• Lol hvad jeg er bange for du ikke forstår ´mig korrekt jeg skal ikke snyde jeg skal hente inspiration?..


    Ej skal bare se om der er nogle gode debat artikler som måske kan hjælpe mig til at forme mit projekt...


    er det så slemt..?

  • Der findes også studieportalen.dk :)



    Quote

    Originally posted by Fed7haS
    Og så fatter folk ikke hvorfor danske skolebørn er blandt de dummeste i verdnen... lol


    Fed7haS


    Pyh :ohmy: - Det indlæg kunne jeg svare mange ting på, men jeg vil hellere bede dig om at holde dine flabede og irrelevante indlæg for dig selv - tak! ;)

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Der findes også studieportalen.dk :)




    Pyh :ohmy: - Det indlæg kunne jeg svare mange ting på, men jeg vil hellere bede dig om at holde dine flabede og irrelevante indlæg for dig selv - tak! ;)


    Tror lige du skal skrue ned for charmen mester...


    Fed7haS

  • Quote

    Originally posted by Casper Lynge
    Lol hvad jeg er bange for du ikke forstår ´mig korrekt jeg skal ikke snyde jeg skal hente inspiration?..


    Ej skal bare se om der er nogle gode debat artikler som måske kan hjælpe mig til at forme mit projekt...


    er det så slemt..?


    Jeg er lidt i tvivl om hvad du egentlig mener. Har du allerede et projekt, eller leder du efter specifikke projektoplæg?


    Derudover, så vil det være en ret god idé med en mere præcis overskrift. Du kan læse her hvordan man ændrer den.

  • Quote

    Originally posted by Fed7haS
    Tror lige du skal skrue ned for charmen mester...


    Fed7haS


    Hvis du nu bare sørger for at opføre dig ordentlig og efterkomme det jeg beder dig om, så skal du nok slippe for min "charme"! Og alternativt må vi jo finde noget konsekvens frem over for dig - så vi snakker samme sprog, Mester!


    Og hermed slutter denne sag - yderligere kommentarer foregår via PM. :rolleyes:


    Undskyld til Casper Lynge for OT.

  • Hvis du nogenlunde selv må bestemme hvad du skriver om så vælg dog noget der har din interesse. Det er altid nemmest at skrive om noget man finder spændende.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------


  • Sørger for at opføre mig ordenligt? nu tror jeg lige du spænder hjælmen... jeg forstod på posterens første indlæg at han søgte info om hjemmeside hvor han kunde downloade skoleopgaver og dermed snyde og hvis du kikker på hands indlæg vil du se at det ikke er svært at tro det var hvad han mente.. at tilfældet nu var at jeg tog felj (hvis jeg alså gjorde det jeg tvivler stadig) det beklager jeg da.. men det giver dig da over hoved ikke ret til at komme med et svar som indeholder usanheder som at jeg skulde være flabed... hvad fanden er den af... jeg var overhoved ikke flabet på nogen måde jeg kom med en joke om folk der snød sig igennem skolen med downloadede opgaver da jeg 110% regnede med at det var hvad tråden handlede om..


    Du har 2 valg endten banner du mig eller lukker aret jeg er simpelt hen totalt træt af dit piss...


    Fed7haS


  • pas lige på sproget mester!

  • Quote

    Originally posted by Avartar


    pas lige på sproget mester!


    Hov hov.. han åbnede selv for denne form for debat da hen uden provkation kaldte mig "flabet" og "irelevant"... jeg har bare mistet tålmodigheden og svare igen.. jeg kom ikke med udlæget..


    Fed7haS

  • Hvem har popkorn?




    emu.dk, eller skoda.emu.dk, det er iværtfald de sider vores studievejleder hele tiden ber os om at bruge :rolleyes:

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

    Rettet en gang, sidst af nano ().

  • Quote

    Originally posted by nano
    Hvem har popkorn?




    emu.dk, eller skoda.emu.dk, det er iværtfald de sider vores studievejleder hele tiden ber os om at bruge :rolleyes:


    Den store fyldige Avartar har lagt sig mellem ... ingen cat-fight her :))

  • Quote

    Originally posted by Fed7haS
    Hov hov.. han åbnede selv for denne form for debat da hen uden provkation kaldte mig "flabet" og "irelevant"... jeg har bare mistet tålmodigheden og svare igen.. jeg kom ikke med udlæget..


    Fed7haS


    Så er det godt! X(


    Vi skal vidst lige have slået et par ting fast her:


    #1: Når jeg skriver i tråden at jeg ikke vil have mere OT, så mener jeg det!


    #2: Det er ikke dig der bestemmer hvornår jeg skal "lukke arret". Og hvis du ikke vil acceptere det, så må du jo bare smutte hvis det er hvad du lyster.


    Og hermed slutter showet altså!

  • Quote

    Originally posted by Casper Lynge
    Lol hvad jeg er bange for du ikke forstår ´mig korrekt jeg skal ikke snyde jeg skal hente inspiration?..


    Ej skal bare se om der er nogle gode debat artikler som måske kan hjælpe mig til at forme mit projekt...


    er det så slemt..?


    For lige at komme tilbage til emnet vil jeg kommentere på om det er slemt at hente inspiration, nej selvfølgelig er det ikke det, tværtigmod, de bedste opgaver bliver tilvejebragt netop når man henter idéer fra andre, det er sådan hele den videnskabelige/akademiske verden fungerer så hvorfor ikke også på lavere niveauer, der er vel fx ikke noget galt i at læse et par rapporter om et emne for at se hvilke teorier osv man kunne behandle.. bare min holdning..


    Noget specifikt emne? Wikipedia og google er altid god for lidt inspiration jo

  • Så mangler der kun en fadbamse og et fodbold halstørklæde, så er jeg i min fulde ret til at skråle Tudefjæs!


    Jeg er ikke ude efter diskutioner osv her, men Mikkel lagde sq selv op til kampen! :pokey: