Alarm til huset

  • Hejsa


    Mine forældre har haft indbrud for 3. gang inden for 3 år, og nu mener de at det er på tide med en alarm.
    Og da min far er ude at rejse hver 14. dag i 2-3 dage er det ikke kun tingene i huset, men også det personsikkerhedsmæssige i det.


    Er der nogen der kan anbefale et godt billigt alarm system/selskab og er der nogen der ved om sådan nogle skal være godkendt af forsikringsselskaberne?


    Jeg har været inde på Group 4 Securicor http://www.g4s.dk og kigget lidt på priser.

  • Du kunne prøve at ringe til din elektriker.
    Der hvor jeg er i lære har vi en der ik laver andet end at køre og sætte alarmer op.
    Mener også at vi har aftale med dansikring omkring tilkaldervagt hvis den sku slå alarm.


    Pentium4 2,8b Ghz
    ASUS P4SDX
    Piont of Veiw GForce FX 5600XT 256 DDR
    2*120 GB Seagate Barrcuda
    Kingston 512 DDR pc2700

  • Ja, det er en god ide at anskaffe en alarm. Hvis indbrudstyven første gang fik fat i nogle gode ting og sager vender den samme ofte tilbage efter noget tid. Han/hun ved jo at der sandsynligvis er en forsikring der dækker hvilket så vil sige der kommer "nye varer på hylderne" i det hjem.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by dna
    Ja, det er en god ide at anskaffe en alarm. Hvis indbrudstyven første gang fik fat i nogle gode ting og sager vender den samme ofte tilbage efter noget tid. Han/hun ved jo at der sandsynligvis er en forsikring der dækker hvilket så vil sige der kommer "nye varer på hylderne" i det hjem.


    - Anders


    Nemlig.. det er også det de er bange for, for de tog ikke det hele med.
    Så nu skal jeg til at køre forbi deres hus et par gange om dagen, for at se om alt er som det skal være, indtil de får en alarm op.. burde kræve et vagtgebyr.. er det ikke 800,- de tager pr kørsel sådan nogle steder? ;)


    PS: der er dømt tyv-på-spyd, hvis jeg får snitterne i en af dem. Selvtægt FTW! Min afdøde farmors mågestel er der sgu ikke nogen der skal rende med.

  • Hyre en vagt :$


    Det gas...



    Jeg har flere gange hørt i radioen at dansikring har fået et nyt produkt, en fotodetektor.... Har hørt den reklame så mange gange nu... :))


    Det må holde tyvende væk.... :rolleyes:


    Mit bud er dansikring eller g4s hvis det skal ligne professionel.