lige for at gnide lidt salt i såret på nogle

  • Men så skal der satme festes i morgen ;)


    http://www.jp.dk/aar/artikel:aid=1996676/

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • " lige for at gnide lidt salt i såret på nogle " ... Hmm, den var vist tiltænkt bl.a. mig ...


    Baah!... :))


    Syntes det utroligt med ham Fyremose.... Først fyrer han 1650 medarbejdere selvom han har sagt et stykke tid før at fyringer er tegn på dårlige ledelse... og så bruger han millioner på en fest... :]


    Hmm.. Hvad kalder man det..? :))

  • Quote

    Originally posted by Mercie.dk
    dkwolf så kan det være jeg møder dig :D skal slev det hen altså til "århus" og skal ned i havnen


    Er du ikke for ung til at færdes nede på haven ?... Det er jo over din sengetid det sjove sikkert sker ;)

  • Quote

    Originally posted by Bjørn B


    Nice, kender også en der skal med til festen på Lørdag, det er sgu da noget af en Firmafest må man sige....


    :)


    hehe jeps det bliver godt ;)


    Rotte, tjaa faktisk ikke - men festen har nu været planlagt længe og mener også det er på tide der bliver holdt noget. Om det er dårlig ledelse lader jeg dig selv om at mene.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

    Rettet en gang, sidst af dkwolf ().

  • Quote

    Originally posted by dkwolf
    hehe jeps det bliver godt ;)


    Rotte, tjaa faktisk ikke - men festen har nu været planlagt længe og mener også det er på tide der bliver holdt noget. Om det er dårlig ledelse lader jeg dig selv om at mene.


    Ja, det ved jeg godt det har, men syntes det er lidt elendig timing han har valgt. Det kan jo ikke andet end at give bagslag for manden.


    Men ingen tvivl om at i har manglet en fest. I har jo ikke været med til vores.... Hm, sikkert derfor vi ikke må komme med til jeres. :))

  • Quote

    Originally posted by dkwolf


    hehe jeps det bliver godt ;)


    Rotte, tjaa faktisk ikke - men festen har nu været planlagt længe og mener også det er på tide der bliver holdt noget. Om det er dårlig ledelse lader jeg dig selv om at mene.


    Kan da være du kender ham, han hedder Herluf (bliver Kaldt Luffe)


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Originally posted by Getalife
    dkwolf.. sidder du ved Internet? Og i så fald på Oluf Palmes Alle?


    nope Support center 1 i Roskilde

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Ja, det ved jeg godt det har, men syntes det er lidt elendig timing han har valgt. Det kan jo ikke andet end at give bagslag for manden.


    Men ingen tvivl om at i har manglet en fest. I har jo ikke været med til vores.... Hm, sikkert derfor vi ikke må komme med til jeres. :))


    tjaa tror ikke det giver det store bagslag - dem der har forladt TDC har jo ikke bare fået sparket uden noget som helst...
    Men tjaa nu er Mobil jo stadigvæk for sig selv - det her er måske også kun for Privat (men er ikke sikker)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Originally posted by dkwolf
    tjaa tror ikke det giver det store bagslag - dem der har forladt TDC har jo ikke bare fået sparket uden noget som helst...
    Men tjaa nu er Mobil jo stadigvæk for sig selv - det her er måske også kun for Privat (men er ikke sikker)


    Det tror jeg nu nok det før for desværre så er det jo ikke alle 1650 der selv har søgt afgang. I kølvandet på den runde er han jo i gang med en gang omstrurering som er jeg spændt på hvordan forløber. Indtil videre så er der ingen af os som kan se nogle fordele ved de ting der pårøre os, men vi finder vel ud af det.


    Ja, Mobil er for sig selv... Egotrippere... Ej, ved nu ikke hvorfor det er sådan. De syntes det var rimelig morsomt da jeg spurgte hvorfor TDC ikke bare holdte én stor fest for hele TDC istedet for at brække det lidt op i mindre bidder. Kunne ellers være rimelig underholdende med SÅ mange mennesker på ét sted. *G*


    Så vidt jeg husker, så er den fest i Århus kun for Total-Løsninger.

  • så kunne man jo fristes til at skrive at så er TDC folkene jo i rette forum....de kan alligevel ikke lave en skid uden at virke som om de har drukket 30 øl inden


    tele fucking forpulede monopol danmark


    Ja ja teledk elskere kom så og sig der ikke er noget monopol mere, hvilket er ganske rigtigt, men man kan for gør det ret besværligt for andre på markedet så det dermed kommer til at ligne det. OG DET GØR DE!!!

  • Quote

    Originally posted by lars
    så kunne man jo fristes til at skrive at så er TDC folkene jo i rette forum....de kan alligevel ikke lave en skid uden at virke som om de har drukket 30 øl inden


    tele fucking forpulede monopol danmark


    Ja ja teledk elskere kom så og sig der ikke er noget monopol mere, hvilket er ganske rigtigt, men man kan for gør det ret besværligt for andre på markedet så det dermed kommer til at ligne det. OG DET GØR DE!!!


    Hvad har det med deres fest at gøre ?( :] ?( :] ?( :]

  • Weee - vi er 3000 der skal til fest i Bellacenteret i morgen (lørdag).


    Starter allerede om eftermiddagen med paintball, ishockey,gokart osv ;)


    og friiiiiiiiiiii baaaaaaaar hele natten 8o

  • Quote

    Originally posted by lars
    så kunne man jo fristes til at skrive at så er TDC folkene jo i rette forum....de kan alligevel ikke lave en skid uden at virke som om de har drukket 30 øl inden


    tele fucking forpulede monopol danmark


    Ja ja teledk elskere kom så og sig der ikke er noget monopol mere, hvilket er ganske rigtigt, men man kan for gør det ret besværligt for andre på markedet så det dermed kommer til at ligne det. OG DET GØR DE!!!


    Jaja... Du snakker om noget du ikke ved noget om, men fair nok. Lev i din uvidenhed. Jeg gider ikke bruge min tid til at fortælle dig hvordan virkeligheden ser ud. ;)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Jaja... Du snakker om noget du ikke ved noget om, men fair nok. Lev i din uvidenhed. Jeg gider ikke bruge min tid til at fortælle dig hvordan virkeligheden ser ud. ;)


    hehe lige mine ord hvis jeg ikke have den hovedping jeg har lige nu :)


    fordi fårk en fest ;)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2