Pool aften i Aalborg

  • FlexQ og jeg er blevet enige om at afholde en Pool aften for Tweak.dk en aften i Aalborg.


    Det bliver afholdt her: http://www.q-ball.dk


    Dette er ikke en endelig tråd. Vi vil bare lige se efter om der er opbakning omkring det, en hyggelig Lørdag aften.


    Er i friske?


    Jeg kan ikke garanti vi vil få stedet alene den aften, det afhænger alt efter hvor mange tilmeldinger vi får.

  • Quote

    Originally posted by Carlsen
    Egentlig ja, sæt et forsigtigt kryds for mig. Kommer an på dato osv. da der ind i mellem arbejdes i Kolding.


    når vi ved hvem der er friske finder vi en dato :)

  • Jeg er frisk!

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Originally posted by CheezEDippaH


    Hvis det afholdes efter den 21. Nov, så er jeg også med på den!


    Kører du Grus? :))


    Lyder godt, men vi håber da på nogle flere tilmeldinger :9xo


    Som sagt er datoen uvis endnu, men ligeså snart vi finder en dato, bliver der lavet en tilmeldings tråd med det samme.

  • jamen for dem der er friske så er der billigt spil (20 kr i timen) for studerende på q-ball i morgen fra 12 til 19 :)


    Jeg overvejer at daffe der ned og få spillet et par timer. Shooqer skal med, så kan i andre bare komme hvis lysten melder sig.

  • Quote

    Originally posted by FlexQ
    jamen for dem der er friske så er der billigt spil (20 kr i timen) for studerende på q-ball i morgen fra 12 til 19 :)


    Jeg overvejer at daffe der ned og få spillet et par timer. Shooqer skal med, så kan i andre bare komme hvis lysten melder sig.


    Hvis i kommer står vi med 95% sikkerhed ved bord 7:) Det tætteste bord ved baren:)


    SLUT for OT

  • Quote

    Originally posted by Shooqer


    Hvis i kommer står vi med 95% sikkerhed ved bord 7:) Det tætteste bord ved baren:)


    SLUT for OT


    100%, for hvis vi ikke gør så går vi igen, GIDER ik stå ved bord eleve, der trækker og er koldt. Desuden kan man ik stå i fred og det er langt fra baren. :P

  • Ku' sørme også godt tænke mig det - men der er lidt langt. :rolleyes:
    Men hva f..., - hvor lang tid ta'r det med det offentlige ? Så'n ca. ?
    Ska' lige se om jeg ka' nå at komme derop - inden jeg skal hjem igen. ;)
    Ku' være kanont at få en pot billard med nogle af gutterne fra tweak.dk og måske gi' jer en lektion, på det blå el. grønne klæde. :$ :cheers:

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Ku' sørme også godt tænke mig det - men der er lidt langt. :rolleyes:
    Men hva f..., - hvor lang tid ta'r det med det offentlige ? Så'n ca. ?
    Ska' lige se om jeg ka' nå at komme derop - inden jeg skal hjem igen. ;)
    Ku' være kanont at få en pot billard med nogle af gutterne fra tweak.dk og måske gi' jer en lektion, på det blå el. grønne klæde. :$ :cheers:



    Mit umiddelbare gæt ville være omkring 4 timer.


    Det tog det mig fra KBH til Esbjerg.


    :P


    Ellers så kan du prøve http://www.rejseplanen.dk Bent :D



    Ville da også gerne med, men der er sgu lidt for langt 8)


    EDIT: Efter et hurtigt kig, er det nok nærmere 5 timer.

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

    Rettet en gang, sidst af TheSnake ().


  • Jep med begrænsede hastigheder en del steder pga. skinnerne, så er det omkring 5 timer derop og ditto hjem og så koster det ca. 5-600 dask + det løse. Desuden tror jeg ik' ryggen syn's, at 2 x5 timers togtur + billard i et par timer, er noget den bryder sig om.
    Så må nok nøjes med, at gå over på den lokale en dag og mule dem derovre - i stedet for. ;) Ku' ellers være hyggeligt, at møde nogle af gutterne herfra. 8)

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    Jep med begrænsede hastigheder en del steder pga. skinnerne, så er det omkring 5 timer derop og ditto hjem og så koster det ca. 5-600 dask + det løse. Desuden tror jeg ik' ryggen syn's, at 2 x5 timers togtur + billard i et par timer, er noget den bryder sig om.
    Så må nok nøjes med, at gå over på den lokale en dag og mule dem derovre - i stedet for. ;) Ku' ellers være hyggeligt, at møde nogle af gutterne herfra. 8)


    Der findes også hoteller i Aalborg:D