Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

torsdag, 23. november 2006, 11:43

Post #39 side 5.

http://www.motion-online.dk/fora/index.p…pic=35395&st=20

Er det kanon indlæg om vægttab.

22

torsdag, 23. november 2006, 15:40

Normalt kigger jeg kun i emnerne men her kan jeg måske lige komme med mine erfaringer indenfor dette område jeg er soldat og sidder netop nu i sydlige afhganistan

Først og fremmest så blev der sagt at det var på henblik at komme ind i forsvaret og det hjælper ikke kun at at tabe sig ....det er kun en halv løsning.
Hvis du vil tabe dig optimalt og komme i god form som forsvaret burde kræve af alle, så ville det bedste være skære ned på usunde ting samtidig med at du begynder at træne regelmæssigt... Lange løb og marcher altså lange gåture......du behøver ikke at løbe i et højt tempo bare sørg for at det varer i lang tid. Gåture er blevet meget undervurderet af folk men det er faktisk en rigtig god måde at træne på især for folk som har dårlig kondi fra starten af. Det forbrænder en utrolig meget energi hvis du bare holder et fint tempo på over 5 km i timen og går en 20 km og når du synes at det bliver for let og det bliver det meget hurtigt så sæt noget vægt på og så bygger du bare videre på det.
Og lad vær med at kigge på kg men mere hvordan de sidder og hvor langt du kan løbe indenfor et vist tidskrav. Fx en 3 km test .....se hvor lang tid det tager dig at løbe 3 km .....acceptabelt indenfor forsvaret er 16 min.
Og for guds skyld lad vær med at psyke dig selv ud før du løber og efter at du har løbet. Alle har startet et sted og det gælder kun om hvor meget man forbedrer sig.
Regelmæssigheden er osse en faktor ..sig til dig selv at du løber/går 3 gange om ugen med en dages mellem rum ca. og lad vær med at løbe/gå mere end dette. Det ender bare at du slider dig selv ned og ender med en skade.
Sørg for at strække ud ....dette gør at du ikke bliver øm og kan holder skader væk.
Dette er ikke en hurtigt løsning og for at det skal virke er du nødt til at holde ved og det håber jeg at du gør for din egen skyld og ikke andres

23

torsdag, 23. november 2006, 17:17

Citeret

Originally posted by Butcher

Citeret

Originally posted by Macimuz
Nu når folk siger det, så er diverse kure, hvor man hurtigt taber sig i vægt ikke en huende fis værd. Har fået omtrent samme forklaring som forklaret af et par andre.

Men hvordan holder i lige styr på kalorierne ?

Jeg har tidligere brugt dette fixe program...

http://allnatural.dk/visdata.asp?id=243&M=7.

Takker, det vil jeg da lige tage en kigger på (iaften).

Synes bare ikke det er nemt, for står ikke lige og glor bag på samtlige madvarer jeg køber. Men går nu alligevel lidt op i de ting, trods alt.

24

torsdag, 23. november 2006, 18:08

Citeret

Citeret

Citeret

Nu når folk siger det, så er diverse kure, hvor man hurtigt taber sig i vægt ikke en huende fis værd. Har fået omtrent samme forklaring som forklaret af et par andre.

Synes bare ikke det er nemt, for står ikke lige og glor bag på samtlige madvarer jeg køber. Men går nu alligevel lidt op i de ting, trods alt.

Nej men det behøver man heller ikke med det program. Der er en masse fødevarer i det i forvejen, og man kan så også selv tilføje. Så skriver man bare ind hvad man spiser dagen igennem og så beregner den fordelinger, energi, osv..

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

25

torsdag, 23. november 2006, 18:11

Det-lyder-100%-som-da-jeg-var-18-og-var-til-session.-Dog-kom-jeg-ind-men-vejede-også-114kg.

Idag-vejer-jeg-80-ligeud(Er-193cm).-Jeg-har-tabt-det-hele-siden-sidste-nytår-ved-at-ændre-min-stil-totalt.

Mit-råd-er-at-du-omlægger-alt-hvad-du-spiser-og-at-du-konditræner-hver-dag.Du-kommer-ikke-udenom-motion.

Start-evt-med-at-fjerne-alt-mad-efter-aftensmaden-og-efter-et-par-uger.

Jeg-er-ellers-imod-slankemidler-men-effter-at-have-hørt-flere-læger-anbefale-Nupo-som-en-start-på-en-hård-kur,
så-prøvede-jeg-det-i-en-kort-periode-og-det-gav-et-godt-startspring-og-tabte-ca.5kg-hvilket-motiverede-mig-utrolig-meget.

Gider.-ikke-skrive-om-nupo-pga-det-har-manglende-space-værk-men-prøv-at-google-det.

Husk linieskift når du skriver uden space!
/Burger

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
|8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
|120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
|FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

26

torsdag, 23. november 2006, 18:30

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Nej men det behøver man heller ikke med det program. Der er en masse fødevarer i det i forvejen, og man kan så også selv tilføje. Så skriver man bare ind hvad man spiser dagen igennem og så beregner den fordelinger, energi, osv..

Ahh på den måde. Det lyder squ mget smart, egentlig :D

Seneste tests og artikler

5

Razer Surround Pro 7.1 Gaming Audio Software

Hvis du sidder derude med et s
Læs Mere

2

BitFenix Spectre PRO LED & Alchemy LED

Denne test byder ikke bare på
Læs Mere

0

Antec HCP-1000 Platinum

For ikke så længe siden præsen
Læs Mere

0

ASUS X99-A

Vi har efterhånden set på et p
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Nyt Gigabyte H81M-Gaming 3 bundkort

Gigabyte er kommet med en Gami
Læs Mere

0

ASUS Holiday season tablet line up på vej i butikkerne

Tablet fra ASUS på vej til but
Læs Mere

3

Call of Duty: Advanced Warfare stiller krav til din computer

Er du fan af Call Of Duty spil
Læs Mere

1

Gigabyte klar med nyt Mini ITX GTX970

Gigabyte Mini ITX GTX970 ser s
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.