Jacko prøvede pigeundertøj

  • Michael Jackson giver i aften sin første sceneoptræden siden 2001. Under besøget i London prøvede han blandt andet kvindeundertøj


    Niklas Roar - 10:58 - 15. nov. 2006


    Det er snart seks år siden, Michael Jackson sidst har vist sig på en scene, men i dag har den mildest talt excentriske musiker tænkt sig at bryde den årelange pause.


    Han har meldt sin ankomst til World Music Awards, der finder sted i Earls Court i London onsdag aften - en arena med plads til 19.000 mennesker.


    Tirsdag eftermiddag ventede et stort opbud af pressefolk og fans på den nærmest androgyne popstjerne, der ifølge norske VG viste sig i op imod tre hele sekunder, hvorefter de mange fans gik amok.


    Jacko ventes at opføre to sange - blandt andet en version af 'Thriller', og han vil blive hædret med en Diamond Award, som kun gives til kunstnere, der har solgt mere end 100 millioner plader.


    Seks meter høj mur på hotellet
    Michael Jackson bor på Hempel Hotel, som han ifølge flere engelske medier har betalt hundrede tusinder af kroner for at leje to etager fra mandag til onsdag.


    Der er i øvrigt forlydender fra den engelske tabloidavis, The Sun, at Hempel Hotel har opført en seks meter høj mur for at beskytte Jackson og hans børn - niårige Prince Michael, otteårige Paris Katherine og fireårige Prince Michael II.


    Muren opdeler hotellets første sal, hvor Jackson selv bor, og den bliver nedlagt, så snart han er taget afsted.


    The Sun beretter yderligere, at stjernen besøgte Top Shop, hvor han legede med et tøset edderkoppearmbånd, ligesom han prøvede lipgloss, rouge samt blonde-bh'er og trusser.


    Sidst Michael Jackson optrådte var til World Music Awards i 2001 i Madison Square Garden i New York City.



    Jeg læste lige det her inde på Ekstra Bladet.. Og må indrømme at jeg godt gad se hans koncert! Jeg har i lang tid godt kunne lide hans musik og sys altid at han har danset fedt og på en speciel måde.. Jeg ved så ikke om jeg skal tro på det hvad folk siger med små børn osv.. 8o Hvad tror i? Jeg mener bare at man ikke rigtig ved hvad man skal tro mere.. hvem ved om det med undertøjet overhovedet er sket?

  • Quote

    Originally posted by X-Man
    Hvis manden kan lide og gå i dametøj så lad ham dog, kan ikke se der skulle være noget galt i det :))


    Nu ved jeg ikke om du selv har fornøjelsen af det? :P Men jo det skal han da oz ha' lov til hvis det er det han vil .. :9xo

  • Er jeg den eneste der har problemer med at klokkeværket dingler ud af pigeundertøj?? :crazyeyes: ..


    Ang. Michael.. Så kan jeg nu ikke se det store i det.. Der findes mange mennesker med hvad deres sære træk.. Og at prøve dameundertøj er da uskadeligt må man sige.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by urbananen
    Er jeg den eneste der har problemer med at klokkeværket dingler ud af pigeundertøj?? :crazyeyes: ..


    Ang. Michael.. Så kan jeg nu ikke se det store i det.. Der findes mange mennesker med hvad deres sære træk.. Og at prøve dameundertøj er da uskadeligt må man sige.


    Haha.. Der kunne jeg ikke lige lade være med at grine :) .. hehe..

  • Nu har tabloid-pressen det jo med at overdrive så det står ud af ørerne, så ved ikke hvad jeg skal tro, forholder mig bare til det han nu engang er blevet kendt på, musikken. ;)

  • Quote

    Originally posted by xt0m


    Hvis dametøjet får ham til at lade aber og børn i fred, så er det jo fint ;)


    Det lå jo så også lidt i sætningen bag efter ;)

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb