Skole projekt

  • Ved ikke om det skal præsenteres som det står der , men det første der springer i mine øjne er midtersortering i teksten omkring narkomanerne - ikke særlig overskueligt efter min mening


    edit => lidt afnitsopdeling med lidt minioverskrifter måske med fede typer, havde også været en hjælp på overskueligheden


    edit2 => spørgsmålstegn efter dette ?


    "Er kommunikationen mellem de offentlige instanser (behandlingssteder, Kommuner og Amter) for dårlig"



    edit3 => Denne sætning fra dine forord virker også lidt mudret
    "Jeg vil gerne rejse nogle generelle spørgsmål undervejs i en debat artikel under overskriften er narkomaner er pengene værd."


    Måske skulle du bare gøre sådan så det bliver mere letlæseligt :
    Jeg vil gerne rejse nogle generelle spørgsmål undervejs i en debat artikel, under overskriften "Er narkomaner er pengene værd".


    eller måske
    Jeg vil gerne rejse nogle generelle spørgsmål undervejs i artiklen "Er narkomaner er pengene værd".


    edit4 => den hedder jo slet ikke "Er narkomanerne pengene værd" som et spørgsmål - i artiklen skriver du det som en konklussion "Narkomaner er pengene værd" - det må lige rettes også ;)

  • Jeg ville nok også bruge en del flere komaer... Tegnet er nærmest ikke eksisterende..


    På hvilket niveau er det?

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Jeg vil foreslå at du sætter smallere margen på afsnittene. Det er ret anstrengende at skulle flytte øjnene over så store afstande, når man læser. Du kan evt. splitte dem op i flere kolonner, du ved... ligesom i aviser og blade. ;)

  • Quote

    Originally posted by Casper Lynge
    Det er bare en klade.


    Det var måske en god idé at lave lidt mere end en kladde før du vil have den bedømt. Det er jo ikke vores opgave at rette det du har lavet, og det er noget mere spændende at kommentere noget der er næsten færdigt ;)


    Men der er helt klart sket en forbedring siden du postede linket. Der er dog stadig lidt sproglige og grammatiske fejl. Rent visuelt fungerer opsætningen ikke ret godt, men er i tvivl om det er sådan du vil aflevere den?