Info fra Tweak teamet

  • Godaften allesammen.


    Jeg har lige lidt info , som jeg gerne vil dele med jer.



    For det første vil jeg byde Burger velkommen som Administrator på forummet. Dette betyder stadig at I brugere bedes komme til mig hvis der er noget med teamet i gerne vil snakke om, men Burger vil have nogle muligheder her på forummet, som hun ikke havde tidligere.


    For det andet kan jeg oplyse at _WHAT_ tiltræder som moderator i Foto & Grafikforummet. _WHAT_ har bidraget godt til det forum og har en utrolig stor viden indenfor området. Derfor vil jeg byde _WHAT_ velkommen i teamet


    Til sidst vil jeg nævne lidt omkring vores regelsæt (nærmere reklame)
    Tweak er selvfølgelig til for brugernes skyld og derfor skal I selvfølgelig også en mulighed for at reklamere for noget hvis det skulle være nødvendigt.
    Dog slår vi stadig hårdt ned på de brugere der bare bliver oprettet med det formål at reklamere hvorefter man aldrig ser skyggen af dem igen.
    Dette betyder at sidder i med noget hvor I virkelig gerne vil reklamere (f.eks for en kammerat / familie el lign) vil vi tilgodese det fra teamets side.



    Jeg håber I alle tager godt imod disse ændringer.

  • Jamen tak for info :D


    Lyder alt sammen meget fornuftigt :9xo


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

  • Først og fremmest, tillykke til Burger med forfremmelsen (følger der lønforhøjelse med? :D), og tillykke til _WHAT_ , skal nok blive godt med ham som mod i foto og grafik :cheers:



    og så skal jeg lige forstå det med reklame ret....


    hvis jeg nu, som trofast tweak medlem, kender en (kammerat/familie), der har sin egen internet shop, så må jeg gerne reklamere for ham?

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    Først og fremmest, tillykke til Burger med forfremmelsen (følger der lønforhøjelse med? :D)


    Ja, nu må jeg sparke uopdragne brugere ud :P Det er bare første skridt på vejen til at overtage verdensherredømmet :crazyeyes:


    Men i hvert fald, mange tak :)



    Vil også lige byde _WHAT_ velkommen som Moderator i Foto & Grafik, det er altid rart med en kompetent kollega :D


  • Alt med måde selvfølgelig.


    Men vi har fjernet tråde hvor folk skulle bruge hjælp til nogle småting som de gerne ville betale for osv - og sker det fra nogle af de faste brugere herinde vil jeg ikke slå ned på det.


    Men jeg gider selvfølgelig heller ikke se den samme bruger oprette en tråd om dagen med hans kammerats knallertbiks i Esbjerg osv osv


    Som jeg nævnte alt med måde :cheers:


    Men har du en kammerat med en internetbiks hvor du gerne vil oprette en enkelt tråd og vise at han måske forhandler nogle fede varer eller har nogle gode priser, så er du velkommen til det :cheers:


  • Hahahahaha, straks du ser jeg bor i esbjerg så er jeg dømt til at have en kammerat der har en knallert biks.... darn.... :))


    men ok, jeg er med på hvad du mener, nu har jeg godtnok ikke lige en bekendt der ejer en knallertbiks (eller en anden biks for den sags skyld) så der kommer nok ikke reklame herfra lige foreløbig, men er jo altid rart lige at have tingene på det rene :cheers:


  • Oh noes, zhe hash got ze evil plaaans.


    Anyways, tillykke til jer begge. Burger kommer vel ikke bag på nogen at hun æder sig ind på mere magt :P WHAT , mega fortjent. Uden dig på tweak ville jeg sku aldrig ha fanget interessen for at tage billeder, købe et digicam i det første sted :) Fortsæt den gode stil!

  • Lyder godt der er nogle der er blevet opgraderet i rækkerne ;)


    Og så kunne det være RARligt hvis der blev rydet op i alle de inaktive accounts der er her.. fødselsdagslisten HVER dag er f.eks. uendelig lang med noobies med 0-5 postes....


    Mvh Mads :T

  • Quote

    Originally posted by Sensation
    Lyder godt der er nogle der er blevet opgraderet i rækkerne ;)


    Og så kunne det være RARligt hvis der blev rydet op i alle de inaktive accounts der er her.. fødselsdagslisten HVER dag er f.eks. uendelig lang med noobies med 0-5 postes....


    Mvh Mads :T



    HØRT !


    Syntes også det ville være en rar ting med en gang oprydning.


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

  • Tillykke til jer begge og dejligt at _WHAT_ har medvirket til at holde foto forummet kørende så det ikke er dødt helt hen :)


    Og man kan jo kun sige at Burger har gjort det godt (indtil videre) :P


    Og nu hvor man virkelig skal til at fedte er der ingen tvivl om at der skulle stå Queen i stedet for King her :$
    [Blocked Image: http://www.brandinfection.com/wp-content/burgerking_logo_old.jpg]


    :)) ;)


  • Hva skal vi lave i aften Burger (læs pinky) ??? Det samme vi laver hver aften :T


    Nå spøg til side :) Tak for velkomsten og tilløk til dig også burger godt at der er en til at hjælpe med at holde styr på det hele :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy