Godt nok sløvt forum :o(

  • Efter denne der generelle fejl i databasen ta'r det hundred år og en søndag når jeg skal ind på de forsk. fora'er. Lidt tidligere i dag ku' jeg slet ikke komme ind på noget :(.
    Er der andre, der også har problemer ?( Har prøvet at logge ud & ind igen - det hjælper ikke :(
    Savner en lille tilbagemelding i dag. Igår sendte jeg en email og fik et hurtigt & kvikt forklarende svar :) Har sendt en i dag - men ik' fået noget svar :(

  • Jah, det kører nu ikke alt for hurtigt lige nu.. men mon ikke det bliver fixed hurtigt igen? Det tror jeg nu.


    Btw en fed avatar du har dig der Bentzin :P

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by engel
    Jah, det kører nu ikke alt for hurtigt lige nu.. men mon ikke det bliver fixed hurtigt igen? Det tror jeg nu.


    Btw en fed avatar du har dig der Bentzin :P


    Jep - et meget godt look-a-like billede af mig de fleste nætter ;)


    Savner bare en smule orientering vedr. problemet.

  • Quote

    Originally posted by Torque


    Umiddelbart kører det godt nu (7-9-13) :D


    Nope det tog ca. 1-2 min. bare for at komme ind til at qoute din besked og det ta'r sikkert lige så lang tid at post reply'e den. :(

  • Nu lader det da til at køre igen :)


    Hvad var der galt siden hastigheden faldt så voldsomt lige pludselig?

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by Tweak.dk
    Der har været problemer siden onsdag kl 14:00 og til en gang i nat. Det hele skulle gerne køre igen. Hvis ikke så send mig en mail på webmaster@tweak.dk.


    Lyder meget rigtigt. Prøvede at komme i går aftes men måtte give op :(


    Idag kører det jo som en lille sveske ;)

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Lyder meget rigtigt. Prøvede at komme i går aftes men måtte give op :(


    Idag kører det jo som en lille sveske ;)


    Ja det er rart igen at kunne deltage her sammen med alle disse finurlige og spøjse personer 8) Ka' ikke undvære alle disse herlige indlæg. Tror s.. jeg er blevet "tweakoman" ;) Sleep well - til alle 8)

  • Forresten vil jeg også lige sige tak til Tweak og Solani for deres orienterende email, som jeg har fået mens problerne stod på. Herligt med løbende orientering 8)
    Puha sikke dog en masse positive "vibrationer" ;) må vist hellere finde køjen - utroligt som den avatar passer - næsten hele tiden :)8)