"De To Tårne" i problemer

  • Her er noget for jer der kan li' Ringenes Herre...
    En lille upser fra det amerikanske DVD-markede:


    Taget fra filmz.dk:


    Sidste år var der problemer med den danske DVD-udgivelse af "Ringenes Herre: Eventyret Om Ringen". Nu er turen så kommet til den amerikanske udgivelse af "De To Tårne".


    I kapitel 51 fortæller Gandalf at: "The battle for Helm's Deep is over, the battle for Middle-earth has begun," men kampen for Midgårds fremtid er en lidt anderledes oplevelse på DVD - efter Gandalfs annoncering stopper filmen enten helt eller også hopper den en time tilbage i handlingen. Det er specielt folk med afspillere af mærkerne Sony, Toshiba, Panasonic og Apex som har oplevet problemet.


    Det er endnu uvist hvor mange enheder det sammenlagt drejer sig om.


    Læs mere her:
    http://dvd.ign.com/articles/436/436356p1.html?fromint=1

  • Quote

    Originally posted by master
    man får da noget for pengene, de to tårne i endeløs
    udgave....... jeg kender dog ikke til problemet


    Ja, sådan kan man jo også se på det.... Syntes dog det kunne være sjovere, hvis de der billig-blockbuster-DVD-afspillere farvede Gandalf´s hår & skæg lyserødt... :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Ja, sådan kan man jo også se på det.... Syntes dog det kunne være sjovere, hvis de der billig-blockbuster-DVD-afspillere farvede Gandalf´s hår & skæg lyserødt... :))


    LOL.. Det kunne se nice ud.. :D

  • Quote

    Originally posted by Bubbi
    LOL.. Det kunne se nice ud.. :D


    Ja for satan... :)) ... Har engang set en film hvor alle havde grønt hår... og nej, det havde de IKKE i filmen... Det var bare DVD´en der syntes den var morsom... :] ... God det ikke var min film..

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Ja, sådan kan man jo også se på det.... Syntes dog det kunne være sjovere, hvis de der billig-blockbuster-DVD-afspillere farvede Gandalf´s hår & skæg lyserødt... :))


    Pink ik lyserød.. lyserød er en bøssefarve ...

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    ... og Pink er ?.... :)) *G* .... Lad være med at sige mande-farve... 8o


    nej nej Pink er bare sej hehe... totalt cool farve der :D

  • Ret nederen.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Ja, de er også griner nok...


    Kan ikke huske hvilken typer DVD-afspillere der muligvis var problemer med, men der er én her inde der har lavet en tråd om det. Heldigvis går min philly uden om det...


    Fair nok, men Denon har heller ikke lavet ballade, så da jeg så denne tråd, måtte jeg da lige høre hvad problemet gik ud på ..


    Og noget andet, set de 2 ekstra ting som er at finde på Ext. af LOTR 1 ?

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Fair nok, men Denon har heller ikke lavet ballade, så da jeg så denne tråd, måtte jeg da lige høre hvad problemet gik ud på ..


    Og noget andet, set de 2 ekstra ting som er at finde på Ext. af LOTR 1 ?


    Okey, så er det jo fint nok..


    Nope, ikke set. Noget specielt da eller bare det sædvanlige lir ?

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Okey, så er det jo fint nok..


    Nope, ikke set. Noget specielt da eller bare det sædvanlige lir ?


    Der er en trailer til De To Tårne, dog lidt irrelevant nu, men dengang den udkom var det jo nice nok ..


    Ellers er der sådan en parodi på rådet, altså der hvor de sidder i rivendell og finder ud af hvad de skal gøre med ringen ... Den er faktisk ganske grinern .. Skal vi bare sige, ringen ender som en Prins Albert :P

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Der er en trailer til De To Tårne, dog lidt irrelevant nu, men dengang den udkom var det jo nice nok ..


    Ellers er der sådan en parodi på rådet, altså der hvor de sidder i rivendell og finder ud af hvad de skal gøre med ringen ... Den er faktisk ganske grinern .. Skal vi bare sige, ringen ender som en Prins Albert :P


    Okey... :)):)):))

  • Det var ellers noget af en liste med fejl i de 2 film. 8o

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP