shg?? levering

  • her den 13. november 2006 23:19:26 bestilte jeg sleeving inde ved shg.dk og de skrev sådan her ved varen Varen er bestilt og skulle være på lager indenfor 1-4 dage. men her i går 17. november 2006 21:55:40 fik jeg så en mail om at at den var i restordre og først er på lager 15.12.06.



    men til topic hvad synes i jeg skal for skal i rosengårdscentret her i starten af december,
    skal jeg ringe og afbestille og købe et sæt i rosengårdscentret
    eller


    skal jeg afbestille og købe et sæt hos studiedata


    eller bare vente på det?


    EDIT: vil gerne have det før den 8 december


  • Synes du selv det er et svært spørgsmål, siden du skal have hjælp herinde?


  • afbestil så, og køb det når du alligevel skal ud og handle... Jesus crist...


    (min mening med den her tråd)
    :pokey: :boxed: :pokey:



    måske du kan hjælpe mig tunfisk


    jeg skal ud og ha noget tun her inden de 9dec. men jeg har bestilt det ved en online købmand, men de får det først den 16Dec. og jeg skal ud og handle her på mandag, hvad skal jeg gøre? ;)

  • Jeg syntes du skulle sælge din computer. Derefter skal du købe en hoppebold og så blive umyndiggjort. Så slipper du for at tage en selvstændig beslutning og kan derfor bruge resten af dit liv på at sidde i et hjørne og lege med hoppebolden. Lyder det ikke fedt ? :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Jeg syntes du skulle sælge din computer. Derefter skal du købe en hoppebold og så blive umyndiggjort. Så slipper du for at tage en selvstændig beslutning og kan derfor bruge resten af dit liv på at sidde i et hjørne og lege med hoppebolden. Lyder det ikke fedt ? :))


    LMAO :D


  • tuder du ikke når andre laver OT i dine tråde


    [SIZE=7]Min mening om dig [/SIZE] :pokey: :pokey:

  • Quote

    Originally posted by bublegum


    tuder du ikke når andre laver OT i dine tråde


    ahh du er da for sjov man... hvad er det her du lige har skrevet? har det noget med tråden af gøre? jeg kom med et indlæg som der HANDLEDE om tåden... Seriøst mand... få dig et LIV... let røven, lær at se hvad du selv skrive HAHA...

  • Quote

    Originally posted by Angelus


    ahh du er da for sjov man... hvad er det her du lige har skrevet? har det noget med tråden af gøre? jeg kom med et indlæg som der HANDLEDE om tåden... Seriøst mand... få dig et LIV... let røven, lær at se hvad du selv skrive HAHA...


    Tag dig selv lidt sammen go snak ordentligt!!


    til topic så sys jeg måske du skulle overveje dine spørgsmål noget mere næste gang inden du spørger...

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Og så skal der lige findes en ordentlig tone frem igen!


    Tunfisk: Forhåbentlig kan du selv se hvorfor folk reagerer som de gør. Du skulle gerne være i stand til selv at træffe sådanne beslutninger, så det vil nok være en meget god idé du tænker dig om en ekstra gang før du opretter den næste tråd ;)


    Og lukker så tråden, da der vist ikke er nogen grund til, at den fortsætter.