Er din mobiltelefon tændt altid?

  • Ligger din mobil tændt 24/7? Dvs. slukker du den om natten for at spare på batteriet?


    Hidtil er min mobil altid tændt. Dog vil jeg gerne prøve at vænne mig til at slukke den om natten.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Tjae min er altid tændt, altså med mindre den løber tør for strøm midt om natten :D


    Det er nu ikke fordi folk skal kunne komme i kontakt med mig 24/7 men vel nærmere bare fordi det er besværligt at gå og slukke og tænde, næsten 100% sikker på jeg ville glemme at tænde den om morgenen hvis jeg slukkede om aftenen.


    Den ligger så også på vores kontor, så ikke fordi man skulle blive vækket hvis en eller anden halv/hel- fuld kammerat skulle finde på at ringe kl alt for sent/tidligt på vej hjem fra byen eller lign.

  • Den er altid tændt, og så lader den op om natten.


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

  • Quote

    Originally posted by sunshine2003
    Wierd topic .. :boxed:


    Men ja mine er altid tændte :boxing:


    Det staves "weird".


    Forstår ikke hvorfor du synes det er det. Men det er vel bare endnu et eksempel på at du gerne vil være uenig med mig. Jeg synes selv det er interessant, da det er noget jeg selv har gået og 'tænkt' på.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Har valgt "Slukker den en gang i mellem"...


    For når jeg er i biffen slukker jeg den..
    Hader telefoner der ringer under filmen..
    Og også folk der bare sms'er under filmen..


    Er ikke noget værre en hvis man sidder i nærheden
    af en der sidder og sms'er under en film, og man kan se
    lyset fra displayet lyse bot'nakken's/nakinden's hovede op..


    Men det er nok også det eneste tidspunkt jeg slukker den..


    Har den altid på lysløs med vibrator..

  • Før hen var den ALTID tændt.


    Det er den egentlig også nu, men slukker den engang i mellem fordi jeg har fået af vide sim kortet kun bliver opdateret under start op af telefonen.


    Så derfor er det en go ide og genstarte den engang i mellem.

  • Det koster så lidt at lade den op, så kan ikke se idéen i at slukke den. Og hvad er meningen i at den skal slukkes?
    Hvis f.eks. ens venner eller familie medlemmer er i alvorlige problemer eller lign. så er det da rart at de kan få kontakt til en.


    Nu har jeg f.eks. en morfar som tit ryger på sygehuset. Så det er temmelig vigtigt at familien kan få kontakt til mig / min mor :)


    Quote

    Originally posted by Zalam
    Før hen var den ALTID tændt.


    Det er den egentlig også nu, men slukker den engang i mellem fordi jeg har fået af vide sim kortet kun bliver opdateret under start op af telefonen.


    Så derfor er det en go ide og genstarte den engang i mellem.


    At simkortet bliver opdateret? Den har jeg nu aldrig hørt før. Min første telefon var med Mobilix abonnement, og dette skiftede til Orange. Og selvom min telefon har været slukket, så har der altid stået Mobilix på mit display i den tid, selvom det skiftede til Orange.


    Tror sgu ikke at simkortet bliver opdateret.

  • Min er altid tændt. Den er dog på lysløs 90% af tiden.


    Om natten er den totalt på lydløs det vil sige vibrator er også slået fra så lige meget om folk ringer eller skriver så siger den ikke noget.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy