Bil : Styling og ider ?

  • der er Xneon i .


    og gider ikke høre om tunings ider der sidder dobbel weber samt skarp knast også Stort set Rent rør :)

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • ..Og du skulle lige vælge en Fiat? De ruster jo væk?!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by Tarantula
    ..Og du skulle lige vælge en Fiat? De ruster jo væk?!



    den ruster skam ikke :P den er galvaniseret op til vinduerne ;)


    samt har bestildt undervognsbehandling til foråret når jeg er færdig med at sænke :)

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Ring til en Fiat forhandler og bestil et Abarth komplet skørtesæt. Den bliver fed, men du får ikke mere for bilen når du sælger den igen.


    Samt ananas dåsen er der :))



    Og galvaniseringen hjælper?

  • - Fjern FIAT-mærkerne.
    - Få den malet i en pæn fave .... + indfarvede kofangere
    - Sæt et skildt i bagruden hvor der står "Grin bare, den er betalt".
    - Lav lydinstallationen i bagrummet ordenligt, eller fjern billedet fra nettet.
    - Fjern reflekserne i sidedøren .... Sådan noget ligner crap IMO.
    - Få den bule lavet man kan se på billedet bagerst i venstre side.
    - Nye fælge...


    [Blocked Image: http://img373.imageshack.us/img373/1209/ny000gx9.jpg]

  • Fjern jydekrogen (hvis den selvfølgelig ikke er nødvendig) motorrummet kunne også trænge til en tur og skal den ikke sænkes et par centimeter? (jah ok den var sænket kan jeg se) :D

  • - Fjerne xenonlygter
    - Fjerne FIAT-mærket og det andet mærke
    - Andre fælge
    - Rengøre motorrummet
    - Indfarve konfangere


    Ang. det med xenonlygter: Der er en grund til at der skal være lygtevaskere og automatisk højderegulering.. Det blænder af helvede til hvis det ikke er der! Klaphatte der kører med tågelygter eller ulovlige xenonlygter er sgu det værste.


  • Fattede ikk at du ville fjerne dem til at starte med, men da jeg så hva du skrev nedenunder må jeg gi dig helt ret, det ligner jo de kører rundt med langt lys og det er ligesom at se direkte ind i en pære :rolleyes:

  • jeg vil da på det kraftigste råde dig til at få tonet de to forreste sideruder. bare ikke så mørke som de bagerste, for så er det ikke til at se en skid om aftenen.
    og så synes jeg du skal få lavet emblemfri front. altså få fjernet ribberne i kølegitret, og sætte noget sort gitter ind i stedet. det koster ikke alverden, og så giver det en del i udseende. ellers er der jo alt det dyre at gå i gang med; skørter, større fælge, og omlakering/udspartling.


    P.S. og så tager det altså ikke ret meget mere end en lørdag formiddag at lave et pænt bagagerum af noget MDF plade, overtrukket med noget sort filt. og det ser bare rigtig godt ud.


    men held og lykke med projektet!



  • - Fjern FIAT-mærkerne. skal have fat i en 92er front som kommer snart :)


    - Få den malet i en pæn fave .... + indfarvede kofangere -> infarvede kofangere ja .. holder farven tror jeg den er pæn :)


    - Sæt et skildt i bagruden hvor der står "Grin bare, den er betalt". ->
    hehe alt er skam betalt kontant behøver man ikke at reklamere med ;)


    - Lav lydinstallationen i bagrummet ordenligt, eller fjern billedet fra nettet. ->yep skal jeg også igang med :)


    - Fjern reflekserne i sidedøren .... Sådan noget ligner crap IMO. -> er fjernet der var en mio ridser men er stort set væk nu


    - Få den bule lavet man kan se på billedet bagerst i venstre side. ->
    1 ? kan du sige 3 ? 1 stor. 1 mellem . 1 lille. fra den tidligere ejer .lækre bilka buler.. ja de skal self rettes ud når jeg skal have døren skildt ad :)


    - Nye fælge... -> nej de bliver på :) se evt fotoalbum under bruger, der står planerne :) også kommer der nogle 185/45 14"

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2


  • - Fjerne xenonlygter -> Nej de blænder bestemt ikke.


