Skiferie

  • Nåååårh ?


    Er der andre end mig der er lidt nervøs for vejret ? :T


    Jeg skal selv afsted på skiferie til Sverige i uge 2..


    Og ind til videre er der faldet 0 cm sne og de har +5°C deroppe.. 8o


    De har dog lovet snegaranti fra d. 17/12 og frem til marts/april..


    Meeeen, synes godt nok det er klamt med alt den varme...


  • De sidste 10 år har jeg været i Norge, kommer desværre ikke afsted i år, men altså.. hvor langt oppe i sverige er det?


  • Zillertal i uge 7. burde være ingen problem med vejret heldigvis.


  • Øhm okey. Næ jeg er ikke nervøs for vejret ... Det var sgu ikke det første jeg ville tænke på hvis jeg skulle til Sverige.
    Men chancen for jeg ville holde skiferie i sverige er også omkring lige så stor for at jeg ville holde velkomstparty for Bin Laden :boxed:


    Schwiez, Norge, Østrig, Frankrig ... Det er en skiferie ... Sverige er et sted for svenskere :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Øhm okey. Næ jeg er ikke nervøs for vejret ... Det var sgu ikke det første jeg ville tænke på hvis jeg skulle til Sverige.
    Men chancen for jeg ville holde skiferie i sverige er også omkring lige så stor for at jeg ville holde velkomstparty for Bin Laden :boxed:


    Schwiez, Norge, Østrig, Frankrig ... Det er en skiferie ... Sverige er et sted for svenskere :))



    hahaha..


    Ej , må indrømme sverige har faktisk nogle ret fede steder...

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Øhm okey. Næ jeg er ikke nervøs for vejret ... Det var sgu ikke det første jeg ville tænke på hvis jeg skulle til Sverige.
    Men chancen for jeg ville holde skiferie i sverige er også omkring lige så stor for at jeg ville holde velkomstparty for Bin Laden :boxed:


    Schwiez, Norge, Østrig, Frankrig ... Det er en skiferie ... Sverige er et sted for svenskere :))


    Jamen tak for den kommentar...


    Var nu ikke lige sådan en flad kommentar jeg ledte efter..
    Og især ikke fra dig..


    Og vi kan da godt blive enige om at Schwiez, Norge, Østrig og Frankrig osv.
    har nogle fede skisteder..


    Men er desværre ikke alle der har råd til at tage de steder hen..


    Og desuden har jeg været i Sverige på skiferie et par gange..
    Og jeg må sige at jeg kun har haft gode ferier der til..


    Der er ikke ret mange mennesker, ingen ventetider eller noget, og masser af plads..

  • yep, tager til norditalien (sestriere) i uge 8 med skiklubben.. skal nok blive godt! de har lige holdt vinter-OL dernede i vinters så jeg satser da på noget udfordrende skiløb! :hb:


    men sverige er da ikke at kimse af... idre og et par steder i sälen har nogle ret fede sorte pister som kræver lidt skills... og trysil (godtnok i norge) har også et par stykker... helt sikkert på højde med det jeg har prøvet sydpå... ;)


    men anyway, glæder mig som et lille barn! skiferien/skiferierne er klart årets højdepunkt... :T


  • Har været der, rigtigt fedt sted for nybegyndere, men samtidig er der også til de llidt mere erfarne... Mindes at have væltet et par gange eller 2 på den sorte...


    Men godt tur, held og lykke med vejret herfra... :cheers:

  • Håber også det er godt..
    Har selv været i Sälen et par gange..


    Men aldrig i Säfsen..


    Tror det passer perfekt til os..
    Vi er begge et par tak over newbies når det kommer til ski..
    Så tror det sted kommer til at være super for os..