Tweak på irc

  • narj sg :D


    jeg kan bare ikke komme på IRC pt .. NN script fucker total fordi jeg var for hurtig til at opdatere da den nye version af Mirc kom .. så jeg sidder og venter på ny version af NN script .. så skal jeg nok komme ind og styre sagerne igen :D

  • Quote

    Originally posted by PLauGe
    narj sg :D


    jeg kan bare ikke komme på IRC pt .. NN script fucker total fordi jeg var for hurtig til at opdatere da den nye version af Mirc kom .. så jeg sidder og venter på ny version af NN script .. så skal jeg nok komme ind og styre sagerne igen :D


    så smider du bare den gamle mirc.exe fil i igen :P

  • Hvorfor ikke få nogle flere admins derinde? Hvem ejer L?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • øh - prøvede lige at joine den kanal og der var sg* ikke andet end 2 ludere og en lommetyv , der sad og pillede næse i hjørnet.


    Nah -så er der da mere "gang i den" herinde ;)

  • Quote

    Originally posted by Dk_
    jammen for os andre der er på irc der trætte af spam og andet lort


    ville det være kanon hvis vi fik en admin ind igen


    jeg er for fremtiden på IRC .. har fået lortet til at virke .. dog tager det et ondt år at connecte :S