    - Fjerne FIAT-mærket og det andet mærke -> mulighvis dem bag på ikke sikkert mener der er en der er boret fast fra orginal som skal sparkles.


    - Andre fælge -> nej kig i fotoalbumet der er planer :)


    - Rengøre motorrummet -> er sket efter et mindre uheld .. ehe .. sprunget tandrem :/



    - Indfarve konfanger -> regner med det kommer :D

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Quote

    Originally posted by secz
    jeg vil da på det kraftigste råde dig til at få tonet de to forreste sideruder. bare ikke så mørke som de bagerste, for så er det ikke til at se en skid om aftenen.
    og så synes jeg du skal få lavet emblemfri front. altså få fjernet ribberne i kølegitret, og sætte noget sort gitter ind i stedet. det koster ikke alverden, og så giver det en del i udseende. ellers er der jo alt det dyre at gå i gang med; skørter, større fælge, og omlakering/udspartling.


    P.S. og så tager det altså ikke ret meget mere end en lørdag formiddag at lave et pænt bagagerum af noget MDF plade, overtrukket med noget sort filt. og det ser bare rigtig godt ud.


    men held og lykke med projektet!



    toning .. ja ville gerne men her i jylland er de meget efter det :/ og er ret tit til træf :/ så det sker nok ikke desværre.



    Køler gitteret kommer der en fra en model 1992 på langt nemmere at lave emblemfri front på :)


    også bliver sidespeglene infarvede samt kofangere :)

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • jeg er nu aldrig blevet stoppet med mit, og jeg bor da osse i jylland. de har godt nok kigget lidt efter mig, men det kan lige så godt være pga. jeg har haft alt for store fælge på. men jeg kan godt se at hvis du kører til træf, så er det nok dum at tone de forreste, for så er man da sikker på at blive kaldt til syn!

  • Quote

    Originally posted by Kisker^
    - Fjerne xenonlygter -> Nej de blænder bestemt ikke.


    Jo de gør.


    Det gør de altid hvis ikke bilen er godkendt med dem - og det er din ikke...

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

  • Quote

    Originally posted by Sajmon


    Jo de gør.


    Det gør de altid hvis ikke bilen er godkendt med dem - og det er din ikke...



    Det har vel også noget at gøre med om de er justeret ordenligt ind. Eller hvad???


    Da jeg havde mit Bi-xenon blev de justeret ind så de ikke skulle blinde flok. Og var aldrig ude for at der var nogen der blinkede af mig. (Kun når jeg havde glemt den lange lys)

  • Nu snakker jeg kun om H4 lygter som Kiskers italiener kører med. Ikke kombi lygter med H1/H7 og den slags... De kan sagtens undgå at blænde fordi H1/H7 og Xenon er ens i opbygningen. Mange nyere biler kører med den slags forlygter både på grund af vedligeholdelsesomkostningerne, men også fordi det giver mulighed for automatisk lygtejustering i forhold til læsset i bilen, men samtidigt gør det lovligt at montere Xenon kits. Uanset hvad folk siger, er et lovligt monteret Xenon kit en KLAR forbedring af folks nattesyn.


    Men!


    H4 pærer er lavet med en lille reflektor på en måde som smider lyset opad mod den øverste halvdel af lygteparabolen - så det ender nede på vejen med kort lys.
    Langt lys bruger man hele parabolen alle de reflektorer der sidder i lygteglasset til - men glødetråden til det lange lys sidder længere inde i lygten så lyset bliver mere koncentreret i en smallere stribe længere fremme på vejen.


    Xenon - H4 erstatnings-pærer derimod, har ingen reflektor på det korte lys så der lyser pæren / lygten som om der konstant er langt lys på sammen med kort lys, så UANSET hvad man gør vil den blænde de modkørende.
    Jo hvis lygten lyser ca 30 grader nedad, er der en minimal chance for at folk ikke vil blive generet af det - men det er kun et tænkt eksempel - og slet ikke muligt at justere sig frem til.


    Det er med stor glæde jeg ser politiet stoppe narrehatte, som fejlagtigt tror at de er sikre bilister fordi DE SELV kan se mere med deres H4-Xenon, men jeg kender ikke Kisker, og vil derfor ikke dømme ham som person - blot gøre opmærksom på min foragt for den slags egoistiske opførsel.

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....