Hvor går du i byen?

  • Mix af disko og bar. Mest disko nok. Da barer kan være ret så stenet.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • hehe har svaret bar, fordi det er hvad der kommer tættest på værtshus :)
    hver fredag, på drankerværtshuset "sømærket" i vejle :)

    Pentium d805 2660@3660Mhz
    775dual-vsta
    Geforce 6800 GS/XT super 512 MB gddr3.
    1536 mb ddr400 3-3-3-7 (4gb ballistix bestilt)
    120+200+250 GB Maxtor sata
    logitech tastetur - razer diamondback magma - s&s steel gaming pad - gg3 gaming glove

  • Altså når du sir byen så mener du bogstavelig talt byen? For ellers så synes jeg der mangler privat :)
    Det er f.eks. begrænset hvor jeg kan komme ind, pga min alder, når jeg går i byen ;)

  • Hvad med privat fester? :ph34r:

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Quote

    Originally posted by Kenny
    Altså når du sir byen så mener du bogstavelig talt byen? For ellers så synes jeg der mangler privat :)
    Det er f.eks. begrænset hvor jeg kan komme ind, pga min alder, når jeg går i byen ;)


    Jeg mener bogstavelig talt byen .. Ellers havde jeg jo skrevet "privat fester" også ;) ..

  • Quote

    Originally posted by Angel-Lover


    Jeg mener bogstavelig talt byen .. Ellers havde jeg jo skrevet "privat fester oz" ;) ..


    Så må det blive "Jeg går ikke i byen"

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Er også til den "bar'e linje" - kigger ind på den lokale, næsten hver dag og får min cola light og får læst dagens aviser. Desuden er det også meget hyggeligt lige at få sagt hej til folket. :cheers:
    Det skal lige tilføjes, at jeg for en del år siden, var den tjener der havde været ansat længst tid (på den lokale). Så der er stadig nogle af stamkunderne fra den tid, hvor jeg var ansat. 8)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Steder der er forbudt for børn (eller bare fri for dem)


    :D good one


    Jeg er selv mest til Café-livet.. det er sq mest hyggeligt i min alder ;)
    Man finder heller ikke så mange disko'er som kan byde på en Limfjords Porter.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Steder der er forbudt for børn (eller bare fri for dem)


    En skam man ikk slipper for børn mange steder :/

  • Quote

    Originally posted by Sensation
    Lidt forskelligt..
    Emma, Envy, Sams Bar, The Dubliner & IN (for at TANZEN!).. det er et par af stederne.. her i weeke er jeg i Holland til Qlimax :$


    Mvh Mads :T


    Du er måske sådan en Techno Tramper? :P

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Steder der er forbudt for børn (eller bare fri for dem)


    Ti hi - [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/grill_rules.gif]


    Ka' huske for en del år siden, da jeg selv var tjener, på den lokale pub i Brøndbyøster. Der blev min hjælpetjener og jeg en fredag "efter endt slag" - med urtroligt travlt og boksekampe lige til lukketid - enige om at frekventere et dislotek ude i nærheden af dig. "Væggen" tror jeg det blev kaldt.
    Vi entrede det ved en 3-tiden og fik et chock - vi var henne og spørge tjeneren om, hvor alle skoletaskerne var placeret.
    Jøsses - det lignede grangiveligt en eftermiddag ned i fritidsklubben, hvor de havde trukket gardinerne for. :roller:

  • Quote

    Originally posted by Angel-Lover


    Jeg mener bogstavelig talt byen .. Ellers havde jeg jo skrevet "privat fester" også ;) ..


    Ville jo bare være sikker ;)


    Og dumpen din sig er for stor...