Trusler i Ogame IRL

  • Ohøj


    Er der nogle der kender til en ved nick "damian"??
    Fik disse meddelser in-game i uni 2 Ogame:


    11-30 15:10:56 Damian [1:202:8] Emne mangler
    Du får nada hos mig spasser... skrid og lad mig være i fred


    ---


    11-30 15:21:52 Damian [1:202:8] Emne mangler
    FJOLS


    ---


    11-30 15:22:23 Damian [1:202:8] Emne mangler
    STORE FJOLS!! find dog en på din egen størrelse at angribe


    ---


    11-30 15:25:59 Damian [1:202:8] Emne mangler
    Rent faktisk så syntes jeg du skal stoppe det pis og slappe af, ellers kunne det være du fik ubehagelige gæster en dag.. jeg ved hvem du er og hvor i Kgs. Lyngby du bor... SKRID



    Ovenstående kunne tyde på at det er en bruger der har set mit avatar herinde. Råb op hvis I kender til ham tak.


    /Avartar

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Hva med at rapportere ham til ogame? Snak med denully, han er Game Operator :)


    Så ska han nok få nogle sjove venner på besøg, der sletter hans ogame konto :hb:


    Ok super, men tror Nully er lidt hængt op nu.. han er formodentlig under flytning fra hans job hos HP i Sverige til DK.
    Men skal nok få fat i ham. Men lige pt. er damian's konto spærret in-game.



    og nej Dj revaX


    Jeg har desværre ikke flere oplysninger på ham. X(

  • Quote

    Originally posted by Avartar


    :D jeg er igang...
    Det er faktisk mine "efterladenskaber"
    Og det er ikke ferie mode... han er spærret. Jeg angav ham til GO.


    nå ja ... sorry ... ferie-mode OG spæret ... :crazyeyes:


    Hvis det ikke var fordi det er hulens langt væk fra hvor jeg bor, så ville jeg sgu nok kigge forbi med et par recyclere bare for selskabets skyld :$

  • lidt OT måske...


    men en lille dreng der sidder bag en skærm og siger det der skal man sq ikke være bange for, det er dem som KUN har det i munden, og han har ingen venner, så der kommer sq nok ingen på besøg, andet end postDk ;)

  • Quote

    Originally posted by Angelus
    lidt OT måske...


    men en lille dreng der sidder bag en skærm og siger det der skal man sq ikke være bange for, det er dem som KUN har det i munden, og han har ingen venner, så der kommer sq nok ingen på besøg, andet end postDk ;)


    En trussel er en trussel, og personen kan meldes for det til politiet.


    Det sjove er først, når de sidder og spiller smarte på den måde, og så man får dem bannet, og evt. melder dem til politiet ;)

  • Quote

    Originally posted by Happy^


    En trussel er en trussel, og personen kan meldes for det til politiet.


    Det sjove er først, når de sidder og spiller smarte på den måde, og så man får dem bannet, og evt. melder dem til politiet ;)


    Præcis. Tror nu ikke avatar er bange, men jeg ville da heller ikke finde mig i sådan noget.

  • Quote

    Originally posted by Happy^


    Har jeg heller ikke skrevet ;) Men en trussel er noget man bør tage "seriøst", og ihvertfald få personen bannet på den pågældende side.


    Det sagde jeg heller ikke at du havde, den var mere henvendt til angelus ;). Og ja, trusler skal tages seriøst...

  • Nej jeg ligger ikke under for trusler. Er bare synd at nogle skal "ødelægge" et spil på den måde. Men ja det er nok en lille gut, som sidder derhjemme og keder sig. Måske venter på at sin mor råber : "så er der mad" .. "husk at vask dine hænder"
    (red. denne bemærkning var ikke rettet mod de hjemmeboende Tweakere)

  • Så vidt jeg husker, er der en herinde som har heddet Damien.. Grunden til jeg siger har heddet er at jeg har søgt på username, og der er ingen der hedder Damien mere.. Men jeg er 90 % sikker på at der har været en Damien herinde...

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • Jeg kan få fat i go'en fra UNI2 hvis det er.. Derudover kan martin vel finde ud af om der har været en damian herinde..
    Edit: Hvis han kommer på igen, så skriv lige en pm til mig, jeg har en del favors rundt omkring i uni2.. Og i UNI1 fra Fallen ;)

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

    Rettet en gang, sidst af teko ().