede og mislykkede formuleringer - og så får du noget flak for det. Det er vel fair nok, eller kan du ikke klare kritikken?
    Den tråd her er jo fin nok, og har da sikkert relevans for mange i og med at Saddams henrettelse er aktuel.

  • Tja jeg så også helst at Saddam fik en "længere straf" i form af isolations fængsling istedet for hængning. Glæder mig til at se optagelserne.


    Nok om det, vil hellere diskutere. Og nej, jeg tror ikke Mr. Beier kan forstå nogen som helst form for kritik. Hvis det var tilfældet så burde han da efterhånden have lært et eller andet af de utallige beklagelser der har været over ham på diverse sites i Dk.


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Originally posted by sancheZ
    Hvor lang tid går der mon før nogen spørger efter livestream af det :boxed:


    hvor findes livestream??!!!

  • De sagde i TV avisen her til aften at hans død ville blive optaget. Hvornår det kommer ud til offentligheden (hvis det gør) ved jeg ikke..


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Originally posted by DXC
    Selvfølgelig kommer det ud i offentligheden. Jeg vil sidde ventende med popcorn og sodavand til at se det.


    Skal du have nogen chips med fra tanken?? :))



    Jeg venter også spændt på at se det.. Bedre end komedie..

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden


    Har søgt efter det, men kunne ikke finde noget.



    der bliver sku intet livestream børn....


    læs evt på bbc.co.uk hvordan henrettelsen vil forløbe sig...


  • Det bliver ihvertfald optaget


    "Saddam Hussein will be hooded with hands tied behind his back
    Government and religious officials, a lawyer and a doctor will act as witnesses
    The execution will be filmed to provide proof of his death"


    Om det så på en eller anden måde kommer ud i systemet gør det sku nok.



  • Jeps derfor jeg gav det link... :9xo


    Men livestream er da lidt overdrevet... :O


  • Tror heller ikke der bliver noget livestream. Men komme ud skal det sku nok på et eller andet tidspunkt.



  • Helt sikkert, stjæler et par kasser fra min arbejdsplads og venter spændt på det kommer i TV.. og selvfølgelig kommer det ud, både DR1 og TV2 har sagt at de vil vise det i fjernsynet som et tegn på hans død.

  • Quote

    Originally posted by DXC



    Helt sikkert, stjæler et par kasser fra min arbejdsplads og venter spændt på det kommer i TV.. og selvfølgelig kommer det ud, både DR1 og TV2 har sagt at de vil vise det i fjernsynet som et tegn på hans død.


    Tror faktisk ikke de må vise sådan noget på dansk tv, men ret mig hvis jeg ikke har ret..

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by AbeTis


    Tror faktisk ikke de må vise sådan noget på dansk tv, men ret mig hvis jeg ikke har ret..


    "A little knowledge is a dangerous thing.
    So is a lot.
    Albert Einstein."


    :$


    Ej jeg tænkte faktisk det samme, lyder lidt usandsynligt imo.