Bog om rygestop?

  • Der var engang en tråd herinde om rygestop, men jeg kan ikke lige finde den igen. I tråden blev der anbefalet en bog, som flere havde anvendt med succes og fortalte rosende ord om. Er der nogle der har en ide om hvilken bog dette mon er? Synes godt mine kæderygende forældre kunne trænge lidt bedre at bruge pengene på end smøger, så de skal sgu have den i julegave. :crazyeyes:

  • Hvor er du altså hurtig! :ph34r:


    Jeg tog lige en hurtig Google på bogens titel og ser, at man også kan få en til kvinder. Men ved beskrivelsen af den som bare hedder Endelig: Ikke ryger! står der også at kvinder har anvendt den. Nogle der lige kan hjælpe mig lidt her? Kan jeg godt købe den der bare hedder Endelig: Ikke Ryger! og forvente at både kvinder og mænd kan bruge den? :crazyeyes:

  • Quote

    Originally posted by Brition
    Hvor er du altså hurtig! :ph34r:


    Jeg tog lige en hurtig Google på bogens titel og ser, at man også kan få en til kvinder. Men ved beskrivelsen af den som bare hedder Endelig: Ikke ryger! står der også at kvinder har anvendt den. Nogle der lige kan hjælpe mig lidt her? Kan jeg godt købe den der bare hedder Endelig: Ikke Ryger! og forvente at både kvinder og mænd kan bruge den? :crazyeyes:


    Jeg er totalt Speedy Gonzales :))


    Hvis du kan finde oplysninger om, at også kvinder har brugt den, så er den specielle "kvinde version" vil bare et udtryk for, at de gerne vil tjene ekstra penge? ;)

  • Ja, det tænkte jeg nemlig også lige. Jeg hopper lige ned i Bog og Ide som skulle have den og prøver lige at læse omslaget og evt. bladre lidt i den. Kan også være de ved i butikken hvorvidt den er til kvinder eller mænd.


    Men tak for hjælpen du. :clap:


    Jeg lukker i øvrigt ikke tråden, hvis nu nogle evt. har flere input af en eller anden art.