Pakke spils gaver

  • Sig nærmer tiden for en masse druk med julen som undskyldning.


    Nu er det jo sådan et man bliver inviteret til en masse ting hvor man skal have en bette pakke med til det her pakke spil.


    Så kom med jeres liste over de sjoveste, latterligste og mærkeligste pakker ever.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • 2 musten
    4 pakker havregryn
    en g-streng
    tændstikker
    hue og vanter til babyer
    diverse kjoler
    hammer
    pose med søm og skruer (gerne bøjede)
    Flødeboller
    salt
    en grim plasticengel :)


  • Fryd, det er jeg nød til at skrive ned så jeg husker! :razz:

  • Quote

    Originally posted by mag|c


    Fryd, det er jeg nød til at skrive ned så jeg husker! :razz:


    Målet med tråden var at vi havde et sted at finde de ting vi nu kunne se var sjove :)


    Sidste år gik jeg i kvickly før julefrokosten i firmaet og købte 20 dåser tomat puré og pakkede ind, de kostede 1 kr stk.


    Har en gang set en der havde pakket en enkelt gummistøvle ind med en seddel så må du se om du kan finde makkeren, og den var så ingen steder :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Jeg har sq fået en gang en kinaradisse pakket fint ind i en rund whisky æske, se det var fandme sjovt, fordi at vi så flasken og beholderen på bordet om formiddagen. :drink:

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Quote

    Originally posted by FlexQ
    Flødeboller


    som man seføli pakker ind, hver for sig, lettere uforsvarligt :$



    Edit: en tom æske chokolade er også ret nedern at få skulle jeg lige hilse og sige :))

  • Nytårsaften:
    - En kasse affyret heksehyl pakket ind i gaffatape - hold kæft et arbejde for så lidt
    - Vanter - helt perfekt - for det havde jeg glemt og det var koldt


    Andre:
    - Sæbebobler - altid sjovt når man er stiv
    - En taske med 4-5 t-shirts og alt muligt andet spil merchandise (bla en ATARI t-shirt :D)
    - 4 2/3 Kondom - jeps personen havde regnet ud hvor meget han kunne give for den 20er og klippet det sidste over

  • Der må da være flere som har set eller selv medbragt nogle underholdende pakker til det her typiske spil

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • den værste jeg har set var et par grisetæer og en grisehale pakket rigtig fint ind i en mælkekarton. en af mine kollegaer tog halen i bukserne og stak den ud gennem lynlåsen - det så fandme sjovt ud og damerne løb skrigende væk.


    jeg har selv foræret et bordtennisbat væk - der var bare lige det at jeg havde haft gang i et 80 mm kopbord inden det blev pakket ind, så der blev slået en del huller i luften med det bat :$.

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Quote

    Originally posted by Sensation
    Jeg kan ikke rigtigt huske så mange gaver, men ka huske et engangscam sidste år, det var en god idee, så ku der blir taget nogle SUPER gode fotos og de blev helt klart fremkaldt :crazyeyes:


    Mvh Mads :T


    Tyder på det har været en god fest :D


  • Ja. Brugte en hel julefrokost på at puste dem på pigernes bryster sidste år. Det var en fed fest.


    Ellers kæmpede jeg engang selv ret hårdt for en totalt interessant gave. Ret tung og rund.
    Det var så et hvidkål.

  • Quote

    Originally posted by Slacker
    (..)
    Ellers kæmpede jeg engang selv ret hårdt for en totalt interessant gave. Ret tung og rund.
    Det var så et hvidkål.


    Hehe, det er altid en god ting at pakke gaven rigtigt fint ind og lave den tung, har også engang pakket en 20x20 stolpe rigtigt fint ind og lagt den egentlige gave - et puslespil øverst på den. Den var der kamp om :D

  • Tror jeg køber en liter af det billigste opvaske middel og pakker ind sammen med 1½ vand og et eller andet til at puste på.


    Men kom endelig med flere af de gode :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • har set mange dumme og sjove, men den bedste var nok en gummipat (sådan en stresbold ting til hånden) som ellers røg frem og tilbage, alle legede med den stakkels pat :D hyper morsomt!