En god pokerside? Som man tør stole på?

  • Ja, jeg sidder her med mit nyerhvervede kredit kort, og vil gerne prøve lykke med lidt online poker.


    Desværre kender jeg ikke rigtig nogen sider, og som vi vidst alle kender, så er den første, den bedste, på google som regel ikke liiige til at stole på ;)


    Ville os være glad hvis siden jeg tilmeldte mig på smed lidt ekstra penge ind på min konto når jeg tilmeldte mig.


    Hvis nogen ka hjælpe vil jeg være taknemmelig :D


  • http://www.scandicbookmakers.com/


    Der er et par stykker af mine kammerater der spiller der.


    Men ellers skulle Unibet også være gode nok


    http://www.unibet.com


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

  • Har spillet på Bet24, og det har jeg ikk haft nogen problemer med. tror ikk du finder sider du "ikk kan stole på" - hvordan sku de så oveleve?


  • Jep helt klart scandicbookmakers... En jeg kender vandt 8000 dkk i en turnering her dan anden dag.. han lagde 70 dkk for at være med...


    Det gode ved sbm er at de ar sådan nogle turneringer hvor du kan være med for ingen penge og så vinde rigtig store beløb... De har enda også turneringer hvor det er gratis at deltage.. men så er præmiesummen heller ikke såå høj igen.. omkring 1-2000 dkk...


    Så prøv at kigge på den ;)

  • Ville holde mig langt væk fra scandic.. Layoutet er rigtig nice, men dogsne vinder alt for ofte, altså deres få outs bliver ramt på river/turn.. Der findes intet værre som pokerspiller, når man spiller godt, og får skillingerne ind i midten med den bedste hånd inden river, hvorefter de rammer deres 4-outer, og det er et scenarie man ser alt for tit på scandic.


    Ville tage ladbrokes, som samtidig er skattefrit, hvilket nok er det vigtigste overhovdet, da vi helst vil have gevinsterne 100 % i lommen? :)

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Scandic ? haha... :evil:


    Ved ikk om i har hørt det men, mange steder når man spiller og taber på grund af riveren, kalder nogen det for "Scandic River"... Fordi scandics river er underlig - synes mange.


    Synes Mermaidpoker.com er et godt sted.


    PS, udbetaling er på min. $150. :$


    ---


    Hvis du kan lide blackjack, så synes jeg du skal spille hos get21.com - $10 gratis.


    Jeg kom op på $638, og udbetalte $600... nemme penge :9xo