Fibernet i herning?

  • Sidder her med mit 8mbit/512kbit internet fra tdc, og er i grunden godt træt af at jeg ikke kan få hurtigere upload.


    Derfor spørger jeg nu om jeg kan bestille bedre internet?


    Jeg bor i Herning, nærmere betegnet Gjellerup (nej, ikke Gjellerupparken), og vil meget gerne have hurtigere net.


    20mb/1mb løsningen hos TDC frister ikke ligefrem.

  • Kan så sige at du kan tage den 20/1 beholde hvad du har også ellers være træt af du ikke kan få det endnu.


    Pt. er det vist i snejbjerg de ruller ind, men de har været meget sløve her i området pga. fussion af nogen af selvskaberne.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Kan så sige at du kan tage den 20/1 beholde hvad du har også ellers være træt af du ikke kan få det endnu.


    Pt. er det vist i snejbjerg de ruller ind, men de har været meget sløve her i området pga. fussion af nogen af selvskaberne.


    Ja, det er blevet lagt ud hos mine forældre ude i snejbjerg, men herinde i midtbyen er der endnu ikke noget.


    De har vidst været igang henne overfor Herning Elektronik og Data, hvor et nyt center af en slags skal opføres.


    De kunne god se at få lagt det lidt længe hen ad vejen, hvor jeg bor :razz:


  • De ligger derude først fordi det er meget billigere og nemmere at komme til at grave derude :) Pænt træls imo :D

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_


    De ligger derude først fordi det er meget billigere og nemmere at komme til at grave derude :) Pænt træls imo :D


    Hehe ja, men dælme et dårligt stykke arbejde de folk har gjort. :boxed:


    De har også været noget så sløve, seriøst sløve. Så hvor billigt det egentlig har været ved jeg squ egentlig ikke. De folk ved Søren Knudsen lader til at være hurtigere.

  • Quote

    Originally posted by WebT
    Ja men jeg ville da heller ikke brokke mig over fibernet i Herning :D


    Er nu faktisk meget godt tilfreds med CC 8mbit - 512kbit - omend den da gerne måtte være 8/8 :clap: Nu må vi se hvad for bi-produkter CCs 20mbit linje kommer til at medbringe, kunne være rart nok med bare lidt højere upload


    ja MEGEt gerne i herning...


    Jeg fik da lige afvide nogle steder over iusa tester de vist noget 350/350mbit.... MUMS... jeg har ikke kunne finde noget info om det. men det lyder vildt hvis det passer 350mbit... (høret det ud af ørekrogen, ikke en samtale jeg havde)

  • Quote

    Originally posted by Angelus


    ja MEGEt gerne i herning...


    Jeg fik da lige afvide nogle steder over iusa tester de vist noget 350/350mbit.... MUMS... jeg har ikke kunne finde noget info om det. men det lyder vildt hvis det passer 350mbit... (høret det ud af ørekrogen, ikke en samtale jeg havde)


    Læste tidligere i år at man arbejdede på noget 2gbps internet i England, et forskningsprojekt, kan selvfølgelig ikke huske hvad det hed, så går det pææææænt stærkt, men tvivler på man kan bruge det til så meget, der er jo ikke lige så mange der kan servere indhold ved de hastigheder så det bliver da bare en stor flaskehals, men måske det er fremtidens internet :) :T

  • Quote

    Originally posted by WebT


    Læste tidligere i år at man arbejdede på noget 2gbps internet i England, et forskningsprojekt, kan selvfølgelig ikke huske hvad det hed, så går det pææææænt stærkt, men tvivler på man kan bruge det til så meget, der er jo ikke lige så mange der kan servere indhold ved de hastigheder så det bliver da bare en stor flaskehals, men måske det er fremtidens internet :) :T


    Flaskehals eller ej, så ville det lyde godt at prale med :T

  • Flyt til sjælland der er en dansk penge mand der vil dække en helt by ind i 10gbit :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Flyt til sjælland der er en dansk penge mand der vil dække en helt by ind i 10gbit :)


    hvorofr sker det ikke i Herning... HERNING er jo da også en stor by hehe

  • Quote

    Originally posted by Angelus


    hvorofr sker det ikke i Herning... HERNING er jo da også en stor by hehe


    Vent nu bare og se. Om 5-10 år er det ikke godt at vide, hvordan Herning er på det område. Til den tid er diverse motorveje vel også ved at være færdige. Og da vil Herning vel være lidt af et knudepunkt. Eller skal vi sige hovedstaden i det midt og vestjydske :dance:

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Vent nu bare og se. Om 5-10 år er det ikke godt at vide, hvordan Herning er på det område. Til den tid er diverse motorveje vel også ved at være færdige. Og da vil Herning vel være lidt af et knudepunkt. Eller skal vi sige hovedstaden i det midt og vestjydske :dance:


    6 år så skulle de være færdig med det asfalt der er planlagt nu. Så kan vi race til tyskland eller kbh uden at komme af motorvejen :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Vent nu bare og se. Om 5-10 år er det ikke godt at vide, hvordan Herning er på det område. Til den tid er diverse motorveje vel også ved at være færdige. Og da vil Herning vel være lidt af et knudepunkt. Eller skal vi sige hovedstaden i det midt og vestjydske :dance:


    til den tid gider jeg ikke bo her mere hehe...