Hvad hører de forskellige mennesker?

  • Jeg sad og læste tråden om Trance numre og kom lige til at tænke på da jeg gik på efterskole... Der var en del "flippere" som hadede når folk hørte techno, for det var jo kun rock der var det eneste rigtige... Men så dem der hørte techno havde så en lidt bredere smag, de hørte både techno/trance, rock, rap osv...


    Her kommer sprgsmålet så... Hvad er jeres generale opfattelse af folks musiksmiag...?

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • jeg tror jeg glemte at skrive at jeg syntes helt klart at Technofolket er et mere possitivt folk i forhold til folk der blandt andet hører slipknot... Vi render sq da ik rundt og råber "people=shit" og kan man egentlig danse til rockmusik hvor trommerne er vildere en bassen i Goa? Jeg har ik helt forstået hvad vi skal bruge den slags musik til... I stedet for at fremhæve problemet så kom dog med en løsning i stedet... Det er jo lisom sofavælgerne der udpeger alle problemerne i politik men alligevel stemmer de ik... Håber i forstår min holdning! :D

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Der mangler en hel del kategorier i din poll her, der findes jo mange flere genrer end techno og rock.


    Personligt er jeg mest til punk og metal, intet slår en punk koncert for fuld skrue :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by engel
    Der mangler en hel del kategorier i din poll her, der findes jo mange flere genrer end techno og rock.


    Personligt er jeg mest til punk og metal, intet slår en punk koncert for fuld skrue :D


    Enig, en flok bajere og en gang headbang, så bliver det ikke bedre 8)
    Techno sutter røv :P

  • Quote


    Her kommer sprgsmålet så... Hvad er jeres generale opfattelse af folks musiksmiag...?


    Ja - hvis jeg ska' ta' ud fra hvad hende min underbo's musiksmag er - så høre hun kun techno :( og det meget højt og på de mest ulejlige tidspunkter - :(:(
    PS: hun ser s. ellers meget godt ud og har en rimelig alder :);)

  • Jeg har alt lige fra ASTRAL PROJECTION til PANTERA... Fra STEPPEULVENE til MOZART... fra JANIS JOPLIN til MARILYN MANSON....


    Kort sagt... Meget blandet...


    Hvorfor nøjes med én slags fornøjelse, når man kan få flere... :))

  • Quote

    Originally posted by bentzin


    Ja - hvis jeg ska' ta' ud fra hvad hende min underbo's musiksmag er - så høre hun kun techno :( og det meget højt og på de mest ulejlige tidspunkter - :(:(
    PS: hun ser s. ellers meget godt ud og har en rimelig alder :);)


    Rimelig alder ?... Hmm... Er du ikke lidt oppe i alderen ?.... Men hvis hun er lækker og under ~33, så går det... :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Jeg har alt lige fra ASTRAL PROJECTION til PANTERA... Fra STEPPEULVENE til MOZART... fra JANIS JOPLIN til MARILYN MANSON....


    Kort sagt... Meget blandet...


    Hvorfor nøjes med én slags fornøjelse, når man kan få flere... :))


    Man må godt sige nej til fornøjelsen af dansktop, svensktop og tyske schlagere - ik' ?(?(;)

  • Quote

    Originally posted by bentzin


    Man må godt sige nej til fornøjelsen af dansktop, svensktop og tyske schlagere - ik' ?(?(;)


    Joh tak... Der sætter jeg sgu grænsen.... Sådan noget og så country samt ballet og opera... sætter jeg sgu grænsen ved... :]

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Hvorfor nøjes med én slags fornøjelse, når man kan få flere... :))


    Lige mine ord ...


    Men for lige at kommentere lidt på de andre beskeder, vi er bare havnet i endnu en disktion om en smagssag .. Den ene hører rock, derfor er det vejen frem, den anden techno ... osv osv.. I kan godt se billedet ...


    Og som vi snakkede om i tråden "Trance numre", så er Techno altså en ret bred gren .. Der er lige fra hårdt til blødt ... Nogle hører det helt hårde og progressive, men andre høre noget mere blødt trance ...


    personligt er Techno det jeg hører mest af, men til tider har jeg behov for andet musik ... I disse tilfælde vender jeg ansigtet mod Linkin Park, Lifehouse osv... Til linkin Park kan man godt skråle lidt med, hvis man har nogle agressioner ...


    Anyway, man skal i bund og grund respektere andres musiksmag ...

  • hmmm, jeg tror ikke jeg har formidlet budskabet ordentligt for detvar ik rigtig så´n ment... Det var ment sådan at "rockerne" var racistiske overfor "technofolket" ved at sige det eneste rigtige er rock, mens folk der hører techno både kan høre techno og alt andet....

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Originally posted by Dalingo
    hmmm, jeg tror ikke jeg har formidlet budskabet ordentligt for detvar ik rigtig så´n ment... Det var ment sådan at "rockerne" var racistiske overfor "technofolket" ved at sige det eneste rigtige er rock, mens folk der hører techno både kan høre techno og alt andet....


    Det er da ikke alle rockere der er skudt i roen... Kender et par stykker der er gode nok. ;)

  • Quote

    Originally posted by Dalingo
    hmmm, jeg tror ikke jeg har formidlet budskabet ordentligt for detvar ik rigtig så´n ment... Det var ment sådan at "rockerne" var racistiske overfor "technofolket" ved at sige det eneste rigtige er rock, mens folk der hører techno både kan høre techno og alt andet....


    Narj okay ... Men følte jeg måtte kommentere lidt på andres budskaber :)


    Men kan godt se hvad du mener, men man kan ikke rigtigt generalisere omkring ... Popfolk synes ligeså meget techno er crap ... osv.


    Anyway, forstår godt din pointe ... Og er egentlig på mange måder også enig, derfor jeg skrev, man bør respektere folks smag ... Selvom jeg på nogle områder ikke kan se hvad visse genre for musik skal til for, tænker på et eksemple som satantilbedelse ..

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Hvad med et arbejde ? *G* :))


    Jooh, men der er ikke så meget arbejde på en søndag .. desuden bliver man desværre nødt til at have nogen form for uddannelse idag, for at nå nogen steder :S

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Jooh, men der er ikke så meget arbejde på en søndag .. desuden bliver man desværre nødt til at have nogen form for uddannelse idag, for at nå nogen steder :S


    he he... :))


    Ja, en god uddannelse er langt det bedste. Man skal være heldig og så arbejde hårdt for at komme nogen steder uden...

  • Quote

    Originally posted by Dalingo
    jeg tror jeg glemte at skrive at jeg syntes helt klart at Technofolket er et mere possitivt folk i forhold til folk der blandt andet hører slipknot... Vi render sq da ik rundt og råber "people=shit" og kan man egentlig danse til rockmusik hvor trommerne er vildere en bassen i Goa? Jeg har ik helt forstået hvad vi skal bruge den slags musik til... I stedet for at fremhæve problemet så kom dog med en løsning i stedet... Det er jo lisom sofavælgerne der udpeger alle problemerne i politik men alligevel stemmer de ik... Håber i forstår min holdning! :D


    *sparker dalingo*


    hører meget Punk og metal, men mest Slipknot, Stone Sour og fear Factory, og MEGET andet punk og metal