Pool aften i aalborg d.9 dec.

  • Ja, gutter, så er det nu :D


    i skal ikke tilmelde jer, da det egentlig bare gælder om at dukke op.


    D. 9 december starter forestillingen kl. 14.00 på Q-ball, men self hvis i kommer tidligere kan vi endten crashe i shooqers eller min lejlighed :)


    Vi lejer bare borde efter hvor mange der vil med, og så bliver vi bare ved til vi ikke gider mere.


    Der er mulighed for køb af drikkevarer og snacks i baren, og ellers ligger der omkring 20 restaurenter inden for 6 - 8 minutters gågang fra stedet. så vi kan bare gå frem og tilbage.


    Prisen finder vi ud af, den afhænger om i vil give 50 kr. for at være medlem (for livstid) og spare 50% pr. time), og om i er studerende med studiekort.


    hvordan vi ordner det med penge finder vi ud af der inde - da det igen afhænger af hvor mange vi bliver.


    Men vi lover begge to (shooqer og jeg) en hyggelig dag/aften /nat (hvis vi tager i byen bagefter).


    Kom så gutter og gutinder - nu skal der dælme spilles :D


    Tilmeldte er:
    FlexQ
    Shooqer
    CheezEDippaH
    Grus


    Måske kommer:
    Renegade
    recruit

  • Der skal jeg dælme på arbejde :S


    Må lige finde ud af om det er muligt at gå direkte derind efter arbejde. :)

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Quote

    Originally posted by tunfisk
    ville gerne være med bor bare ALT for langt derfra!


    der er gode muligheder for bus og tog til aalborg, og der er jo studenterrabat :)


    Og der er 10 minutter fra stationen til Q-ball, og vi har os mulighed for at hente dig hvis det er lige her i nærheden :)


    Quote

    Originally posted by Slammand
    Der skal jeg dælme på arbejde :S


    Må lige finde ud af om det er muligt at gå direkte derind efter arbejde. :)


    Jamen du kan jo bare komme, eller - du ved det jo i god tid, mon ikke du kan få skiftet vagten? :)

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand
    Findes der nogle kønne damer i Aalborg ? :-)


    glem hvad shooqer siger, der er MASSER af dejlige damer i aalborg ;) ...


    Selvom jeg kun har boet her et par mdr, så har jeg da stiftet bekendtskab med et par stykker efter hånden, og man må sige det er ret god kvalitet ;)

  • Hvis ikke lige det var fordi at jeg har fødselsdag d. 7, og jeg nok ikke kan bortforklare til min mor, at jeg lige skal op og spille pool med nogle jeg ikke har mødt, istedet for at holde fødselsdag :))

  • Quote

    Originally posted by FlexQ


    glem hvad shooqer siger, der er MASSER af dejlige damer i aalborg ;) ...


    Selvom jeg kun har boet her et par mdr, så har jeg da stiftet bekendtskab med et par stykker efter hånden, og man må sige det er ret god kvalitet ;)


    Hvis min søde servetrice er der, får jeg ikke spillet noget :roller: :$

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget
    Hvis ikke lige det var fordi at jeg har fødselsdag d. 7, og jeg nok ikke kan bortforklare til min mor, at jeg lige skal op og spille pool med nogle jeg ikke har mødt, istedet for at holde fødselsdag :))


    kan du ikke bare udsætte den til søndag?


    bare sig du skal op og besøge en dejlig dame du har snakket med i snart 2 år... så skal du bare se... det vil give din mor julelys i øjnene :D ...

  • Quote

    Originally posted by FlexQ


    kan du ikke bare udsætte den til søndag?


    bare sig du skal op og besøge en dejlig dame du har snakket med i snart 2 år... så skal du bare se... det vil give din mor julelys i øjnene :D ...


    Jeg har aldrig nogensinde været i Aalborg, ikke engang 100 km fra Aalborg :D


    Og nej, det kan jeg ikke. Min mor bor i Slagelse, skal derover til noget fødselsdags sjov i weekenden. Sorry guys :(

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget


    Jeg har aldrig nogensinde været i Aalborg, ikke engang 100 km fra Aalborg :D


    Og nej, det kan jeg ikke. Min mor bor i Slagelse, skal derover til noget fødselsdags sjov i weekenden. Sorry guys :(


    Nu må du stramme dig an, så må du sq lige snakke med Dr. Emmet Brown, han kan nok liiige tage dig en tur tilbage i tiden og ændre din fødselsdag...


    INGEN UNDSKYLDNING :)



    Nå, pyt, vi spiller der nede alligevel ;)


  • Hov hov du, den går ikke! Jeg er ganske tilfreds med min fødselsdags placering! :D Og nej, ingen fest uden mig, ved du jo også godt flæsk :))

  • Quote

    Originally posted by Dj revaX
    uhhh måske jeg skulle komme :) kunne jeg godt finde på


    det må du jo lige finde ud af, det vil være en fordel hvis du kan sige det på forhånd, for så kan vi bestille borde efter det ;) ... hehe... ikke at jeg tror det bliver noget problem, men det er nu rar nok at vide om der kommer nogen eller ej ;P


    Quote

    Originally posted by Ramaskriget


    Hov hov du, den går ikke! Jeg er ganske tilfreds med min fødselsdags placering! :D Og nej, ingen fest uden mig, ved du jo også godt flæsk :))


    Nu syns jeg godt nok du bliver flabet :P


    men okay, så må du jo have en god dag :)


    VI spille rjo alligevel hver lørdag, så du kan jo bare komme hvis det er ;)

  • Flabet? tjooo.. :D Ja, skal prøve og kigge på det! men ville jo være lidt hyggeligere at være med hvor der er mange andre også :P Transporten fra silkeborg er heller ikke helt nem, men det kan godt lade sig gøre..!