41

søndag, 5. november 2006, 23:18

Citeret

Originally posted by Dyzio

Citeret

Originally posted by Sensation
Mine venner og jeg ryger vandpibe, ofte hver anden dag, nogle gange mere nogle gange mindre.
Vi har ofte holdt længere pauser (3-4uger) fordi vi bare har lavet alt muligt andet..
Så vi er ikke afhængige. Grunden til vi gør det er at det er virkeligt hyggeligt at sidde rundt om piben, snakke, høre musik og ha det sjovt.
Vi har 4 piber ialt nu her.. Vi ka godt li at købe ny og prøve noget nyt ;)
Vi har røget regelmæssigt i ca. 3 år nu.

Mvh Mads :T

wow nice, lyder fed... :) er der kun snak om tobak ? eller :finger:

Hva mener du? At jeg skriver OT eller om mine venner og jeg kun snakker om tobak når vi ryger? :D

42

søndag, 5. november 2006, 23:28

Citeret

Citeret

Citeret

Mine venner og jeg ryger vandpibe, ofte hver anden dag, nogle gange mere nogle gange mindre.
Vi har ofte holdt længere pauser (3-4uger) fordi vi bare har lavet alt muligt andet..
Så vi er ikke afhængige. Grunden til vi gør det er at det er virkeligt hyggeligt at sidde rundt om piben, snakke, høre musik og ha det sjovt.

Hva mener du? At jeg skriver OT eller om mine venner og jeg kun snakker om tobak når vi ryger? :D

hehe, det jeg siger er at det lyder fed at chille med gutterne sådan hvor man lige samles par stykker par gange om ugen og ryger lidt... :)

43

søndag, 5. november 2006, 23:34

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

hehe, det jeg siger er at det lyder fed at chille med gutterne sådan hvor man lige samles par stykker par gange om ugen og ryger lidt... :)

Det er det også virkeligt! Når vi alle inkarnerede vandpibe rygere er her;) Så er vi 5. Dog er vi oftest 3-4. Vi ryger altid her hos mig, fordi her har vi altid måttet. ALLE mine venner ville få kørekort hvis de ikke røg, BLAH BLAH BLAH! Så vi har bare gjort det her:D
Men vi ses faktisk næsten hver dag, laver altid et eller andet, ser NFL og FCK smadre BIF f.eks. som idag:P
Ellers bare film og sånn ....
Er sku afhængig af drengene!!!!

44

søndag, 5. november 2006, 23:35

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Det er det også virkeligt! Når vi alle inkarnerede vandpibe rygere er her;) Så er vi 5. Dog er vi oftest 3-4. Vi ryger altid her hos mig, fordi her har vi altid måttet. ALLE mine venner ville få kørekort hvis de ikke røg, BLAH BLAH BLAH! Så vi har bare gjort det her:D
Men vi ses faktisk næsten hver dag, laver altid et eller andet, ser NFL og FCK smadre BIF f.eks. som idag:P
Ellers bare film og sånn ....
Er sku afhængig af drengene!!!!

der er hellere ikke noget der er federe end at finde de rigtige homiez... :)

45

søndag, 5. november 2006, 23:43

Nøjes med den passive der kommer et par gange om måneden når jeg er ude fra husets 4 vægge.
Og lad mig sige det sådan, at jeg allerede nu hader mentholsmøgerne.

Ellers bliver det kun til lidt druk når jeg kommer ud.

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
Dell 2007FP || Vandkølet
DD || HW Labs || Laing

46

søndag, 5. november 2006, 23:46

Nej og det har jeg dælme! Ska flytte sammen med den ene af dem efter sommerferien eller lige ved jul næste år.
Han ska til Canada (Whistler) ½år nu her og stå på snowboard så det blir sku ærgeligt uden ham, og 2 andre ska til Australien og New Zealand til Februar i 12uger.
Så her blir sku lidt trist og stille.
Så jeg må bare begynde at spille noget troldespil så jeg ka få min tid til at gå!! :D

47

mandag, 6. november 2006, 08:33

Hvis jeg ikke ryger, har jeg ingen venner..

