køb over hvis antal kr = rabat ?

  • Quote

    Originally posted by NiEn
    er der nogen steder hva det kan lade sig gøre, hvis man køber for feks 14000 kr hardware at det så kan give nogle rabatter ?


    Det tror jeg virkelig ikke, at du skal regne med. Fortjenesten er efterhånden så lille på hardware, og der er nok ikke ret langt imellem kunder der handler for 14K, og så er det jo mange der skal have rabat.

  • Som flere er inde på så er det nok et alt for lille beløb. Hvis du som firma kommer og handler for en ½ mill så kan du nok forhandle dig til lidt.


    Private tror jeg egentlig de er rimelig ligeglade med på det punkt vi handler slet ikke for nok.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • nej ved godt 14 k ikke er meget, men hvis der nu var et eller andet sted kunne det jo være fint,


    og


    shahid_2dk jeg har ikke lyst til at købe kage for 1000 kr få at finde et sted hvor de giver rabat :D


    men tak for det.


  • Hvis der er et sted som giver rabat så er det sandsynligvis de steder der i forvejen er dyre. Så derfor vil det samlede køb sikkert løbe op i mere ved det sted der giver rabat end hvad man ellers kunne finde det til.


    Som jeg ser det er det smarteste at finde det billigste sted (som stadig har et godt ry) på f.eks. http://www.edbpriser.dk og så bestille det hos dem.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------