uha det er hårdt

  • :] :] ligenu er det sku godt nok hårdt og gå i skole ;)

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Helt enig. Jeg savner det sgu heller ikke... :))


    Uh, jeg nyder min fridag i dag.. :))


    Det er jo som tager det. Jeg er lige gået igang (jan2003) med en ny uddannelse, efter 5 år uden skole. Det var lidt af en omvæltning, men det er sgu nice at prøve noget nyt :D

  • Quote

    Originally posted by Torque
    Det er jo som tager det. Jeg er lige gået igang (jan2003) med en ny uddannelse, efter 5 år uden skole. Det var lidt af en omvæltning, men det er sgu nice at prøve noget nyt :D


    Ja, det er det da. :))


    Puha, ja det lyder hårdt at komme tilbage til skolebænken efter så langt tid. Jeg ville nok ikke kunne gøre det da det jo somregl har store økonomiske ulemper at gå i skole.


    Tror slet ikke jeg kan undværre mit arbejde. Ikke pga. lønnen, men fordi jeg trives der alt for godt.


  • Det er ingen nyhed, at man ikke ligefrem bliver stinkende rig af SU :))


    Hvis du har det så godt med dit arbejde, er det jo kun et godt tegn. Jeg var derimod kørt godt sur i mit.

  • Quote

    Originally posted by Torque
    Det er ingen nyhed, at man ikke ligefrem bliver stinkende rig af SU :))


    Hvis du har det så godt med dit arbejde, er det jo kun et godt tegn. Jeg var derimod kørt godt sur i mit.


    Ja, det er sgu lidt elendigt på en måde at studerende ikke bliver behandlet bedre end de gør. Jeg kan nu ikke se hvordan det skulle hjælpe landets uddannelsesstandard at man skærer i SU´en som er for lav i forvejen og skærer på alle mulige andre steder på udannelsesområdet. Syntes de burde skamme sig, men sådan er det jo når der er en flok amøber der styrer landet. :]


    Ja, det er sgu dejligt at have det godt med sit arbejde. Før jeg fik det jeg har nu, så prøvede jeg alt muligt. Noget var "okey", man andet var det værste lort. *G* :] .... Forstår sgu godt du vil prøve noget nyt når du er kørt surt i det. Der er intet værere end at stille sig tilfreds med noget som ligger under én og som er noget lort. Det er én ting at være et sted for at tjene lidt penge, men man skal jo også finde et sted man gider at være. :))

  • tja jeg har jo ikk noet valg, det med penge tja jeg får jo revalidering men det blir man sku heller ikk rig af :]

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    [Ja, det er sgu lidt elendigt på en måde at studerende ikke bliver behandlet bedre end de gør. Jeg kan nu ikke se hvordan det skulle hjælpe landets uddannelsesstandard at man skærer i SU´en som er for lav i forvejen og skærer på alle mulige andre steder på udannelsesområdet. Syntes de burde skamme sig, men sådan er det jo når der er en flok amøber der styrer landet. :]


    Ja du har fuldstændig ret!
    Synes også det er sygt at de sparer en helveds masse penge på de skole området.
    Stortset hele vores gymasie skal protestere sammen med en masse andre gymnasier fra hele landet, her i den nærmeste fremtid fordi man i nordjylland har sparet så mange penge væk at de måtte lukke et gym deroppe, eleverne der gik deroppe har nu godt 2½ time til skole 8o det er fuldstændig sygt!



    EDIT: ps ja det er hårdt at gå i skole :(

  • Jeg skal snart på kursus ;(


    Bare tanken om at sidde der på sin flade en hel dag
    og høre på en noob der skøjter hen af en tavle...
    Dybt suk.... Er simpelthen for kedeligt.


    Har ikke noget personligt mod noob'en, men
    ville meget gerne være fri for at skulle høre på ham.

  • 9.B , Folkeskolen ;)
    HAder det desværre også så inderligt at jeg kunne kaste op over det.. har btw Dansk Stil for til Fredag :( Sikke også sådan noget i mennesker med "job" der savner ;)

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    9.B , Folkeskolen ;)
    HAder det desværre også så inderligt at jeg kunne kaste op over det.. har btw Dansk Stil for til Fredag :( Sikke også sådan noget i mennesker med "job" der savner ;)


    Det her lyder måske som det rene volapyk, men NYD folkeskolen så længe det varer. Det bliver ikke nemmere ;)

  • Quote

    Originally posted by Torque
    Det her lyder måske som det rene volapyk, men NYD folkeskolen så længe det varer. Det bliver ikke nemmere ;)


    Det har du helt ret i. Bare vent til livet på
    arbejdsmarkedet begynder. Det er ikke altid lige
    nemt at være til.

  • Quote

    Originally posted by Torque


    Det her lyder måske som det rene volapyk, men NYD folkeskolen så længe det varer. Det bliver ikke nemmere ;)


    Tragisk nok, men Torque har ret.... :)) .... he he.. Ej, må godt drille Torque.... :))


    ... Men for at være bare LIDT seriøs, så har han sgu ret. Der er godt nok mange ulemper ved at ikke være så gammel, men der er lige så mange fordele. Man ser bare ikke fordelene... Men det gør man sgu heller ikke når man bliver lidt ældre. Så ser man kun alle ulemperne. Betaler en formue i skat, masser af regninger, forpligtigelser over for for sig selv, sit arbejde og bla bla bla.... :))

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Det har du helt ret i. Bare vent til livet på
    arbejdsmarkedet begynder. Det er ikke altid lige
    nemt at være til.


    Har skam været på arbejdsmarkedet de sidste 5 år, og har prøvet lidt af hvert. Har arbejdet som grafisk trykker i 2 år og solgt reservedele til biler i 3 år - livet virkede nu så dejlig simpelt, dengang man gik i folkeskolen. Eller også er det bare noget man tror. Man er jo netop på det punkt, stillet til ansvar over for sig selv, da man skal gøre op for hvad man vil.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Tragisk nok, men Torque har ret.... :)) .... he he.. Ej, må godt drille Torque.... :))


    ... Men for at være bare LIDT seriøs, så har han sgu ret. Der er godt nok mange ulemper ved at ikke være så gammel, men der er lige så mange fordele. Man ser bare ikke fordelene... Men det gør man sgu heller ikke når man bliver lidt ældre. Så ser man kun alle ulemperne. Betaler en formue i skat, masser af regninger, forpligtigelser over for for sig selv, sit arbejde og bla bla bla.... :))


    Jep, jeg kan ta' det :D


    Der kommer en masse bøvl, når man bliver ældre. Som du selv har skrevet, så vader man nærmest rundt i girokort. Damn, hvad staten ikke stjæler fra én....

  • Quote

    Originally posted by Torque


    Har skam været på arbejdsmarkedet de sidste 5 år, og har prøvet lidt af hvert. Har arbejdet som grafisk trykker i 2 år og solgt reservedele til biler i 3 år - livet virkede nu så dejlig simpelt, dengang man gik i folkeskolen. Eller også er det bare noget man tror. Man er jo netop på det punkt, stillet til ansvar over for sig selv, da man skal gøre op for hvad man vil.


    Sorry... Den var refereret fra dig, men rettet mod Noobie. ;)


    Det er hmmm 26 år siden jeg gik i 9. klasse.
    Jeg gik også i 10. i 2 dage, så havde jeg fået nok af det.


    I 98 tog jeg en HF enkeltfag i Dansk, engelsk og
    matematik. Det havde jeg kun et år til.
    Damn... det var kedeligt og mega hårdt.

  • Quote

    Originally posted by Torque
    Jep, jeg kan ta' det :D


    Der kommer en masse bøvl, når man bliver ældre. Som du selv har skrevet, så vader man nærmest rundt i girokort. Damn, hvad staten ikke stjæler fra én....


    :))


    Ja, man får af vide af de gamle når man er lille at man ikke må stjæle... Så bliver man ældre og pludselig står der "Skat" på ens lønseddel hvor der er en eller anden der har taget en god bid af ens hårdttjente penge... for slet ikke snakke om ATP, Arbejdsmarksbidrag, SP..... Mangler sgu næsten bare at der kommer "Grønne Afgifter" på dem der arbejder udendørs... :] .... Slyngler. Og så fråser de dem sgu væk når de har hugget dem. De burde have en røvfuld. Hvis danmark kørte som et firma, så ville der sgu ikke være det sløseri med finanserne... :]