48

mandag, 6. november 2006, 08:42

Citeret

Originally posted by BukkeMand

Det lyder sku helt sørgeligt, men sånn har mange rygere det vel. Fordi de er i det miljø.

49

mandag, 6. november 2006, 08:52

Hvis jeg ikk røg, ville jeg have flere venner..:P

Jeg ryger godt 20 smøger om dagen.. og hvilke... tjaaeh... det bliver til hva der lige er råd til....

Lige nu ryger jeg røde skjold... men igår røg jeg Gule camel.. gerne uden filter...

Det er sådan lige de to jeg svinger mest imellem... men det er jo alt sammen afhængigt af pengepungen... Desværre er det en dyr vane når man brænder sådan 20 smøger af på en dag.. 30 til fest.. Det er vildt dyrt...

Mvh.

Rasmus

2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
eVGA Z68 FTW
16 GB 1600mhz G.Skill Ram
3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
2 * 120 GB Vertex 3
2 TB WD
ToughPower 1200 Watt
Logitech G19 + G500 + G930 + G25
Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
3* 1920*1200
2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

50

mandag, 6. november 2006, 09:31

Ryger ikke, har aldrig røget (prøvet det en gang og det var nok), og kommer aldrig til det! Er vokset op i rygerhjem, og husker tydeligt hvordan lugten hang i ens tøj selvom man ikke selv røg, fyføj!

Ligeledes er vores hjem 100% dvs gæster der ryger er henvist til vores dejlige altan om det så er -15grader og snestorm!

51

mandag, 6. november 2006, 09:43

Stoppede med at ryge for 6-7 år siden.....Den gang røg jeg QUEEN'S.....En rigtig mandesmøg uden filter.jow jow......Men er meget glad for at jeg stoppede, det er sgu nok den dummeste dårlige vane man kan have.

52

mandag, 6. november 2006, 10:05

Ja jeg ryger desværre stadig...Btw ryger gule kings.

53

mandag, 6. november 2006, 10:26

Citeret

Originally posted by DXC

Citeret

Originally posted by HuleFanden
Hverken ryger eller drikker.

Du må da have det gennemsnitlig kedeligt.

Hvorfor? Man kan da sagtens have det sjovt uden at ryge eller drikke :roller:

[LIST]i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620[/LIST][list]GIGABYTE GA-Z68AP-D3[/list][list]Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz[/list][list]XFX Radeon HD 5850 BE[/list][list]Corsair TX650 V2[/list][list]Creative SB Audigy SE[/list]

54

mandag, 6. november 2006, 11:54

skod poll.. der er Look? hvem fanden ryger look? hvor er kings henne?

men ryger kings eller prince

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

55

mandag, 6. november 2006, 11:54

Ryger ikke, kan ikke rigtig tåle det :rolleyes:

“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
- Albert Einstein

56

mandag, 6. november 2006, 12:00

Citeret

Originally posted by Nice2u

Citeret

Originally posted by DXC

Citeret

Originally posted by HuleFanden
Hverken ryger eller drikker.

Du må da have det gennemsnitlig kedeligt.

Hvorfor? Man kan da sagtens have det sjovt uden at ryge eller drikke :roller:

Narj, for så er man jo bare pisse usmart og kedelig :crazyeyes:

57

mandag, 6. november 2006, 12:34

IKKE ryger :D og har ikke brug for det :D

58

mandag, 6. november 2006, 12:54

Citeret

Citeret

Originally posted by BukkeMand

Det lyder sku helt sørgeligt, men sånn har mange rygere det vel. Fordi de er i det miljø.

Nu skal du jo ikke tage mig alvorlig ;)

59

mandag, 6. november 2006, 13:00

Fest ryger for det meste ellers et par smøger om dagen, Marlboro

60

mandag, 6. november 2006, 13:06

Startede med at ryge som 10 årig, røg i ca. 1 år stoppede og startede igen, og nu er jeg stoppet helt, gider ikke bruge penge på det og vil ikke smadre min krop.
Og så stinker det, men får aligevel en smøg eller 2 til fest, men undgår helst *GGG*

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "XmuZz" (06.11.2006, 13:06)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.