efter skole arbejde, hvor man "sidder" ned?

  • Hey...


    Jeg har et arbejde nu som jeg Ikke kan holde til pga mit knæ...


    Så jeg ville høre om der er nogle der kan komme med nogle gode muligheder? evt nogle som kender et sted i herning :D


    Jeg har et dårligt knæ, for vi ved jo alle at kvinder ikke akn køre bil :D hehe ( joke )


    Så jeg kan ikke stå op en hel dag og smide rundt med pakker som jeg gør nu ved GLS... jeg har søgt ind ved Kvikely og A-z som kasse"dame" men har ikke hørt noget endnu...

  • Du kan jo også blive indtaster, som jeg selv har været. Det kræver bare at du melder dig hos et vikarbureau, så finder de noget for dig. :)


    Selv har jeg været hos Manpower A/S, men der findes også Adecco og Proffice, og sikkert flere andre...


    Lønnen ligger gerne mellem 100-115 kr/time, så det giver ofte lidt bedre end hos supermarkederne.

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Du kan jo også blive indtaster, som jeg selv har været. Det kræver bare at du melder dig hos et vikarbureau, så finder de noget for dig. :)


    Selv har jeg været hos Manpower A/S, men der findes også Adecco og Proffice, og sikkert flere andre...


    hvad er det for noget?
    Har jeg ikke hørt om før?

  • Quote

    Originally posted by Angelus


    hvad er det for noget?
    Har jeg ikke hørt om før?


    Det varierer lidt, efter hvor du er henne, men handler primært om at indtaste data på en pc. Det er let-tjente penge må jeg sige. :)

  • Det er da bare sjældent at de kan nøjes med nogen der kun kan arbejde efter skole tid. Det er vist mest nogen der kan tage hele dage de søger.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by Mikkel


    Det varierer lidt, efter hvor du er henne, men handler primært om at indtaste data på en pc. Det er let-tjente penge må jeg sige. :)


    er det ikke sådan noget med at tjener kun hvad du kan indbrunge, så hvis du har 1 kunden for du nada penge, men har du 100 får du flere penge??

  • Quote

    Originally posted by Sensation
    Hvis du kan holde ud at stå op og bare trippe lidt rundt ku du evt. sælge avis abbonementer i gågaden.
    Gør nogle af mine venner i Århus for JP.
    Du kan også være tlf. sælger de sidder ihvertifald ned!:D


    Mvh Mads :T


    lad mig sige det sådan her... har ikke rigtig lavet noget siden i onsdags, far i byen torsdag, hvor jeg bare stod op af disken og sad ned og drak øl, det samme lørdag, eller bare ikke rigitg lavet noget... og mens jeg æder 3xpillero m dagen som nok slår en alm. mand ud af kurs hehe, bare for smerten... og lige nu føles det til der sidder en lille syg pige inde i mit knæ og syntes det er sjovt at stikke mig med en skarp kniv...


    Så tror ikke jeg kan stå og sælge avisabo. og jeg bor i herning, det gør de ikke her ;)

  • Quote

    Originally posted by Angelus


    lad mig sige det sådan her... har ikke rigtig lavet noget siden i onsdags, far i byen torsdag, hvor jeg bare stod op af disken og sad ned og drak øl, det samme lørdag, eller bare ikke rigitg lavet noget... og mens jeg æder 3xpillero m dagen som nok slår en alm. mand ud af kurs hehe, bare for smerten... og lige nu føles det til der sidder en lille syg pige inde i mit knæ og syntes det er sjovt at stikke mig med en skarp kniv...


    Så tror ikke jeg kan stå og sælge avisabo. og jeg bor i herning, det gør de ikke her ;)


    ærgeligt.. ku ellers ha været et fint job at sidde og snakke tlf, imens vi andre spiser og vi svovler over at I ringer midt i maden :P


    Mvh Mads :T

  • Quote

    Originally posted by Sensation


    ærgeligt.. ku ellers ha været et fint job at sidde og snakke tlf, imens vi andre spiser og vi svovler over at I ringer midt i maden :P


    Mvh Mads :T


    hehe... det jeg mente var nu at jeg ikke kunne sælge avis abo på gaden... det andet ved jeg ikke... har ikke søgt, og ved ikke hvor man gør det, men det er jo også noget med at de bliver snydt i løn ?

  • Quote

    Originally posted by Angelus
    er det ikke sådan noget med at tjener kun hvad du kan indbrunge, så hvis du har 1 kunden for du nada penge, men har du 100 får du flere penge??


    Nej det er telemarketing du tænker på. Indtastning af data er - som Mikkel skriver - et job hvor man indtaster en masse data for forskellige firmaer. Det er dog ude i virksomhederne og så er det som regl hele dage, og ikke kun til efter skole.


    Men kontakt evt. de forskellige vikarbureau'er i Herning, og fortæl dem hvad du kan lave og hvor lang tid, så har de jo mulighed for at finde lidt til dig.

  • Quote

    Originally posted by Angelus
    er det ikke sådan noget med at tjener kun hvad du kan indbrunge, så hvis du har 1 kunden for du nada penge, men har du 100 får du flere penge??


    Hvorfor prøver du ikke bare at læse hvad det er jeg skriver? :roller:


    Det handler om at indtaste data på en pc, og det er så timelønnet med 100-115 kr/time - ergo er det ikke akkordlønnet, som du nævner ;). Dog, som _What_ så rigtigt pointerer, søger de mest efter folk der kan arbejde fuldtid. Men de udbyder skam også studiejobs, som jo er det du søger.


    Men siden du nu nævner telefonsælgerjobs, så ja, det kunne naturligvis også være en løsning på et job hvor man sidder meget ned. :)

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Nej det er telemarketing du tænker på. Indtastning af data er - som Mikkel skriver - et job hvor man indtaster en masse data for forskellige firmaer. Det er dog ude i virksomhederne og så er det som regl hele dage, og ikke kun til efter skole.


    Men kontakt evt. de forskellige vikarbureau'er i Herning, og fortæl dem hvad du kan lave og hvor lang tid, så har de jo mulighed for at finde lidt til dig.


    hvor finder man sådan nogle henne? syntes ikke lige de stod i de Gule Sider kunne heller ikke rigtig finde noget på google, måske det bare er mig der skriver forkert :(

  • Et andet bud kan være "spørgeskema"-undersøgelser. ALtså firmaer der ringer rundt til folk med diverse spørgsmål (Gallup o.lign.) hvis der ligger sådanne i Herning.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------