Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 25. december 2006, 11:56

Har bestilt en bog fra SAXO.com. Er godt klar over at PostDK pt. har meget at se til osv., men det forklarer ikke helt min undren...

Jeg bor på Fyn lidt syd for Odense. Så det undrede mig meget, da jeg læste status på pakken, hvor der står:

21. december 2006 21:47 Ankommet til 705 Taulov Pakkecenter
22. december 2006 07:31 Ankommet til omdeling 5970 Ærøskøbing

Ahem, hvorfor I alverden har de sendt min pakke til Ærø? Det har jeg aldrig før oplevet ... Nogen der har en idé om hvad der foregår?

Jeg vil ikke kontakte PostDK da jeg ikke orker at vente på at komme igennem.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

2

mandag, 25. december 2006, 12:23

Hehe det kan ske..

Er du 100% sikker på der er det rigtige postnummer på ?

3

mandag, 25. december 2006, 12:28

Citeret

Originally posted by Bubbi
Hehe det kan ske..

Ja har tjekket. Mit post nummer er 5792 - hvilket også står i den mail jeg har modtaget.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

4

mandag, 25. december 2006, 12:33

Citeret

Originally posted by Berleburg

Citeret

Originally posted by Bubbi
Hehe det kan ske..

Ja har tjekket. Mit post nummer er 5792 - hvilket også står i den mail jeg har modtaget.

Sikkert en af hattene fra firmaet der har lavet en tastefejl ?

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

5

mandag, 25. december 2006, 12:35

Tror jeg bliver nød til at ringe derinde alligevel. Synes sgu det er for ringe hvis jeg skal vente ekstra længe fordi de ikke kan læse/skrive. Ja, har respekt for menneskelige fejl, så længe det ikke går ud over mig :)

6

mandag, 25. december 2006, 13:26

Det er ikke første gang jeg har oplevet ved postdk den ryger til fanden. Bare vent et par hverdage så plejer de at fatte det ikke var der den skulle hen.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

7

mandag, 25. december 2006, 13:34

Citeret

Originally posted by _WHAT_
Det er ikke første gang jeg har oplevet ved postdk den ryger til fanden. Bare vent et par hverdage så plejer de at fatte det ikke var der den skulle hen.

Hvordan forvalter de det så rent teknisk? Pakken ryger tilbage til pakkecenteret og derfra sendt til det korrekte område? Det er første gang jeg har prøvet det her...

8

mandag, 25. december 2006, 13:42

Citeret

Citeret

Hvordan forvalter de det så rent teknisk? Pakken ryger tilbage til pakkecenteret og derfra sendt til det korrekte område? Det er første gang jeg har prøvet det her...

En af mine pakker endte næsten i tyskland engang :/

Anyway, du ringer bare til dem og siger at de har fucket det up - ellers du kan også bare vente, for når de tjekker pakken næste gange, kan de se at den ligger forkert, og så ryger den tilbage og afsted til dig. Forudsat at der står rigtigt postnummer på pakken.

9

mandag, 25. december 2006, 13:51

Citeret

Citeret

Det har de gjort de gange jeg har oplevet det ja. Det har været dem der har fucket op i det for adressen har stået fint nok på pakken når den er kommet frem til mig.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

10

mandag, 25. december 2006, 13:58

Jeg bor i ærøskøbing! :T

men det der har jeg aldrig oplevet før?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "tunfisk" (25.12.2006, 13:59)

11

mandag, 25. december 2006, 14:08

Citeret

Originally posted by tunfisk

Nåeh, men hold fingrene fra min pakke... :P

Kald mig paranoid, men jeg har sådan en fornemmelse af, at jo længere tid min pakke er i hænderne på PostDK, des større chance er der for, at jeg i sidste ende modtager en totalt maltrakteret pakke :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Berleburg" (25.12.2006, 14:09)

12

tirsdag, 26. december 2006, 06:08

Citeret

Citeret

Originally posted by tunfisk

Nåeh, men hold fingrene fra min pakke... :P

Kald mig paranoid, men jeg har sådan en fornemmelse af, at jo længere tid min pakke er i hænderne på PostDK, des større chance er der for, at jeg i sidste ende modtager en totalt maltrakteret pakke :)

Syntes nu ikke du er paranoid. Lige før jul fortalte en af "pingerne" i PostDK at alle pakker ville være ude senest d. 23 dec.
Indtil videre har jeg ikke set pakken fra min arbejdsplads. Sidste jul dukkede den op i januar.
Der er desværre ikke andet at gøre, end at væbne dig med tålmodighed (ved det kan være svært), og så prise dig selv lykkelig over fjolserne trods alt fandt frem til dig når lortet dukker op.

13

tirsdag, 26. december 2006, 11:22

well set ud fra hvor mange pakker jeg sender om dagen og hvor tit jeg ser det der så vil jeg faktisk sige det sker ved 1/50 pakker og det er postDK 98% af gangene...

Det er helt vildt så mange pakker der ikke ender de rigtige steder i første omgang, fordi de ikke har skide meget styr på noget :|

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
Asus P7P55E-LX
8GB Kingston DDR3
Asus HD 5850 1GB GDDR5
Intel X25-V 40 SSD OS system
4xWD 120GB Sata in Raid 0
All powered by Corsair 600W
Samsung SyncMaster 2493HM

14

tirsdag, 26. december 2006, 11:50

Ja jeg må jo bide det sure æble. Vil min pakke være at følge på retur-vejen via Ordrestatus? De registrerer vel pakken hver gang den ender et "nyt" sted?

15

tirsdag, 26. december 2006, 14:32

Tjek om den kommer Onsdag, hvis ikke så ring....

Toshiba Satellite Pro M70-233

2 gHz Intel Pentium Centrion
1024 DDR ram
256 MB ATI Mobility Radeon 700X
100 GB Toshiba Harddisk
1 GB Intel Pro/wireless 2200BG

16

tirsdag, 26. december 2006, 16:02

Tror du vil få alle dine spørgsmål besvaret ved at ringe til 80 20 70 30, som jeg aldrig har oplevet - var svære at komme i kontakt med. De plejer også at være meget behjælpelige. :9xo
Og så er det jo menneskeligt, at fejle. Har desuden aldrig oplevet nogle problemer med post.dk. Heller ikke her op til jul, hvor jeg har fået en hel del pakker. :dance:
Til sidst sagde pakkebudet: "Nå der er nok én, der skal ha' helt nyt udstyr" med et glimt i øjet efter at han havde travet op på 3. sal for 7. gang - inden for de sidste 3 uger. 8)

17

torsdag, 28. december 2006, 11:01

Så fik jeg pakken i dag. Ringede ind i går, og damen i røret fortalte mig at jeg ville få den i dag. Den var god nok. Havde ellers ikke turde håbe på noget...

Til de nysgerrige, og hvilket jeg har holdt hemmeligt hele tråden igennem, bestod min pakke af Calvin & Hobbes: Complete Collection (Steen & Stoffer)

18

torsdag, 28. december 2006, 11:05

Det var alligevel den fedeste "bog"!

Kan den anbefales? - for så kunne det da godt være jeg selv skulle have fingrene i sådan en... :D

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "CheezEDippaH" (28.12.2006, 11:08)

19

torsdag, 28. december 2006, 11:15

Kan da hurtigt sige, at dette kunne ske ved et hvilket som helst pakkefirma. Ved i hvertfald, at tingene fungere "næsten" ens ved DPD og PostDK. En person taster postnr. mv. ind, så pakken bliver sendt det rette sted hen. Eftersom jeg selv har stået og tastet, så kan man nemt ramme forkert uden at opdage det, især når der er travlt.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (28.12.2006, 11:16)

20

torsdag, 28. december 2006, 11:29

Citeret

Så fik jeg pakken i dag. Ringede ind i går, og damen i røret fortalte mig at jeg ville få den i dag. Den var god nok. Havde ellers ikke turde håbe på noget...

Til de nysgerrige, og hvilket jeg har holdt hemmeligt hele tråden igennem, bestod min pakke af Calvin & Hobbes: Complete Collection (Steen & Stoffer)

:T savle savle :T ja så kan jeg sgu godt forstå du var en smule nervøs for pakkens ve og vel. Godt at den er kommet godt frem.

System :
Intel Core 2 Duo E6550
ASRock 4CORE1333-GLAN
Inno3D 8500GT 512mb
2 GB Kingston HyperX DDR2-800
WD Caviar 250 GB Sata II
Antec Trio-430 truepower psu

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.