Billig fragt

  • Eller UPS kan måske også..


    Ellers ville jeg vædde på at De danske fragtmænd kan ordne det for dig,.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Quote

    Originally posted by Nabster
    UPS koster det ca 500 .DK fragtmænd 250 og gls er ikke for private..vare bliver 15% dyrere ved den billigste:(

    Hva er det dog for noget fis.. GLS er da MEGET for private.. og jeg bruger dem selv ret så tit.. undersøg sagen før du siger noget...


    Prøv og kigge efter GLS stafetten.. de er faktisk rimelig billige.

  • Der hvor jeg arbejder kører GLS i hvert fald med et system hvor man måler hvor lang den er .. og så max 25kg mener jeg det, og det er faktisk rimlig billig, så det kommer også an på størrelse

  • Må lige indskyde at jeg har meget dårlige affaringer med GLS, så medmindre du gerne vil have dine pakker smadret så vælg nogle andre.
    Har købt 2 fjernstyrede biler, begge pakker var der hul i, så fik jeg bragt et 'brev' som var helt sammenkryllet.

  • Quote

    Originally posted by Zjapper
    Må lige indskyde at jeg har meget dårlige affaringer med GLS, så medmindre du gerne vil have dine pakker smadret så vælg nogle andre.
    Har købt 2 fjernstyrede biler, begge pakker var der hul i, så fik jeg bragt et 'brev' som var helt sammenkryllet.

    Som med alle andre fragtmænd skal man selvf sørge for at pakke sine ting ordentlig... jeg har selv fået smadret en stor computer ved gls til en værdi af 17000 kr.. i starten nægtede de at erstatte den pga jeg ikke havde tegnet en xtra forsikring på den som værende værdi .. MEN jeg kunne så modbevise det da jeg havde en mail fra dem som svar på et spørgsmål jeg stillede dem om det var nødvendigt med forsikringer osv hos dem som det var ved post dk.. hvilket de meget tydeligt havde svaret nej til.. så det var jo en fejl fra deres side.. GLS er ganske udemærket.. men som med alle andre kan man sagtens finde fejl .. men tror næppe gls smadre lige så mange pakker som post dk gør.. desuden levere gls også til tiden

  • Quote

    Originally posted by XaVieR

    Som med alle andre fragtmænd skal man selvf sørge for at pakke sine ting ordentlig... jeg har selv fået smadret en stor computer ved gls til en værdi af 17000 kr.. i starten nægtede de at erstatte den pga jeg ikke havde tegnet en xtra forsikring på den som værende værdi .. MEN jeg kunne så modbevise det da jeg havde en mail fra dem som svar på et spørgsmål jeg stillede dem om det var nødvendigt med forsikringer osv hos dem som det var ved post dk.. hvilket de meget tydeligt havde svaret nej til.. så det var jo en fejl fra deres side.. GLS er ganske udemærket.. men som med alle andre kan man sagtens finde fejl .. men tror næppe gls smadre lige så mange pakker som post dk gør.. desuden levere gls også til tiden


    At de leverer til tiden har jeg desværre ikke oplevet. Anyobay, lad os stoppe her inden det bliver til en flamewar.