Bedste minder du har !

  • Hej


    Sad idag og lyttede til musik, pludselig dukkede Baltimora op med Tarzanboy..sjovt nok er noget af det jeg husker bedst fra min ungdom, netop den sang da den udkom og hvor jeg var, husker det som det var igår....det er ikke meget men det er en af de bedste minder jeg har!


    Så nu må i godt grave lidt i kisten, og finde de bedste minder frem.. :)

  • Quote

    Originally posted by Phero
    Hej


    Sad idag og lyttede til musik, pludselig dukkede Baltimora op med Tarzanboy..sjovt nok er noget af det jeg husker bedst fra min ungdom, netop den sang da den udkom og hvor jeg var, husker det som det var igår....det er ikke meget men det er en af de bedste minder jeg har!


    Så nu må i godt grave lidt i kisten, og finde de bedste minder frem.. :)


    Nogle af de kæreste minder er nok alle de ting jeg lavede sammen med min bror som desværre døde for et lille års tid siden. Vi lavede en masse ting sammen både i barndommen og senere. Noget af det sidste var en sommerferie i Paris i 8 dage, hvor vi var rundt og se en masse (han kunne rigtig godt lide kunst så det var jo lige en by efter hans smag).


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Bedste minde er vel min start på ungdommen, og mit 23 måneders forhold med en pige kaldt Hanne, samt forholdet med "Angel-Lover" herinde efterfølgende. Det er de 2 eneste rigtigt "alvorlige" forhold jeg har været i, og ligger stadig dybt i hjertet..

  • Må være øøh.. Sex med min ekskæreste tror jeg :ph34r:


    Det var tider.. Men det er jo ikke fra barndommen!


    Det må så blive alle de gange i puderummet i SFO'en, åååh vi havde det sjovt :))

  • Quote

    Originally posted by Maverick
    17.02.99 + 11.12.01. Dato´erne mine unger blev født. Kan ikke komme i tanke om noget der bare nærmer sig de to dage.


    Forståeligt, dog ikk alle der er så langt at de har børne endnu ;)

  • De bedste minder fra barndommen må være min mors fredagspandekager som jeg altid guffede sammen med en kammerat :D dog må de dele førstepladsen fra dengang med hver efterårsferie hvor man kørte traktor med brormand :D det var tider!


    Sådan senere i livet må det være at ha fundet sammen med en dejlig pige - det tog sin tid men så meget desto bedre når det så skete jo :)


    Af dårlige minder... (den skal jo næsten med i denne debat)


    Fra barndommen, må nok være at ryge fra toppen af sådan en halmvogn ned til bunden og lande på en jernspærre med spredte ben AV!


    Senere, hmm det må nok være ekskærestens utroskab - det var hyggeligt

  • mmh.. Bedste minder.. har mange så syntes det er lidt svært.. men et bud kunne være..


    Sejle det halve a verden rundt med en stor Coaster..


    Fodre vilde aber på Gibraltar klippen : http://home.tiscali.dk/8x00595…ebreve2001/gibraltar.html Ikke fra nogen a mine egen oplevelser, men folk kan få en ide om hvordan der ser ud.


    Gå ud på dækket en tidelig morgen i diset og stå og se 16 spækhuggere der dukker op ved siden a skibet for at ånde..


    se hvaler og delfiner.. sø papegøjer.. se hajer der æder de måger der lander på vandet.


    en solnedgang midt på atlanten hvor solen er så knald rød at man aldrig har set en farve der bare nærmer sig og hvor den fylder hele horisonten.


    sammenholdet imellem folk ombord..


    da jeg fik a vide jeg snart skal være farbror.


    min første motorcykel.


    ork jeg kan blive ved.. jeg har så mange minder fra alt muligt at jeg umuligt kan vælge et eller 2 minder som mine bedste :) de betyder alle noget specielt og alle minder kan bringe et lille smil frem ..

  • Jeg har mange rigtig gode minder, men nogen betyder mere end andre.


    Som barn, tilbragte jeg mindst en uge hver sommer - plus det løse i løbet af året - hos min farmor og farfar i Lundby Krat ikke langt fra Aalborg. De havde boet der i mange år, min far er vokset op derude, og de har alle været med til at plante dele af den skov der stadig er der i dag. Det var et fantastisk sted med kæmpe køkkenhave, frugthave, bær og en masse juletræer de solgte til juletid. Kunne finde rundt i skoven som havde jeg aldrig lavet andet, og de havde vist aldrig rigtig 100% styr på hvor jeg var.


    Ishytten ved hovedvejen var ofte et kærkomment afbræk i de daglige gøremål, og jeg har ikke tal på hvor mange astronauter jeg har spist der. Det skete også, at vi tog til Aalborg hvor vi var flittige gæster i Tivoliland. Jeg glemmer aldrig da vi fik min farmor med i Hurlumhejhuset efter hun havde passeret de 80 år.


    I dag har jeg desværre ingen bedsteforældre tilbage, men må "nøjes" med at tænke tilbage på de mange gode oplevelser de har givet mig, og som også har været med til at forme mig til den person jeg er i dag.


    Af mere "nutidige" minder er mine nevøer og niecer klart det største. Jeg er så heldig, at mine to søstre har fået 5 børn tilsammen, som jeg kan få lov til at forkæle når tiden er til det. Jeg vil ikke kunne undvære nogen af dem, for de er simpelthen de dejligste unger på hver deres måder.


    Endnu et fantastisk minde, er min tur til USA sidste år, hvor jeg kom endnu tættere på min ældste søster og ældste niece. Det var en fed tur, der på mange måder gjorde indtryk på mig, og jeg lærte også nogle fantastiske mennesker at kende.


    Heldigvis er livet fuld af gode minder, som kan bringe smilet frem på de dårlige dage. Selvom man ikke skal leve i fortiden, så varmer det at kunne tænke tilbage på de skønne ting man tidligere har oplevet.

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Har også 2 datoer, som står printet ind i hukommelsen: den 16.12.1978 & 6.4.1981 - hvor jeg oplevede mine 2 sønner kom til verden. Det er der intet der kan slå. hos mig :9xo


    Den første har jo snart fødselsdag :D Tillykke med ham :clap:

  • Quote

    Originally posted by Carina
    De sidste 3-4 år af mit liv .. :(


    Det lyder sg sørgeligt.. Må man spørge hvorfor ?



    Btw, mine minder er personlige og har ikke lyst til at smide dem ud på nettet.

  • Kender godt den med musik der lige pludselig hiver minder frem :) har mange af de perioder, hvor jeg kun hører én plade eller ét enkelt nummer tit.. så hører man det nogle år efter og pling så står den tid bare printet på indersiden :)


    Quote

    Originally posted by Carina
    De sidste 3-4 år af mit liv .. :(


    Op med humøret søde.. han var ikke noget værd alligevel

  • Tjaa.. Har utrolig mange gode minder af hver deres slags..
    Super gode perverse minder har jeg flest af.
    Minderne fra sidste sommerferie er også utrolig gode.
    Og så en juleaften vi holdt oppe i nordsverige, hvor der var en overflod af sne.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb