Fødevarer minister's bil @ Bilbasen.dk

  • ja de får alt for meget for deres job IMO

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Originally posted by |Henrik|
    mon jeg fornemmer lidt misundelse fra din side. :roller:


    Men lækker bil er det da.


    Hehe ik rigtig :) Ville nok vælge en anden bil til den pris..

  • Tror også jeg havde sat mine penge et andet sted...Men nice udstyr i den må man da sige :9xo

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by hot_fifty
    ja de får alt for meget for deres job IMO


    Hvorfor? Har du prøvet at være minister?


    De er konstant i offentlighedens søgelys og ja så styrer de faktisk vores land. Det er altså noget af et ansvar at have.

  • Ser nu saftigt nok ud, vden vælter nok ikke halævt som mindre biler! At køre 130-150 på motorvejen i en Ford KA er livsfarligt, spørg Engel! :P

  • Quote

    Originally posted by hot_fifty
    ja de får alt for meget for deres job IMO


    Ved du egentlig hvor meget de får og hvor meget de må arbejde for den løn?


    Statsministeren får omkring 7-800.000 kr om året (plus hvad der har været af stigninger de sidste 3-4 år). Det synes jeg egentlig ikke er meget i betragtning af hvor vigtig den stilling er og det enorme ansvar der kræves.


    Som sammenligning kan jeg da fortælle at en tv-vært fik omtrent samme løn (720.000 kr.) for en halv times tv-show om ugen på ca. samme tid. Derudover havde han selvfølgelig noget forberedelse til programmet.


    P.S. Det er en af mine venner der interviewede ham i en telefonundersøgelse da han var hos Gallup. Derfor vil jeg ikke lige sige værtens navn.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Jeg så den irl på en studietur til Prag, sinfsyg lækker bil, vidste slet ikke WV lavede biler i den klasse før jeg så den.. :)


    //Out - EcoPa

  • Det er da pisse nederen at være minister. Du vil stå til ansvar for ALT inden for dit felt, uden at have nogen rigtig indflydelse på at det fungerer. Der er jo de samme folk der arbejder på fødevarer delen som det altid har været, og det er jo dem der fejler og ministeren der har ansvaret for deres fejl.


    Jeg misunder dem sgu intet.

  • Fed bil, selv om jeg havde valgt noget andet til de penge.


    Jeg synes bestemt heller ikke de tjener for meget i forhold til de mange timer de arbejder, i forhold til det ansvar de sidder med, og ikke mindst i forhold til hvad de udsættes for fra pressen. Jeg ville personligt ikke mene det job var attraktivt til den løn, og det tvivler jeg på at ret mange med en videregående uddannelse og/eller en lederstilling på det private arbejdsmarked ville synes. De fleste tænker nok heller ikke så meget over hvor meget topskat man så lige kan få lov at aflevere tilbage til staten af den løn.

    E6700 2.66@4.5 Ghz | Mach II GT | Abit AW9D-Max | Corsair PC5400UL

    Viewsonic VP201s + Dell FP2001 | 2x Sapphire X1950XTX/CFE | SB X-Fi Fata1ty

    3dmark2001se: 76259 | 3dmark06: 13055 | 3dmark05: 24572

    3dmark03: 42873 | PCMark05: 11452 | Superpi 1M: 10.938