Dine fremtidsplaner?

  • Nu prøver vi lidt spas, istedet for al det tilsvining, mundlort mm ;)


    Hvad er jeres fremtidsplaner? Noget specielt job i kunne tænke jer, flere børn (Henrik :))) Eller hvad det nu må være?


    Når jeg bliver færdig med HTX skal jeg VÆK fra bøhlandet! ind i byen, hvor min uddannelse nu må være henne :D Og uddannes hurtigst muligt tror jeg.. Ellers er der ikke så meget på fronten 8)


    You?

  • Helt ærligt? - tjaaa.... så aner jeg sq ikke hvad jeg vil 8o


    Var ellers rimli fast besluttet på noget ingeniør værk, men alle de forskellige indtryk jeg har fået her på det sidste, med alle de forskellige vikarjobs jeg har haft og nu fast jo bilka, så er jeg sq blevet i tvivl om hvad jeg egentlig vil, der ender nok med at gå 2 år, istedet for 1, inden jeg kommer igang med skolen igen...


    Det er faktisk møg irriterende, ikke at vide hvad man gerne vil :rolleyes:

  • Jeg går i niende klasse i folkeskole. Efter det skal jeg på teknisk skole i Århus, hvis alt går som planlagt. Der skal jeg uddanne mig som tømrer og følge i min storebrors fodspor :)

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • HTX
    Påbegyndt 2004
    Afsluttes 2007


    AAU - Civilingeniør bygge og anlæg
    Påbegyndes 2008
    Afsluttes enten 2013 eller 2016 - alt afhængig af om jeg får tilbudt en ph.d 8) ikke at jeg regner med det, men siger ikke nej hvis det er ;)


    Under mine studier på AAU regner jeg med at starte op med noget selvstændigt, jeg kan leve af når jeg er færdig


  • Hårdt program, men lyder rigtigt fornuftigt... ved det ikke bliver til en PHD her, i hvert fald ikke før om laaaaang tid - hhx -> multimediedesigner -> BA -> kandidat - uden pause, så gidder man ikke rigtigt mere

  • Mine er, hvis smerterne ku' forsvinde, at få et flexjob, hvor jeg kunne give ud af min viden omkring IT i et hyggeligt mindre firma el. som "mobil supporter/igangsætter" på div. kommunale og private institutioner.
    Som faktisk var en idé, som ikke var langt fra en realitet. Men kommunale besparelser kom desværre i vejen.


    Men lige pt. så er det smerterne jeg kæmper imod - de har taget til den sidste uge. P.... træls. :rolleyes:


    Lige nu ka' jeg ik' rigtig overskue, hvordan jeg får mit snart indkøbte CD2-system samlet og op at køre. :(


    Så lidt OT: Er der en i Københavns området, som ku' være behjælpelig, når tiden kommer (i starten af det nye år) ?
    Ka' tilbyde noget betaling og/eller evt. en fed middag og go' vin. Smid en PM hvis det er noget !

  • Ja er igang med grundforløbet til Datatekniker men er ved at blive rigtig træt af det da der ikke har været andet end ballade siden jeg startede på skolen.
    Som jo er CEUS i Nykøbing F. som mange nok har hørt om på det seneste.

    -----------------------------
    -----------------------------
    -----------------------------


  • Ja Signe og det kommene barn er klart mine fremtids planer, jeg har ingen planer med hensyn til job ( Jeg har desværre en diskuspolabs ;( ), mine børn kommer KLART i første række. :D

  • Well, for at være præcis.


    Vil have en familie når tiden kommer, men den tid den sorg. Ligenu, vil jeg bare gerne kunne leve af at fotografere!

  • Først og fremmest er det at gøre min uddannelse som dual skibsofficer færdig. Derefter vil jeg godt over og sejle forsyningsskibe (lidt mere spændende end at sejle de store containerskibe).
    Med tiden vil jeg muligvis gerne have job på en stor lystyacht, men det er måske om 15 år eller sådan noget.
    På det personlige plan vil jeg selvfølgelig gerne finde den "eneste ene". Og begynde at male!


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Er sådan set havnet i det job jeg gerne vil være i, sådan som landet ligger i øjeblikket. Tror ikke jeg vil være Webdesigner til mine dage udløber.


    Jeg har en forestilling om, at jeg engang tager mig en uddannelse som personlig træner. Ja, det ligger ganske vidst langt fra den virtuelle verden, men ønsker et eller andet sted at videregive min erfaring omkring overvægt og tab til andre. Personlig træner kunne også nemt gå hen og blive en slags bibeskæftigelse, hvem ved.


    Selvf. byder fremtiden også på køb af hus, børn og al den slags. Er rimelig fastbesluttet på, at det næste ikke bliver en ny lejlighed, men derimod flytning til et hus. Tror nu nok også dette hus vil ligge i Herning eller omegn (Snejbjerg).


    Men man aner jo aldrig, hvad fremtiden end måtte bringe ...

  • Er pt på 2.g HTX og hvis alt går efter planen er jeg færdig i 2008 :)


    Så ved jeg ikke hvad jeg vil dernæst, men overvejer at tage et skolefrit år, med lidt arbejde og så gå igang igen efter det. Er dog ikke sikker, for kunne jo risikere man går hen og bliver doven = ikke går videre med uddannelse og det ønsker jeg bestemt ikke!


    Men sidder og stener på http://www.ug.dk for tiden og kigger på hvilke titler der lyder som en mulig karriere for mig, så håber jeg finder lykken :D


    Ellers har jeg altid kunnet se mig selv arbejde i en hardware butik, meeen det kun som backup hvis alt andet fejler. (No offence til dem der arbejder i sådanne shops selvfølgelig)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2