Jeg er blevet gammel!

  • Damn it, jeg er blevet gammel.. og så må man selv bestemme og det er Damn IT eller Damn it....



    Efter ikke at have købt hardware I 1½ år, har jeg lært at nu er det sådan at køber man hardware ved shg.dk og det ikke passer sammen selvom det står på deres side og deres support siger det passer sammen, og det så ikke gør, så skal man betale for en bios update så det derefter passer sammen...


    Damn IT sådan synes jeg da ikke det var i det gode gamle dage.


    Derefter skulle jeg lige købe en ting hos bjtrading, da de i de gamle dage var fine og billige og pålidelige...


    Nå efterfølgende vil jeg så lige tjekke edbpriser for at se kortet (som kun koster 59 kr. + 40 i porto) og se ratings på det, der sælger bjtrading samme produkt til 43 + 20 kr. i porto. Damn IT, sådan var det da ikke i de gode gamle dage som jeg husker det. De tilbød så at slette ordren men den var så pakket og sendt.. God service....!!!! (ikke som i gamle dage lol)
    Og hvem gider sende en pakke retur for at spare 30 kr?


    DAMN IT...


    JEG ER BLEVET GAMMEL.... - Og fattig... :boxed:
    Af skade bliver man klog men sjælden rig.


    Nogle der har en tudekiks eller et par krykker...

  • Quote

    Originally posted by kruga
    Derefter skulle jeg lige købe en ting hos bjtrading, da de i de gamle dage var fine og billige og pålidelige...


    Nå efterfølgende vil jeg så lige tjekke edbpriser for at se kortet (som kun koster 59 kr. + 40 i porto) og se ratings på det, der sælger bjtrading samme produkt til 43 + 20 kr. i porto. Damn IT, sådan var det da ikke i de gode gamle dage som jeg husker det. De tilbød så at slette ordren men den var så pakket og sendt.. God service....!!!! (ikke som i gamle dage lol)


    Ehmm..? Hvad? Du finder det samme kort hos BJ til samme pris eller er jeg også ved at blive gammel?