Betaler ekstra for sex med HIV-smittet

  • Betaler ekstra for sex med HIV-smittet


    Norske sexkunder er villige til at ofre
    livet og 1000 kroner ekstra for at dyrke
    sex med HIV-smittede prostituerede


    En undersøgelse blandt norske prostituerede har afsløret, at et stigende antal kunder er villige til at betale op til 1000 kroner ekstra for en given sexydelse, hvis den prostituerede vel og mærke er HIV-smittet og går med til samleje uden kondom, skriver norske Dagbladet.


    Statsadvokat Tor Henning Knutsen har tiltalt en mand bosiddende i Oslo for at have voldtaget en prostitueret. Ifølge tiltalen skete voldtægten i mandens bil


    Kvinden blev samlet op af den 52-årige i centrum af Oslo, hvor ydelse og pris blev forhandlet på normal vis, hvorpå de kørte til i udkanten af byen og parkerede.


    Kvinden, der er HIV-smittet, har forklaret, at hun overfor manden forlangte, at de skulle benytte kondom. Dette ville den 52-årige ikke acceptere, hvorpå han voldtog kvinden både oralt og vaginalt - og selv om han nægter overgrebet, knytter fund af hans DNA på kvinden ham til den voldsomme forbrydelse.


    'Selv om de prostituerede fortæller, at de er smittet med HIV, vil enkelte kunder alligevel have ubeskyttet sex med kvinderne mod ekstrabetaling.'


    'Formentlig har det noget med spænding at gøre, samt at kondom gør det mindre følsomt for kunden at dyrke sex,' fortæller bistandsadvokat Aase K. Sigmond, som har flere prostituerede kvinder som klienter.


    Straffesagen kommer op i Oslo Tingrett i begyndelse af januar, og der er foreløbig afsat to dage til at behandle den.


    Fik godt nok noget af en chok da jeg læste det.. ! Forstår ikke hvad folk selv kan få sig selv til idag :ohmy: Eller er det bare kvinder der ikke forstår det? Hehe

  • Øhm ... Det giver jo INGEN mening :boxed: .... Godt nok kan der være kedeligt i norge, meeen ... skal man spille rusisk roulette med sit liv,
    så skal der i det mindste være et håndvåben indblandet i det :)) ... Tossede nordmænd ... :boxed:


    Eller er det bare Ekstra Bladet som har blæst én eller to sager op til en national "trend" ? :crazyeyes:

  • I bøssemiljøet er det meget udbredt at gå til såkaldte bareback fester. Bareback betød oprindeligt at ride uden saddel, men i det miljø betyder det at knalde uden kondom.


    Langt de fleste til bareback fester er HIV-smittede og dem, som ikke er ved, hvad de går ind til.


    Tre drenge fra mit studie lavede en minidokumentar om det.


    Den kan ses her: http://www.jonaskryger.dk/TV-i…i_Jonas-Kryger-Hansen.wmv


    og her:
    http://www.jonaskryger.dk/TV-i…i_Jonas-Kryger-Hansen.mov


    Den varer cirka 10 minutter.


  • Meget interessant. Tak for linket...

  • Quote

    Originally posted by Butcher
    Rimelig syg fetish må man sige, men hva. Så længe de ikke dyrker det med andre.


    HIV er jo ikke livstruende længere..


    Er den ikke? :ohmy:

  • Quote

    Originally posted by Butcher


    Nej. medicinen er efterhånden så god, at det holder det nede, så man ikke dør. Man kan dog ikke blive kurreret, men det betragtes ikke som en dødelig sygdom længere.


    Okay.. Jah det er vildt hvad man kan idag.. Men alligevel er det noget af en vild teskt fra Ekstra Bladet sys jeg..

  • Quote

    Originally posted by Butcher
    Jeg er 95.5% sikker på, at det officielt ikke betragtes som en dødelig sygdom. 99 faktisk.


    Gør vel ingen forskel om det "officielt" er godkendt som en dødelig sygdom når der er folk der dør fordi der er blevet smittet med HIV/AIDS. Eller er det vigtigere hvad politikerne inde på borgen siger, end hvad der rent faktisk sker ude i samfundet ?


    Fedme er vist heller ikke en oficielt en dødelig sygdom, men der er masser der dør af følgesygdomme fordi de er overvægtige.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Gør vel ingen forskel om det "officielt" er godkendt som en dødelig sygdom når der er folk der dør fordi der er blevet smittet med HIV/AIDS. Eller er det vigtigere hvad politikerne inde på borgen siger, end hvad der rent faktisk sker ude i samfundet ?


    Fedme er vist heller ikke en oficielt en dødelig sygdom, men der er masser der dør af følgesygdomme fordi de er overvægtige.


    Tror ikke helt du fanger den.
    Hvis man tager medicinen, dør man ikke af det.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Gør vel ingen forskel om det "officielt" er godkendt som en dødelig sygdom når der er folk der dør fordi der er blevet smittet med HIV/AIDS. Eller er det vigtigere hvad politikerne inde på borgen siger, end hvad der rent faktisk sker ude i samfundet ?


    Fedme er vist heller ikke en oficielt en dødelig sygdom, men der er masser der dør af følgesygdomme fordi de er overvægtige.


    Dvs forkølelse også er en dødelig sygdom? ;) hvis den ikke plejet, så ka du jo sagtens dø af det.. men eftersom man ka få medicin for HIV, således at man ikke dør, så er det ikke en dødelig sygdom... er du med?

  • Quote

    Originally posted by Butcher
    Tror ikke helt du fanger den.
    Hvis man tager medicinen, dør man ikke af det.


    Jeg vil godt se den producent af medicin til HIV/AIDS patienter der tør skriver på flasken at man ikke dør hvis man æder de her piller ...


    Medicin kan hjælpe, men der er nu ingen garantier her i livet. Der er stadig folk der dør som et resultat af at de har HIV/AIDS selvom de tager alverdens medicin. Det VED jeg.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Jeg vil godt se den producent af medicin til HIV/AIDS patienter der tør skriver på flasken at man ikke dør hvis man æder de her piller ...


    Medicin kan hjælpe, men der er nu ingen garantier her i livet. Der er stadig folk der dør som et resultat af at de har HIV/AIDS selvom de tager alverdens medicin. Det VED jeg.


    Der er måske enkelte tilfælde. Men spiser du den nyeste medicin, så er det ikke hiv du dør af. Og det VED jeg.


    Så er det vel diskuteret.

  • Ku' da være meget rart med lidt dokumentation. Nu når nogen så bombastisk holder på deres påstande. Jeg har ihf. ikke hørt om nogen medicin der hjælper mod hiv/aids. Og kender da til en del, som er døde - selvom de tog medicinen. :(


    Til topic kan jeg kun sige "nå/og" til - vist en undersøgelse som måske, ska' ta's med et gran salt. Ikke noget der ka' bringe mig ud af fatning.
    "Syge" mennesker findes der over alt. Bare se den flok klaphatte der maltrakterede store dele af Nørrebro, her forleden dag. X(

  • Tror forvirringen ligger i at der så vidt jeg husker er forskel på aids og hiv... hiv er sygdommen, aids er hiv i udbrud (så vidt jeg husker!)


    Quote

    Originally posted by Bentzin
    Ku' da være meget rart med lidt dokumentation. Nu når nogen så bombastisk holder på deres påstande. Jeg har ihf. ikke hørt om nogen medicin der hjælper mod hiv/aids. Og kender da til en del, som er døde - selvom de tog medicinen. :(


    Til topic kan jeg kun sige "nå/og" til - vist en undersøgelse som måske, ska' ta's med et gran salt. Ikke noget der ka' bringe mig ud af fatning.
    "Syge" mennesker findes der over alt. Bare se den flok klaphatte der maltrakterede store dele af Nørrebro, her forleden dag. X(


    Lad os nu ikke begynde at diskutere det her :rolleyes:

  • Så vidt jeg ved er det ved 20 år den skiller. Hvis en sygdom ikke dræber dig løbet af 20 år, er den pr. definition ikke dødelig. Så HIV er altså ikke dødelig. Mange lever jo over dobbelt så længe som dette. Nogle mærker det slet ikke.


    Bent,
    Måske de ikke startede tidligt nok, det har stor betydning.