Hvem er denne herre?

  • Quote

    Originally posted by Bullfaegter
    Er her nogen, der kan hjælpe mig med at identificere personen på dette billede?


    Der er ingen clues, ud over at det er en relativt kendt person.


    [Blocked Image: http://img214.imageshack.us/img214/3345/200pxvi2.jpg]


    Du har vist misforstået det, når der står "Foto og Grafik".

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Du har vist misforstået det, når der står "Foto og Grafik".


    I så fald må en moderator hellere end gerne flytte tråden.


    Edit: _What_ din hurtige bandit :razz:

  • Quote

    Originally posted by Berleburg


    Du har vist misforstået det, når der står "Foto og Grafik".


    Og du har vidst misforstået noget ..


    Han spurgte ikke hvor topicet skulle ligge henne ..


    Men hvem herren var ...

  • Hvad er din pointe sunshine? Prøver du bare at provokere? Sjovt at se, når en bruger der sjældent deltager i noget på dette forum, pludselig laver et komplet ligegyldigt post. Mærkelig holdning... Det ligner post-hunting...og så endda 2 af samme... *sigh*

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by sunshine2003
    Og du har vidst misforstået noget ..


    Han spurgte ikke hvor topicet skulle ligge henne ..


    Men hvem herren var ...


    Det er vist på tide, at du begynder at deltage med noget konstruktivt, hvis du ønsker at forblive her på tweak.dk. Det vil være en rigtig god idé at stoppe med alle de meningsløse indlæg ;)

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Det er vist på tide, at du begynder at deltage med noget konstruktivt, hvis du ønsker at forblive her på tweak.dk. Det vil være en rigtig god idé at stoppe med alle de meningsløse indlæg ;)


    Ikke desto mindre var Berleburgs indlæg ligeså ubrugeligt. Opretteren får ikke noget ud af at en anden bruger (som ikke har mulighed for at flytte tråden heller) kommenterer at tråden er lagt forkert. Istedet skal tråden bare reportes. Opretteren lærer det vel lige så godt ved at se tråden blive flyttet af en moderator, som at en tilfældig bruger kommenterer det i tråden. Det er da posthunting i samme grad. Skal selvfølgelig også passe på jeg ikke sparker mig selv alt for meget i røven, da mit eget indlæg heller ikke har den vilde relevans for opretteren - og kan desværre ikke umiddelbart se hvem der er på billedet.

  • Jeg mener han er en af grundlæggerne af det amerikanske togbane system, kan ikke lige huske hans navn desværre..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Hvad er din pointe sunshine? Prøver du bare at provokere? Sjovt at se, når en bruger der sjældent deltager i noget på dette forum, pludselig laver et komplet ligegyldigt post. Mærkelig holdning... Det ligner post-hunting...og så endda 2 af samme... *sigh*

  • Quote

    Originally posted by sunshine2003


    Du har lavet 165 posts nu på tweak. Jeg har personligt ikke set mange af dem være særligt seriøse.


    Jeg forventer at du lige prøver at komme med et "ordentligt bidrag" til forummet fremover.


    Bliver det ved på den her måde vil jeg bede dig finde et andet sted at opholde dig !

  • For mig kan han godt ligne en statsmand af en art. Han sørger i en vis grad at udstråle velstand, rigdom og magt. Og ja, han er muligvis amerikaner, evt. englænder, men jeg skal ikke kunne sige det.



    Det har du sørme ret i. :))


    Jeg går ud fra at du tænker på Thomas Edison, der opfandt glødelampen, men han så altså sådan her ud, og er fra lidt nyere tid. ;)


    [Blocked Image: http://www.historyplace.com/specials/calendar/docs-pix/edison.jpg]

  • jeg vil mene det enten er en ung don king med det hår, eller måske hans far!

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Tak for alle buddene! Det viste sig at være Alexander Dumas. Han er en franske forfatter fra 1800-tallet, der har skrevet bla. Greven af Monte Christo og De Tre Musketerer.


    Premien for at finde ud af hvem han er, var en flaske whisky. Desværre var der ingen, der kunne gætte det, så vinderen blev afgjort ved lodtrækning i stedet.


    Det irriterer mig lidt, fordi det er ikke engang så længe siden jeg læste Greven af Monte Christo :razz: