Opfølger på tidligere tråd (Insano)

  • Burger vil næppe værdsætte at jeg genåbner tråden, så here goes :)


    1)
    Grunden til det ikke er lige til at finde, er at det blot er ét af aliaserne..
    Cpt. Insano, Captain Insano, Conway Stevens.. (Han har været noget mere grundig end den tidligere Lestat HWL, som der lige pt. var flere danskere der blev taget i røven af..)


    2)
    Det er det største scam i den forstand at det er én person, som har fixet et scam som har påvirket mange folk.
    - Men det som gør det så alvorligt som det er, er klassificeringen af kriminaliteten, der er ikke tale om en enkelt paragraf som er brudt her.. (Fake sin egen død for at slippe for at betale penge man skylder er ikke lovligt, såfremt der skulle være tvivl)


    3)
    Nix sproget har ikke ændret sig siden jeg er startet på uni, folk online på danske hardware communities har altid brokket sig over min fremgangsmåde(særligt de mange members som kun befinder sig i offtopic og ikke rigtig bidrager med noget viden..), men aldrig bevirket at jeg har ændret den.. (mon det sker idag så..)


    4)
    Raller, ja, der var et nickname tidligere, fra da jeg spillede computer, volder det problemer?


    5)
    Nej, jeg har ikke kontakter til FBI, CIA eller de andre ting i nævnte ;)
    - Jeg blev kontaktet om hvorvidt jeg var involveret i sagen, af FUGGER, og tænkte jeg fint kunne sende ham materiale hvis nogle danskere skulle være involveret, eftersom jeg har kontakt til et af "hovedvidnerne" i sagen..


    Tror jeg fik besvaret det hele :)
    Nu prøver vi lige kort igen, skriv såfremt du er involveret..


    [Blocked Image: http://img411.imageshack.us/img411/6062/paris1fq2.jpg]


    PS: Beklager den sidste linie i signaturen, som tilsyneladende har forvirret en del.. Jeg er selvsagt hjemme ved familien her i ferien :)
    - Stamps: Prøv at spørg Steen om det, tror han er reel nok og fortæller dig hvorfor det reelt var..

  • Nej nej not at all , men er bare blevet lidt pissed over nogle indlæg fra den gamle 1_2_know, men sådan er M.Beier ikke, det ved jeg ;)





    Men hvorfor postede du ikke bare nogle link og sådan, tror man får alt det info man skal ha´ hvis man læser



    Her :



    http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=126254



    Og her :



    ( hele giorgioprimo´s historie om hans oplevelse med Kaptajn Fulskæg og PC ICE )



    http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=102353





    Og her :



    http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=92773




    Sådan , det vidst det meste.

  • Tja jeg syntes nu det er fint M.beier :D (folk er lidt sarte på OT :P)

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    Burger vil næppe værdsætte at jeg genåbner tråden, så here goes :)


    Det kan du så ikke gøre som almindelig bruger, men flot nok du tror det.


    Quote

    1)
    Grunden til det ikke er lige til at finde, er at det blot er ét af aliaserne..
    Cpt. Insano, Captain Insano, Conway Stevens.. (Han har været noget mere grundig end den tidligere Lestat HWL, som der lige pt. var flere danskere der blev taget i røven af..)


    Der var 2, og de bad selv om det - men det er ikke det samme som at de overhovedet gider bruge 5 sekunder på at kontakte dig. Gider man ikke være kildekritisk, så brænder man nælderne - surt men sandt.


    Quote

    2)
    Det er det største scam i den forstand at det er én person, som har fixet et scam som har påvirket mange folk.
    - Men det som gør det så alvorligt som det er, er klassificeringen af kriminaliteten, der er ikke tale om en enkelt paragraf som er brudt her.. (Fake sin egen død for at slippe for at betale penge man skylder er ikke lovligt, såfremt der skulle være tvivl)


    Han er absolut ikke den største på nettet - nok bare en du tilfældigvis lagde mærke til da du læste på et forum hvor folk havde kastet sig over ham.
    Pyramidespil og multi-level marketing opstår også gerne fra EN person, og er langt mere omfattende både med antal af personer, og mængden af penge.
    Prøv igen....


    Quote

    3)
    Nix sproget har ikke ændret sig siden jeg er startet på uni, folk online på danske hardware communities har altid brokket sig over min fremgangsmåde(særligt de mange members som kun befinder sig i offtopic og ikke rigtig bidrager med noget viden..), men aldrig bevirket at jeg har ændret den.. (mon det sker idag så..)


    Igen et bevis på din totale mangel på jordforbindelse, og evnen til at se forbi egen næse.


    Quote

    4)
    Raller, ja, der var et nickname tidligere, fra da jeg spillede computer, volder det problemer?


    Det volder ikke andre problemer end dit meget tvivlsomme rygte, baseret på selvsamme nick.
    Man ligger som man har redt...
    Der er vel også en grund til at du skiftede fra 1_2_know til m.beier?


    Quote


    - Stamps: Prøv at spørg Steen om det, tror han er reel nok og fortæller dig hvorfor det reelt var..


    Den kan jeg lige hurtigt ridse op.
    Du beskyldte crew for ting, som for det første ingen relevans eller sammenhæng havde, og ville desuden ikke lytte til gentagne henvisninger om at afslutte din måde at gebærde dig på det pågældende forum på.
    Folk der ikke vil lytte, og som ikke kan forstå simple beskeder - de bliver forvist, når situationen spidser nok til.
    Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at du nok ser situationen ganske anderledes, men det er ikke desto mindre dit eget problem.


    Og hvis du virkelig har noget imod folk som bruger meget tid i OT sektionen, burde du lige hurtigt kigge på hvem der starter flest tråde i den...... :oops:

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

  • Og du kunne ikke skrive en pm tråden var jo nærmest død?

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

  • Quote

    Originally posted by KreaTive
    Og du kunne ikke skrive en pm tråden var jo nærmest død?


    Man må altså kun skrive i tråde der ligger på første side i forumoversigten?

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

  • Quote

    Originally posted by KreaTive
    Og du kunne ikke skrive en pm tråden var jo nærmest død?


    hvad var det for et fesent indlæg?

  • M.Beier. Du er en mystisk person. Undskyld jeg siger det :)
    Jeg kan overhovedet ikke se hvor relevant det er at en vis kaptajn sindsygo har snydt nogle for et eller andet. Kan det ikke være fuldstændig lige gyldigt? :)

  • Quote

    Originally posted by Shiver
    M.Beier. Du er en mystisk person. Undskyld jeg siger det :)
    Jeg kan overhovedet ikke se hvor relevant det er at en vis kaptajn sindsygo har snydt nogle for et eller andet. Kan det ikke være fuldstændig lige gyldigt? :)


    På den anden side, er det så egentlig også fuldstændig ligegyldigt at en 67 år gammel dame fra Spanien har fået tvillinger? Jeg kan ikke rigtig se forskellen. :)


    Faktisk synes jeg også det er underligt at en tråd oprettet af M.Beier får fingre nedad i rating fordi den er oprettet af ham. Før i dag da han havde oprettet en tråd om den der OC dag havde den fået dårlige rates og der var kun en der havde skrevet et indlæg, hvor han faktisk sagde at det lød som en god idé. Men måske har jeg glippet et eller andet. Undskylder for min ot.